Autor Wątek: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917  (Przeczytany 108982 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #450 dnia: Lipca 08, 2009, 01:43:58 »
W innej podziałce moze nie pójść. Pliki źródłowe są akurat zabezpieczone. Zresztą Panowie, gra jest wciąż zabugowana. Ja czekam na pucza, teraz da sie polatać ale daleko tutaj mi mówić o miodności tego tytułu choć potencjał ma naprawdę niezły. Chodzi mi o to że peryferia nie działają jak należy. Bardzo mnie ciekawi natomiast Multiplayer. To nie jest Iłek i Mk-108, nie ma tutaj za wiele PK, by zestrzelić samolot trzeba naprawde kombinować, władować wiele pocisków, czyli trzeba za nim lecieć i lecieć. Sypią się wióry a pociski szybują przez płótno. Co za tym idzie musimy byc na ogonie długie momenty. Online, z myszkującym przeciwnikiem nie będzie to łatwe. Tutaj będzie budowany dopiero klimat. Do tego lepsze niż w iłku zarządzanie i wrażliwość silnika. Fajnie np.w Fokkerze paruje woda przy przegrzaniu z gwizdka (para faktycznie idzie po tym można poznać że temp. jest krytyczna). Jak ktoś przetrzyma, silnika kaput a wróg na ogonie....kaplica On the Air albo zadziobią nas rolnicy na dole...
« Ostatnia zmiana: Lipca 08, 2009, 07:50:02 wysłana przez some1 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

zochu

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #451 dnia: Lipca 08, 2009, 16:06:11 »
Yoyek to co piszesz brzmi rewelacyjnie, tylko żeby pograć muszę wymienić mojego crt'ka a tak się do niego przywiązałem... przynajmniej teraz jest motywacja.  :118:

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #452 dnia: Lipca 09, 2009, 09:30:08 »
Wyszedł patch  :001: http://yoyosims.pl/
Zaraz sprawdzam działanie....

Rewelka, zauważone bugi (o których piszę w recce) zniknęły, aż chce się latać.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Baribal

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #453 dnia: Lipca 09, 2009, 22:17:30 »
Daj znać jeśli możesz kiedy będziesz planował stawianie tego serwerka, co do gry to rozmawiałem z kolesiem który mówił ,że kupił tylko klucz do gry, którą sobie ściągnął.Wydaje mi się to prawdopodobne, ponieważ grałem z nim na serwerze a żaden kant w tym przypadku nie wchodzi w grę.Zdecydowanie po tym paczu poprawili działanie tracka, a jutro podobno nowe fury.Ciekawe jaka będzie cena ,bo na różnych forach jest spore marudzenie co do pomysłu płatnych samolotów, ale zobaczy się w praniu.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #454 dnia: Lipca 10, 2009, 01:49:39 »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Baribal

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #455 dnia: Lipca 10, 2009, 19:33:06 »

Offline Sherman

  • *
  • 1. Pułk Lotniczy, 2. Eskadra Wywiadowcza, 105.WPŚB
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #456 dnia: Lipca 10, 2009, 23:18:13 »
Tym co mówili o cenach dodatkowych samolotów w wysokości tych do FS mogę pokazać jedynie :118:

Dla nieanglojęzycznych użytkowników:

- 10 lipca wszyscy z Ameryki Północnej i Europy dostaną za darmo Albatrosa D.V i Nieuporta 28
- Nieuport 17 będzie kosztować $7.62 (5.45 Euro)
- testują system płatności
- trwają testy SE.5 oraz Pfalza D.III
Marcin "Rahonavis" Rogulski (1986-2019)

Nie przepuszczą żadnej owcy,
Z drugiej chłopcy wywiadowcy.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #457 dnia: Lipca 11, 2009, 00:47:15 »
Kurde, za niedługo jak będziesz chciał poleciec na misję w RoF będziesz musiał kupić naboje i wachę, Jak rozbijesz samolot musisz kupić nowy  :118:
Zróbmy z tego takie nowe Second Life of Wordl War One

ps. roszczę sobie prawa marketingowe do pomysłu z wachą i nabojami  :020:
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #458 dnia: Lipca 11, 2009, 02:26:14 »
No to ta gra ma przyszłość  :021: I rozdział Podręcznika Jak Wydoić Frajera-Fanatyka się kłania :) Miesięczny abonament na winietki co by sobie z lotniska wystartować. Wprowadzą OC i AC zrobiłeś ramming - płać. Już widzę chat:
"...kurna , zahaczyłeś mnie na pasie , lakier mam odrapany ... wiesz lamo ile to kosztuje ??" albo "..ty taki i owaki będziesz bulił , rodzice mi na nowy samolot dopiero pod choinkę dadzą !! "
Z każdą chwilą się utwierdzam że ta gierka jest dla ylity robiona. Będzie im w to grało po czasie 5000 osób a kupi 300 :)
Pewnie chcą się zabezpieczyć żeby im sie to nie rozlazło jak ił2.

