Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 109008 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Bubel

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #435 dnia: Czerwca 22, 2009, 16:06:03 »
Hehe Yoyo. ok ok
Jednak !....
Wymagania to jakaś paranoja.

Minimalne wymogi systemowe (źródło neoqb):


Operating System: Windows® XP (SP2)/Vista (SP1)
CPU: Intel® Core™2 Duo 2.4 GHz
Computer Memory: 2 GB
Free Hard Drive space: 6 GB
Joystick
Direct X 9.0 compatible joystick.
Internet Connection: 256 KB/s (required)
Graphics Card: 512 MB, GeForce 8800GT/Radeon HD2900Pro Minimum screen resolution: 1280x900 pix.
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Required libraries (included into installation package):
DirectX 9.0с Microsoft. Net Framework 2.0 Microsoft Visual Studio 2005 Redistributable

Rekomendowane:


Operating System: Windows® XP (SP2)/Vista (SP1)
CPU: Intel® Core™2 Quad 2.6 GHz or comparable AMD processor
Computer Memory: 3 GB
Free Hard Drive space: 8 GB
Joystick
Direct X 9.0 compatible joystick.
Internet Connection: 256 KB/s (required)
Graphics Card: 512 Мб, GeForce 260GT/ Radeon HD4850 Minimum screen resolution: 1280x900 pix.
Sound Card: DirectX 9.0c compatible
Required libraries (included into installation package):
DirectX 9.0с Microsoft. Net Framework 2.0 Microsoft Visual Studio 2005 Redistributable


Rise of Flight działa na systemach operacyjnych:
Windows XP/ XP 64 Home or Professional, Service Pack

I nie chodzi mi o fakt że gra jest ładna.  Tylko że. Proszę wyliczyć gry które obsługuja dwu rdzeniowe procesory.... Do samego FSX był patch który niby to poprawił. A co dopiero Quad i to 2.6ghz.... żenada. Jestem pewien że na dual core 2.4 GHZ gra poleci na full detalach. Bo czy 4 lata temu cos obsługiwało 4 rdzenie? A czy Ił obsługiwał 2? Nie. To jest naciąganie do kupna nowego sprzętu nic wiecej.

I niecierpliwie czekam na tego sima. Niech już będzie w pl.

Wielkie S ! YoYo za narobienie smaka :P
Pozdrawiam
Bubi Bubel

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #436 dnia: Czerwca 22, 2009, 16:33:20 »
Polecieć na full poleci, ale czy płynnie? To nie FSX, tutaj przydałoby się minimum 30 klateczek na sekundę w każdej sytuacji. Nie wiem ile gigaherców miał yoyek pod maską, ale na maksymalnych detalach w kosiaku nad ziemią bez przeciwników było poniżej 20. Na średnio wysokich było spoko, więc nie ma co od razu lecieć po nowy komputer, grę da się ustawić tak żeby działała płynnie i wyglądała ładnie.

Zresztą co ma do rzeczy to co było 4 lata temu? Mamy połowę 2009 roku, większość obecnie wydawanych gier korzysta z 2 rdzeni. Co do quada, trzeba będzie porobić testy, wtedy zobaczymy.

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Bubel

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #437 dnia: Czerwca 22, 2009, 17:06:08 »
Panowie chwila.
FSX jest najbardziej pamięcio żernym i wszystko żernym simem. więc uwierzę na walsne oczy jak zobacze.
Myślę ze na C2D 2.4 wykręconym na prawie 3ghz i 4 giga ramu plus GF 8800 Gt poleci slicznie na fulu. 4 lata temu nie bylo 4 rdzeni wiec jakim cudem zrobili gre ktora obsluguje 4 rdzenie. Ale jak mówicie testy ujawnią wszystko.

PS. Pozatym skoro gre robili 4 czy 5 lat na zmpodyfikowanym silniku iła to oznaczało by przepisanie kodu gry itd modyfikacje. Ale te 4 rdzenie i smierdzą.....
W każdym razie się nie kłucę kłócę. Dajcie fotki jeśli macie jakieś. Co do Trackera. Jakie są z nim problemy?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 22, 2009, 17:22:48 wysłana przez some1 »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #438 dnia: Czerwca 22, 2009, 17:39:18 »
Ale kogo Ty chcesz przekonać i do czego, przecież gry na oczy nie widziałeś, a już wiesz najlepiej jakie ma mieć wymagania.  :karpik

Żeby dodać obsługę wielu rdzeni nie musisz pisać engine'u od zera przez 4 lata, przykład FSX gdzie taka funkcjonalność pojawiła się w patchu. Więc skoro goście z neoqb twierdzą że na 4 rdzeniach jest wzrost wydajności, to zakładam że takowy faktycznie jest. Niby po co mieli kłamać, przecież nie dostają udziału od sprzedanych quadów, a mogą tylko ludzi zniechęcić zbyt wysokimi wymaganiami.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Bubel

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #439 dnia: Czerwca 22, 2009, 17:51:10 »
Ale kogo Ty chcesz przekonać i do czego, przecież gry na oczy nie widziałeś, a już wiesz najlepiej jakie ma mieć wymagania.  :karpik

Żeby dodać obsługę wielu rdzeni nie musisz pisać engine'u od zera przez 4 lata, przykład FSX gdzie taka funkcjonalność pojawiła się w patchu. Więc skoro goście z neoqb twierdzą że na 4 rdzeniach jest wzrost wydajności, to zakładam że takowy faktycznie jest. Niby po co mieli kłamać, przecież nie dostają udziału od sprzedanych quadów, a mogą tylko ludzi zniechęcić zbyt wysokimi wymaganiami.


