Na jakiej podstawie wysuwasz taki wniosek?
Najprościej sprawdzić to w trakcie startu, najlepiej jakąś większą maszyną, która rozpędza się powoli. Zanim zaczniemy się rozpędzać ustawiamy trymer w pozycji neutralnej i ściągamy drąg maksymalnie na siebie i trzymamy. Powierzchnie sterowe wychylają się do maksymalnej wartości, na jaką pozwala konstrukcja samolotu. W miarę nabierania prędkości zaczniemy odczuwać wpływ sterów na samolot, który w pewnym momencie zacznie zadzierać nos, ale bardzo ociężale (w końcu start ze sterami wychylonymi na maksa to nie jest coś, co samoloty lubią najbardziej

) Jeśli w tym momencie przesuniemy trymer na maksa samolot gwałtownie zadrze nos do góry, a nie powinien, skoro stery były już wychylone maksymalnie, a prędkość jeszcze nie na tyle duża, aby jakaś wielka siła działała na powierzchnie sterowe zmniejszając ich wychylenie (skoro te dopiero zaczęły reagować na opływ powietrza).
Kapulet - C:\Documents and Settings\user\Dane aplikacji\Microsoft\FSX\fsx.cfg