BTW w/g mnie to z ekranów iła powinno już zniknąć logo Maddox ale to inny temat.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #459 dnia: Lipca 11, 2009, 09:48:46 »
Aleście marudni,

- porównajcie to z cenami dodatków do FSa, tam za 5 ojro to nawet trawy na lotnisko nie kupisz.
- koszt wykonania jednego samolotu do RoF'a na poziomie tych samolotów które są w grze oceniam na porównywalny ze zrobieniem 15 pudełek flyable do Iła. Po prostu różnica w poziomie szczegółów pomiędzy tym co jest teraz a tym co było prawie 10 lat temu jest ogromna, a ktoś to musi wydłubać i generalnie nie robi tego za free.
- nie znam się na tamtych realiach, ale chyba za darmo dostajecie kilka najlepszych maszyn końca wojny. Więc rąbankę free for all i tak by się latało na tych. A historyczne scenariusze, kampanie, no cóż, są dla miłośników którzy są skłonni płacić. Kansas boya który grę kupił w Wall Marcie nie obchodzą.
- co, nie stać chłopców na zabawki? A ile wydaliście ostatnio na papierosy/alkohol/części komputerowe?  :118:

Cytuj
BTW w/g mnie to z ekranów iła powinno już zniknąć logo Maddox ale to inny temat.

No jasne, on przecież tylko zrobił caluśki engine, kampanie, 200+ samolotów. Tylko przeszkadzał, poradzilibyśmy sobie bez niego.  :090:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

empeck

  • Gość
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #460 dnia: Lipca 11, 2009, 10:16:19 »
srk76 - lepiej jakby zastosowali marketing, jak zrobić grę, zadowolić malkontentów i zbankrutować, prawda?

Cytuj
Our plan is to offer our customers quality aircraft and other content for a reasonable price and design it as such so no content is mandatory.

W wolnym tłumaczeniu - chcą za rozsądną cenę zapewnić dodatki, ale planują je tak, by ich zakup nie był konieczny do zabawy.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #461 dnia: Lipca 11, 2009, 10:20:48 »
Gra musi jakoś zarabiać. Czy Ty zdajesz sobie sprawę, jak ciężko jest dostać dobrą dokumentację do tych samolotów i zrobić im wysokiej jakości model fizyczny oraz uszkodzeń ?
Cieszcie się, że dwa największe ubery WW1 są za free... Dopiero by było, jakby trzeba było za D.VII płacić, a w podstawce byłby jedynie mułowaty Albatros D.Va.

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #462 dnia: Lipca 11, 2009, 10:29:32 »
Panowie trochę mnie nie zrozumieliście. Zawsze płacę za dobrą robotę i teraz też zapłacę zwłaszcza że piszecie iż jakość do ceny jest wysoce zadowalająca. miałem na mysli jednak to że jak będziemy latać jakieś daj nam Boże wirtualne fronty to natkniemy się na bogatych boyów z Kansas na Pfalzach a my będziemy jeszcze eindeckerach pomykać. Nie chciałbym żeby sprzedawali po jakimś jednym samolocie. Wolałbym pakiety w rodzaju Verdun 1916, Marna 1918. Chciałbym aby planeset był dla wszystkich jednakowy. To jednak nie FSX gdzie kupię sobie RWD-5 dajmy na to bo mi sie podoba i chciałbym nim polatać. RoF to gra online i tu trochę inaczej należy patrzec na dostepność samolotów dla graczy.

Z drugiej strony zgadzam się że 5 ojro to cena do przyjęcia dla każdego. Z niewielkimi wyrzeczeniami da się kupić szmatolota.


btw. czy w grze są samoloty z oznaczeniami Imperium Rosyjskiego? Chciałbym odegrać taran Niestierowa  :020:

btw2. za S.E.5a dam nawet 10 ojro  :118:
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #463 dnia: Lipca 11, 2009, 10:44:16 »
Już tak nie przeżywajcie :). Podobny system działa w przypadku iRacing tyle że tam dodatkowo płaci się abonament (20$ na miesiąc) za to żeby w ogóle pograć. W podstawie dostajemy trzy samochody i trochę więcej tras. Resztę trzeba dokupywać - średnio 10-15$ za dodatek.

Offline Labienus

  • *
  • Corsaires Fanaticus
Odp: Rise of Flight (KOTS) / Война в небе - 1917
« Odpowiedź #464 dnia: Lipca 11, 2009, 13:09:07 »
A ja uważam, że ceny za dodatkowe samoloty są jak najbardziej OK. Z czasem pewnie pojawią się jakieś paczki z większą ich liczbą czy może paczki tematyczne. Przecież gra jeszcze nie wyszła, a co dopiero przewidywać jak się będzie rozwijać.

To, co mnie natomiast nieco dziwi to cena gry. Bo, ja rozumiem, że z dodatków czerpie się pieniążki, gdy cena podstawki jest adekwatna, tj. niska. Ale za 168zł?! Pardon, ale chyba coś jest nie tak. Nie podoba mi się to.

Pozdrawiam