Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109304 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #180 dnia: Maja 19, 2007, 05:08:49 »
No, jakby taki "babol" wyszedł, to gracze by szybko ich "oświecili" :) Oni są w bliskiej współpracy z Memorial Flight Association: http://memorial.flight.free.fr  , czyli mają informacje na temat maszyn, ba nawet szczegóły techniczne i zachowanie latających samolotów w powietrzu. Jeżeli chodzi o 3D i 2D, to będzie to dopracowane do bólu. Pozostaje jedynie kwestia grywalności :)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

bartek

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #181 dnia: Maja 22, 2007, 07:52:29 »
Czołem!
Niestety filmiku nie widziałem, jeśli tak mówicie... to wam wierzę.
Ciekawią mnie jednak wymagania sprzętowe tej tak bardzo oczekiwanej gry (również ja na nia czekam z niecierpliwością- ale chyba jeszce kilka dobrych lat poczekam żeby mieć sprzęt odpowiedni do wymagań tej gry :006:)!?
pozdrawiam serdecznie
Bartek

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #182 dnia: Maja 22, 2007, 08:11:59 »
Poprzeglądaj ten topic. Wydaje mi się, że dyskutowaliśmy o wymaganiach sprzętowych i że one nie będą aż tak koszmarne. Wydaje się, że twórcy stworzyli bardzo wydajny engine.
A tu masz dwa linki do promosów GT z youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=AXZ-N5HNJDE  <---- użycie tracka 6
http://www.youtube.com/watch?v=SdCsm1Uftfw   <---- pokaz cieniowania w silniku gry

Pozdrawiam!

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #183 dnia: Maja 23, 2007, 09:03:39 »
Ehh  kiedy wypuszcza  to cudo?????? :003:

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #184 dnia: Maja 23, 2007, 09:20:01 »
Przeładowanie km-ów jak widać na filmiku jest realizowane oddzielnie i "ręcznie" - super ...



... ciekawy jednak jestem czy będzie można używać tego pistoletu sygnałowego, bo amunicja do niego jest na lewej burcie  :004: :003:

Zamiast łączności radiowej (w multi), której przecież w czasach WW nie było - rakiety sygnałowe! Uber real - jestem zdecydowanie za!  :karpik

Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #185 dnia: Maja 23, 2007, 09:47:16 »
http://www.youtube.com/watch?v=LeflHKIlGsI

Niezle to wyglada , szkoda  tylko , ze  czlowiek nigdy tego  nie  uswiadczy  w  realu:(

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #186 dnia: Lipca 09, 2007, 12:48:45 »
Podgrzewanie atmosfery :D

Filmik z lotu Dreideckerem, w wersjach avi i bink.

http://www.gennadich.com/all/files/KOS_DevUpdate/KOS_DevUpdate_AVI.zip

http://www.gennadich.com/all/files/KOS_DevUpdate/KOS_Devupdate_BINK.zip

Wygląda całkiem, całkiem, choć im się trochę teren rozjeżdża :)

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #187 dnia: Lipca 09, 2007, 19:24:55 »
Chłopaki coś ostrego przygotowują chyba, bo strona na razie nieczynna.

Qbeesh

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #188 dnia: Listopada 05, 2007, 18:55:43 »
Dobrze żarło i zdechło...

Ktoś wie co się dzieje u Gennadicha? Fall of 2007 już tuż, tuż, a tu posucha totalna.
Tak jak proces produkcji i informowanie o jego postępie było wzorem do naśladowania dla wszystkich (zwłaszcza dla bethsoft), tak na sieci znaleść teraz cokolwiek o KOTS jest bardzo trudne.

Coś mi się zdaje, że "polepszają" grę do Visty, dx10 itp.
Wiedźmin też miał super biegać na sprzęcie sprzed 3 lat.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #189 dnia: Listopada 12, 2007, 21:16:24 »
Chłopaki szukają wydawcy, to 1.
2, to pracują nad oficjalną stroną produktu i pewnie teraz dopracowują pierdółki techniczne, FMy, itp, czyli coś, czego nie warto pokazywać w cotygodniowych updatach, bo "eyecandy" to to nie będzie:)

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #190 dnia: Listopada 12, 2007, 21:59:14 »
Z tym ze przychodzi nam kolejny raz czekac na jakis sim, ktorego data premiery juz byla przekladana po raz ktorys. Oczywiscie czekam niecierpliwie  :021: ale jakos informacje w stylu "poczekamy dluzej bedzie lepiej" nie zawsze ida w parze  :004:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #191 dnia: Listopada 12, 2007, 22:03:01 »
Niestety ostatnio z większością simów tak jest - czekamy od niepamiętnych czasów na oloBoBa, BS, FO, KotS, ja jeszcze czekam na Jet Thunder :P Aha, na Acceleration PL też czekam.

Podstawowy skill fana simów - cierpliwość :P

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #192 dnia: Listopada 12, 2007, 22:06:42 »
Podstawowy skill fana simów - cierpliwość :P
W ramach ćwiczeń polecam loty na Spirit of St Louis przez Atlantyk  :002:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #193 dnia: Listopada 12, 2007, 22:08:42 »
Przez Atlantyk będę latać jak sobie erwudziaka zrobię :D

empeck

  • Gość
Odp: I WŚ:Rycerze nieba
« Odpowiedź #194 dnia: Marca 30, 2008, 21:34:31 »
Kilka nowych screenshotów, zamieszczonych też na SimHQ i Sim-Outhouse:

Ziemia ładna, ale chmurki takie sobie...