To jest tylko dyskusja prawda ?:) Niechcę nikogo do niczego przekonywać. Samo się wyjaśni. Poprostu ten Quad mi śmierdzi.  Co do FSX to owszem patch był ale na C2D ...
Polatamy zobaczymy. Teraz chciałbym zobaczyc demo przed zakupem ale i tego nie ma :( Szkoda.

Kacper

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #440 dnia: Czerwca 22, 2009, 18:20:49 »
Symulator FSX może być obsługiwany przez 4 rdzenie należy tylko ustawić w pliku konfiguracyjnym poprawia to znacznie wydajność sima (takie ustawienia używam w swoim komputerze)

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #441 dnia: Czerwca 22, 2009, 18:48:20 »
Symulator FSX może być obsługiwany przez 4 rdzenie należy tylko ustawić w pliku konfiguracyjnym poprawia to znacznie wydajność sima (takie ustawienia używam w swoim komputerze)

Ustawić można, tak jak w innych grach ale czy pomaga to już sprawa dyskusyjna i czysto subiektywna. W tym temacie nie ma to kompletnie znaczenia. Anyway... temat zamykam, bo robi się z tego znowu gadanie dla samego gadania. Przyjdzie Yoyek to coś konkretnego napisze, a jak nie to trudno. Poczekacie sobie do premiery. EOT.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #442 dnia: Czerwca 26, 2009, 13:19:32 »
YoYo, czy gra pozwala ustawiic rozdzielczosc panormaiczna, a konkretnie 1440x900?

BTW, gra dostepna jest w pre-orderze: http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_product_details&pid=2190
Dostepna bedzie 7 lipca :) Zamowione.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #443 dnia: Czerwca 26, 2009, 13:33:16 »
YoYo, czy gra pozwala ustawiic rozdzielczosc panormaiczna, a konkretnie 1440x900?

BTW, gra dostepna jest w pre-orderze: http://www.simw.com/index.cfm?fuseaction=dsp_product_details&pid=2190
Dostepna bedzie 7 lipca :) Zamowione.

Nie wiem ale sądze ze tak, ja widze tylko swoje dostepne rozdzielczosci, natomiast mam screeny panormiczne RoFa w bardzo wysokiej rozdzielczosci (zmniejszone sa w dziale ze screenami wiec panorama jak najbardziej). Z cena na EU troche pojechali........
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #444 dnia: Czerwca 26, 2009, 13:40:05 »
Trochę dziwne to wymaganie na minimalną rozdzielczość (1280x900), oznacza to że odpada sporo monitorów LCD, w tym najpopularniejsze laptopowe 1280x800, typowe dla panoram 16:9 poniżej 20" 1366x768 czy wreszcie klasyczne 1024x768.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Bartolnikow

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #445 dnia: Czerwca 26, 2009, 13:43:09 »
A to nie jest przypadkiem tak, ze program skaluje do rozdzielczosci podanej w ustawieniach?

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #446 dnia: Czerwca 26, 2009, 13:47:23 »
Jeśli w grze ustawisz rozdzielczość niższą niż natywna monitora LCD to obraz jest skalowany i trochę traci na jakości. Ale tutaj mowa o sytuacji odwrotnej, kiedy monitor ma niższą natywną rozdzielczość niż wymagana przez grę, tego nie przeskoczysz.

O 1440x900 raczej nie masz się co martwić, prawie na pewno zadziała.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #447 dnia: Czerwca 29, 2009, 14:22:03 »
Rosjanie mnie zadziwiają! Najpierw DCS Black Shark tańszy w wersji box niż dawnload, teraz wydanie boxa wcześniej niż wersji download. Gdzie Oni się marketingu uczą? :)

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Rise of Flight (KOTS)
« Odpowiedź #448 dnia: Czerwca 29, 2009, 17:47:19 »
Nowe samoloty mają być dostępne od 7 lipca. Jeśli nic w tej kwestii się nie zmieniło będą to Nieuport 17 C.1, Albatros D.Va i Nieuport 28. Na temat sposobu płatności jeszcze się nie wyjaśniło, "webshop" powinien działać jeszcze przed terminem wydania samolotów.
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #449 dnia: Lipca 07, 2009, 22:09:24 »
Panowie co się napinacie? Przecież tam i tak z 8 samolotów 2 są nie AI, a reszta, którą oglądaliśmy na skrinach, jeszcze jako KOTS, bedzie wychodzić przez następne dwa lata po cenach dodatków do FSa.
 :118: