Autor Wątek: Patch 1.12  (Przeczytany 12643 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Patch 1.12
« dnia: Listopada 23, 2005, 19:30:30 »
Są już pierwsze informacje na temat poprawek jakie wniesie patch 1.12

1.Dodano obsługę Joysticków tego samego typu.Teraz każdy można przypisać do innej funkcji (zostanie mu dodany własny plik konfiguracyjny).
2.Informacja o odległości do celu nie będzie więcej wyświetlana na HUD F-15,namierzającego w trybie pasywnym (HOJ)
3.Poprawna animacja klap A-10 w trybie multi.
4.Z F-15 i Su-33 usunięto możliwość używania klap w pozycji kombat.
5.Poprawiony dzwięk silnika w multi.


Cytuj
Implemented new joystick profile system. Now player can use several joysticks of same type and name. Each joystick instance have a unique configuration file.

* The target range is no more displayed on the F-15 HUD in HOJ mode.

* Fixed incorrect MP flaps animation on A-10A. Removed combat flaps position on F-15C and Su-33.

* Engine sound on MP aircrafts is played correctly now according to actual RPM.
« Ostatnia zmiana: Listopada 23, 2005, 19:35:33 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

qrdl

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 23, 2005, 20:20:47 »
Zmiany kosmetyczne... w sumie nic ciekawego... oprócz HOJ... małe ale cieszy  :)

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 27, 2005, 10:12:40 »
Trochę więcej informacji wypłyneło z rosyjskojęzycznego forum.Niestety nie podejmuję się tłumaczenia tego i przedstawie oryginalne wersje;

Cytuj
̶'; For ZRK is corrected the system of target search depending on range to target.
̶'; In mul'tipleyere is reduced the probability of appearance "chernogo&#y8"; screen.
̶'; Is corrected the incorrect transfer of the position of the flaps of aircraft A -10 with the game in mul'tipleyere. Is removed the intermediate position of flaps in aircraft Su-33 and F -15.
̶'; Is corrected the incorrect sounding of aircraft in mul'tipleyere. Now the sound of engines will depend on revolutions.
̶'; Is corrected the animation of the louver of the upper air ducts of aircraft MiG-29 at the start.
̶'; In mul'tipleyere is corrected the synchronization of the animation of discovery- closing the cockpit canopies with the observation from the computer of player and other players in the network.
̶'; Antitank mine is introduced. You look in the list of static ground-based objects.
̶'; Is removed the sometimes appearing sealing of target indicator on HUD F -15.
̶'; In regime HOJ on aircraft F -15 not will be more identified the range to target.
̶'; Is corrected the indication of the bearing of target to VSD F -15.
̶'; The installation of the width of the zone of the survey of radar to F -15 more is not discarded after the target lock-on.
̶'; Is corrected range-amplitude display to the purpose to HUD F -15 with the selected rockets Aim-9.
̶'; The purposes assigned in TWS more are not accompanied beyond the limits of the narrow zone of survey on F -15.
̶'; Are corrected the ranges of detection of purposes into the peredneyuyu hemisphere, in the regimes of the average and high repetition frequency of imul'sov.
̶'; Is corrected mapping ping for the observers in the window of net statistics.
̶'; Is corrected the error, as a result of which the warships conducted fire according to the friendly objects.
̶'; Is corrected the error, privodivshayaya k "zavisaniyu&#y8"; PK with the selection of new object in the editor with the active window "summ&#y8";.
̶'; In mul'tipleyere is removed the vibration on the takeoff of aircraft with the standard of Flight by model.
̶'; Is disposed the noise protection of the rockets of class "air -vozdux».
̶'; The hoverings of campaigns and missions at the end of the month because of the incorrect error of the position of the sun are removed.
̶'; Is introduced the new system of profaylov for the joystick. Now it is possible to use several identical joysticks, unique configurative file will be generated for each of them.
̶'; The algorithm of the smoothing of the axes of joystick is corrected.
̶'; Are reduced drag coefficients for SAP "Omul'&#y8";, L -081 "Fantasmagoriya&#y8"; and ODAB-SHCH00.

Cytuj
Устраненные ошибки и добавленные особенности 1.12
• Для ЗРК исправлена система поиска целей в зависимости от дальности до цели.
• В мультиплеере уменьшена вероятность появления «черного» экрана.
• Исправлена некорректная передача положения закрылков самолета А-10 при игре в мультиплеере. Удалено промежуточное положение закрылков у самолетов Су-33 и F-15.
• Исправлено некорректное звучание самолетов в мультиплеере. Теперь звук двигателей будет зависеть от оборотов.
• Исправлена анимация жалюзи верхних воздухозаборников самолета МиГ-29 на старте.
• В мультиплеере откорректирована синхронность анимации открытия-закрытия фонарей кабин самолетов при наблюдении с компьютера игрока и других игроков в сети.
• Введена противотанковая мина. Смотрите в списке статических наземных объектов.
• Устранено иногда возникающее залипание целеуказателя на HUD F-15.
• В режиме HOJ на самолете F-15 не будет больше индицироваться дальность до цели.
• Исправлена индикация пеленга цели на VSD F-15.
• Установка ширины зоны обзора радара на F-15 более не сбрасывается после захвата целей.
• Исправлена индикация дальности до цели на HUD F-15 при выбранных ракетах AIM-9.
• Назначенные в TWS цели более не сопровождаются за пределами узкой зоны обзора на F-15.
• Исправлены дальности обнаружения целей в переднеюю полусферу, в режимах средней и высокой частоты повторения имульсов.
• Исправлено отображение ping для наблюдателей в окне сетевой статистики.
• Исправлена ошибка, в результате которой боевые корабли вели огонь по дружественным объектам.
• Исправлена ошибка, приводившаяя к «зависанию» ПК при выборе нового объекта в редакторе при активном окне «сумм».
• В мультиплеере устранено дрожание на взлете самолетов со стандартной флайт моделью.
• Настроена помехозащищенность ракет класса «воздух-воздух».
• Устранены зависания кампаний и миссий в конце месяца из-за некорректного просчета положения солнца.
• Введена новая система профайлов для джойстика. Теперь можно использовать несколько одинаковых джойстиков, для каждого из них будет генерироваться уникальный конфигурационный файл.
• Исправлен алгоритм сглаживания осей джойстика.
• Уменьшены коэффициенты лобового сопротивления для САП «Омуль», Л-081 «Фантасмагория» и ОДАБ-500.

Siskin
Eagle Dynamics

Oraz to jest ciekawe;

Cytuj
You can babelfish it, but in general terms Chizh says that the jamming resistance of modern AR missiles; R-77 and AIM-120 will be better than before In all modes when firing at theupper and lower hemisphere.

Co oznacza,że rakiety AIM-120/R-77 będą bardziej odporne na zakłócenia.

« Ostatnia zmiana: Listopada 27, 2005, 10:17:45 wysłana przez Kusch »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 27, 2005, 14:46:22 »
Cytuj
You can babelfish it, but in general terms Chizh says that the jamming resistance of modern AR missiles; R-77 and AIM-120 will be better than before In all modes when firing at theupper and lower hemisphere.
Co oznacza,że rakiety AIM-120/R-77 będą bardziej odporne na zakłócenia.
Ale tylko z  górnej i dolnej półsfery - tam gdzie nie ma anten ECM  :002: wiec przy ataku Head-On nic się nie zmienia.

Offline Bucic

  • *
  • "negative thrust to weight ratio"
    • GIMP
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #4 dnia: Grudnia 10, 2005, 18:00:19 »
Nie chcę się wymądrzać, ale dwie półsfery dają całą sferę, a ta już obejmuje Atak i od tyłu i od przodu :002:

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #5 dnia: Grudnia 10, 2005, 22:50:14 »
Nie mnie się czepiajcie, tylko tego kto to napisał w orginale :P

Emo

  • Gość
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #6 dnia: Lutego 10, 2006, 20:34:03 »
można już sciągać 1,12 (Ja właśnie to robie) ciekawe co tam znowu zj....li w f15  :118:

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #7 dnia: Lutego 10, 2006, 20:48:14 »
To dranie bez uprzedzenia...
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #8 dnia: Lutego 10, 2006, 20:54:01 »
Jak zwykle...
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #9 dnia: Lutego 10, 2006, 20:57:18 »
Kurde juz łącza zapchane.Jak ktoś dostanie alternatywny link to prosimy.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #10 dnia: Lutego 10, 2006, 21:31:09 »
Hmmmm albo jestem ślepy albo Kamov nie załapał się na tego pacza?


Ps. Już wszystko wiem ;] Drobne nieporozumienie :))
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2006, 21:41:20 wysłana przez KosiMazaki »
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #11 dnia: Lutego 10, 2006, 21:43:36 »
To jest patch 1.1.2 a nie 1.2  :121:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #12 dnia: Lutego 10, 2006, 21:53:42 »
Eeech, znowu cały konfig joya od nowa trzeba zrobić (backup nie pomoże, ze względu na "New joystick profile system").
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2006, 22:01:02 wysłana przez some1 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 10, 2006, 22:07:06 »
EDIT:
Na szczęście fałszywy alarm. Trzeba tylko w folderze LockOn\Input podmienić plik o nazwie: nazwa_naszego_joya_plus_jakieś_cyferki.ini plikiem o nazwie nazwa_naszego_joya.ini

Na przykład:
Zawartość pliku SaitekCyborgEvo05111668800.ini zastępujemy zawartością pliku SaitekCyborgEvo.ini
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Patch 1.12
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 10, 2006, 22:25:47 »
Co i tak nie działa, bo zawartości obu plików, starego i nowego sie różnią.