Autor Wątek: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing  (Przeczytany 34847 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #75 dnia: Maja 03, 2008, 15:11:44 »
No właśnie słyszałem że w czasie remontu zdemontowano instalację paliwową z wewnętrznych pod skrzydłowych pylonów (czy w ogóle zamieniono te pylony na stare z 9.12. Ot taki przejaw polskiego bagienka.

Bez pod skrzydłowych też by mogły teoretycznie dolecieć - tak jak w zeszłym roku leciały na pokazy na wyspy brytyjskie - z międzylądowaniem bodajże w Danii. Problem w tym, że do Reykjaviku najkrótsza trasa prowadzi ze Stornoway, to jest 1063km nad morzem. Do tego cała trasa składała by się z 3 przeskoków... na każde lotnisko trzeba by transportować cały majdan potrzebny żeby te maszyny odpalić na kolejny przelot, a to wszystko kosztuje ogromne pieniądze. F-16 się zatankuje w Poznaniu i nie trzeba się martwic o nic aż do Raykjaviku, zasięg mają większy niż potrzeba na ten przelot (prawie 3000km)

Offline Josiv

  • *
  • Zerstörer
    • http://www.kg200.zary.com.pl
Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #76 dnia: Maja 07, 2008, 17:56:38 »
http://www.airpolicing.wp.mil.pl/pl/7_33.html
Bardzo fajna galeria, w szczególności strzelania z działka oraz samolot na ziemi po takim strzelaniu, wygląda jak z nowym kamuflażem. Dodatkowo jeszcze podwieszone wyrzutnie niekierowanych rakiet powietrze ziemia.
_____ | _____             █▀ ██ ▀█▀      ORLIK
 _\__(o)__/_                   ▼             /
      ./ \.                www.eagles.pl ---
Graf -1973-†2006 ..ó?o........ó?o.ó?oó?o...

Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #77 dnia: Maja 08, 2008, 12:52:39 »
Na podstawie jednego ze zdjęć można policzyć szybkostrzelność działka.
Strzelenie odbywa się z prędkością około 650 km/h.

Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #78 dnia: Maja 08, 2008, 12:57:02 »
A czy to normalne, że z lufy (czy też raczej rury ;) ) wydobywa się aż tak duży płomień? Nie ma jakiegoś tłumika (płomieni)?

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #79 dnia: Maja 08, 2008, 13:13:05 »
Pewnie można tylko pojawia się pytanie po co? Kierownikowi pukającemu on nie przeszkadza zważywszy na prędkośc z jaką się porusza, a ten co jest pukany ma okazje zobaczyć ostatnią rzecz w swoim życiu :D

Poza tym takie rozwiązanie jest najprostrze, a okopcenia dodają szyku [;
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #80 dnia: Maja 08, 2008, 13:14:17 »
Jak najbardziej normalne, jednak zamiast tłumika płomieni wstawił bym tłumik odgłosu strzału, zważywszy, że moje cztery litery są niecały metr od wylotu lufy, wrażenie jest niezatarte, za resztę można zapłacić VISĄ. Fakt, że owe 4 litery nie są narządem słuchy, ale przenoszą chyba fale, bo w pierwszym strzelaniu na MiG-u lekuchno mnie wystraszyło, a przypomnę, że nie pierwszy raz używałem 30 mm :).

Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #81 dnia: Maja 08, 2008, 13:28:52 »
Pewnie można tylko pojawia się pytanie po co? Kierownikowi pukającemu on nie przeszkadza zważywszy na prędkośc z jaką się porusza, a ten co jest pukany ma okazje zobaczyć ostatnią rzecz w swoim życiu :D

Chodziło mi właśnie o to czy nie przeszkadza w jakiś sposób kierowcy. Ale masz rację. :)

Jak najbardziej normalne, jednak zamiast tłumika płomieni wstawił bym tłumik odgłosu strzału

Można by się pokusić o wersję "covert ops". :D

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #82 dnia: Maja 08, 2008, 14:02:50 »
Ogromny płomień, hałas i niska prędkość pocisków to niestety cena za masę i szybkostrzelność tego działka.

Dodajmy, że aby w pełni wykorzystać możliwości pocisków 30mm jak rosyjski 30x164, czy NATOwski 30x173 potrzeba sporego działa... nawet GAU-8 z A-10 nie jest w stanie wykorzystać potencjału jego amunicji. Dopiero taki Mk44 montowany na wozach piechoty, AC-130U Spectre i jako element przeciwminowego systemu na MH-60K jest w stanie wykorzystać moc tej amunicji... ale za cenę masy (150kg) i szybkostrzelności (250 strz/min).
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2008, 14:09:07 wysłana przez Sundowner »

Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #83 dnia: Maja 08, 2008, 20:59:32 »
Na podstawie jednego ze zdjęć można policzyć szybkostrzelność działka.
Strzelenie odbywa się z prędkością około 650 km/h.

 Wyszło mi, że szybkostrzelność to ok. 1350 strz/min
'"Pana, pana. Po ile te choinki?"

Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #84 dnia: Kwietnia 01, 2009, 09:46:20 »

Offline czarnyolek

  • *
  • gg 9176114
Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #85 dnia: Kwietnia 01, 2009, 12:37:03 »
Zdjęcia piękne ale Air Policing z dwoma R-60? :karpik

Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #86 dnia: Kwietnia 01, 2009, 13:18:18 »
Widocznie więcej nie trzeba ;-)

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #87 dnia: Kwietnia 01, 2009, 13:38:30 »
Taka R60 to chyba takiemu TU-95 to może zrobić chyba najwyżej dziurę do oddawania moczu przez pilota...
11:05 PM

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #88 dnia: Kwietnia 01, 2009, 18:16:16 »
Śliczne zdjęcia :).
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Polskie MiGi-29 w misji Air Policing
« Odpowiedź #89 dnia: Kwietnia 01, 2009, 19:14:50 »
Foty świetne. Jakby jeszcze po jednej R-73 pod skrzydłem ... Monitor ochlapany  :002:
'"Pana, pana. Po ile te choinki?"