Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109127 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #150 dnia: Lutego 25, 2007, 21:41:18 »
To  kiedy przewidzian  premiera:)

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #151 dnia: Marca 02, 2007, 08:17:35 »
Iwan zapodał nowe screeny-kawałek miasta.

Kurcze...zaczynam mieć coraz bardziej domagające się odpowiedzi pytanie co do przyszłych wymagań...
Bo moim zdaniem nie będzie sensu latać inaczej niż na full details. :007:

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #152 dnia: Marca 02, 2007, 08:40:08 »
Bardzo zdolnych skinnerów tam mają. No i silnik potrafi pokazać detal tekstury, co jest ważne w przypadku maszyn 1 wojennych oraz obiektów naziemnych (niska prędkość + mała wysokość lotu = ziemia musi być pokazana na wysokim poziomie  :001:)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #153 dnia: Marca 06, 2007, 18:47:04 »
http://www.gennadich.com/forum/viewtopic.php?t=3263

czwarty post ;)

Wygląda na to, że jesienią premiera :)

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #154 dnia: Marca 15, 2007, 15:31:14 »

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #155 dnia: Marca 15, 2007, 15:53:25 »
Q. Is NaturalPoint's TrackIR "Six Degrees of Freedom" technology in the simulation?

A. Yes.
...
Q. The development shots are incredibly detailed and near photorealistic. What are the projected system requirements?

A. Recommended system requirements is: Pentium 4, 3.0GHz., 1GB RAM, GeForce 6600GT with 256MB. And by-the-way, all of the sample video and graphic updates on our web site were made on such a system. Most of our office PC`s have same the configuration.

Q. Will it be a DX10 title?

A. Yes, but after the initial release (in add-ons and patches).
...

No to znając życie wymagania będa X2  :005:
Spokój cechuje Mistrza.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #156 dnia: Marca 16, 2007, 11:23:36 »
Jak się znajdziesz między 20 maszynami w powietrzu, czy nad jakimś miastem, lub czymś w tym stylu, to pewnie tak. Mi i tak się podoba, że wymagania nie są na razie aż takie kosmiczne. Choć aby mieć płynną rozgrywkę przy niezłych detalach na pewno trzeba będzie mieć solidny sprzęt. Ale FSX to nie jest, więc spokojnie  :004:
Po przeczytaniu wywiadu z nimi widzę, że zależy im żeby jak najszybciej to wydać. Oczywiście modowalne będą tylko: misje, kampanie, skiny, czyli tak jak w IL2. Jednych to ucieszy (kompatybilność, więcej graczy online), drugich zmartwi: brak możliwości dodania własnej "twórczości" do gry. Osobiście jestem za opcją nr 1, gdyż widzę ile nędznych rzeczy powstało przez ten czas do First Eagles. Tam każdy może sobie zrobić FM, samolocik, czy obiekt, przez co tworzy się niezły bałagan i cierpi multiplayer.
Wracając, "interaktywna" kampania będzie przygotowana w dodatku do gry. Pewnie razem z nowymi samolotami.
Cóż, pozostaje czekać.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #157 dnia: Marca 20, 2007, 18:18:51 »
http://www.simhq.com/_air9/air_290a.html
Wywiad z Gennadich Team (ten sam co Empeck podał wyżej):
Cytuj
Q. Owing to a lack of clearly defined flight models such as NACA tests, how were FM's developed?

A. Basic physics will help us. ;). Also about NACA tests, there is some of them present for WWI airfoils, basic data for engines available, basic weight distribution thru aircraft construction available, so we think flight models are going to be pretty close to what happened 90 years ago. As I described previously, we have contact with these bids flyers to check them :). About flight modeling, our FM engineer is an author of the Su-25T advanced flight model in LockOn, so you will be able to benefit from his knowledge in flight dynamics when you try it out.

Maaazaaak!!!! Szykuj się na transfer do nowej jednostki.  :002:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #158 dnia: Marca 20, 2007, 22:44:00 »
 :karpik :karpik :karpik
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

qrdl

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #159 dnia: Marca 20, 2007, 23:39:53 »
Maaazaaak!!!! Szykuj się na transfer do nowej jednostki.  :002:

Mazak już jest w nowej jednostce. Ma callsign "Szarik" i reaguje na "Szarik! Do wozu!!", ulubiony wóz to T-72 na dyszlu.

pozdrawiam,
qrdl

Offline Ros

  • *
  • Uziemniony
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #160 dnia: Marca 21, 2007, 13:40:34 »
Mazak już jest w nowej jednostce. Ma callsign "Szarik" i reaguje na "Szarik! Do wozu!!", ulubiony wóz to T-72 na dyszlu.

pozdrawiam,
qrdl

Phi, co to za callsign i jednostka... :P Jasta 11 czeka KosiMazaki :010: :D

PS. A może powinniśmy już mowić per Baron albo Manfred?
Though I fly through the Valley of Death I shall fear no Evil for I am at 80,000 feet and climbing
36 Quai des Orfevres

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #161 dnia: Marca 21, 2007, 18:47:50 »
Mazak już jest w nowej jednostce. Ma callsign "Szarik" i reaguje na "Szarik! Do wozu!!", ulubiony wóz to T-72 na dyszlu.

Lepiej na dyszlu niż non stop bawić się wyciorem :118: Naucz się wreszcie włazy zamykać bo piź... po łapach...tfu nogach ciągnie :118:

PS. A może powinniśmy już mowić per Baron albo Manfred?

Jak już to skarbnico wiedzy i rzeko mądrości...lol :D A tak na pważnie Mazak mi pasi  :banan
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #162 dnia: Kwietnia 13, 2007, 00:35:49 »
Pojawił się nowy promocyjny film, który przebija wszystko co dotychczas pokazali.
Zajmuje 120Mb i pokazuje z bliska drzewka, lotnisko oraz efekty świetlne w trakcie pilotowania Dr.I Tekstury kokpitu zabijają. Tekstury terenu + las, również. Gracz demonstruje użycie tracka w kokpicie.

http://www.gennadich.com/files/623/file/multi/GT_Promo7.zip

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #163 dnia: Kwietnia 27, 2007, 21:47:39 »
Fizyka atmosfery  :karpik

http://www.gennadich.com/files/628/file/multi/GT_Promo8.zip

Już widzę oczyma wyobrazni czym będzie BS*, jeżeli zajmują się tym tacy ludzie.

*
http://www.il2forum.pl/index.php/topic,4389.600.html
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #164 dnia: Kwietnia 28, 2007, 00:41:35 »
Dżwięk mnie rozbraja poprostu :banan

ale nie ma wody pokazanej, wiedzą chłopaki że z Olegiem w tym temacie nie mają szans  :002:
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM