Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155616 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #135 dnia: Października 01, 2006, 21:38:57 »
Z dziwnych efektów to raz mi się sim sfreezował i na chwilę textury terenu się jakby invertnęły (zrobiły się czerwone), oraz przy przełączeniu na external przez moment ze śmigłowca było widać wirnik i numer na ogonie ;), ale to raczej wina mojego komputera, który ostatnio stabilnością i wydajnością nie grzeszy. Za dużo jeszcze nie 'grałem'  :karpik by więcej napisać

Woda ładna jest ;).

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #136 dnia: Października 01, 2006, 21:43:48 »
... ale to raczej wina mojego komputera, który ostatnio stabilnością i wydajnością nie grzeszy.

Raczej dema - ja też mam czasem dziwne efekty graficzne - jakieś "przebicia" itp. To normalne bo dema są mocno "okrojone" - i coś im tam pewnie "brakuje" - nie sądzę aby takie efekty były w pełnej wersji.

A woda faktycznie ładna  :021:

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #137 dnia: Października 01, 2006, 22:01:51 »
No i mam nadzieję, że zdażą ze sterownikami do Tracka IR - bo narazie brak :005:

A próbowałeś tych nowych driverów z naturalpoint? Wprawdzie alfa, ale w opisie mają FSX support, poza tym ludzie sobie chwalą lepszą płynność. Niestety ja nie mam wektorka, więc nie wiem, czy działa.

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #138 dnia: Października 01, 2006, 22:30:36 »
Demko ściągnięte, stery też dałem (oni tam piszą support w 29 dla pełnej wersji dla TIRa a nie dema) więc napiszę wkrótce

---------------------------------

Nowa ikonka skrótu :D poza tym auta mają karoserie, naprawili sporo bugów, mamy też troszkę innych opcji, ale jeśli chodzi o jakość działania dalej wciąż podobnie. Model lotu dla śmiglaka - ciężko powiedzieć, akurat R22 w realu to i potrafi butelkę odkapslwać więc i tutaj jest bardzo stabilny. Track IR dalej nie działa ze sterami 29 alpha 2
« Ostatnia zmiana: Października 01, 2006, 23:50:02 wysłana przez YoYo »
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

kermadec

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #139 dnia: Października 02, 2006, 08:32:17 »
Panowie - a jest możliwość zainstalowania demo na innej partycji niż systemowa? Plik instalacyjny mam na partycji E, ale po kliknięciu "Setup" z uporem maniaka rozpakowuje się na partycji systemowej a tam zostało mi tylko 600MB :(

Pozdrawiam

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #140 dnia: Października 02, 2006, 09:51:26 »
Demo można zainstalować na innej partycji, ale pliki tymczasowe rozpakowują się na C. Może spróbuj otworzyć execa Winzipem, bądź czymś podobnym, to w sumie jest samorozpakowujące archiwum zipa.

Offline lucas

  • *
  • RoF, FSX
    • 1.PUŁK LOTNICZY
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #141 dnia: Października 02, 2006, 12:05:03 »
Sciągnąłem demo przez noc. Potestowałem:) Niestety, RAMu potrzeba jak wody. Z moim 512 ddr2 strasznie kulało. Z ciekawości dałem ustawienia na max... ładowało się 5 minut i miałem z 5 fps, ale obraz faktycznie znakomity. Nawet na średnich ustawieniach grafika tekstur robi super wrażenie. Autogen wyraźnie zagęszczony:) Na razie zostanę przy FS9:)

PC testowy: P D 2,8, 512 ddr2, X1600 pro 256

Pozdrawiam!

"Skrzydlata husaria współczesna, lotnictwo polskie, czuwa w powietrzu. Warkot motoru chroni każdą piędź polskiej ziemi." - Kronika PAT, maj 1939.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #142 dnia: Października 02, 2006, 18:02:28 »
Może to jest rozwiązanie na wasze problemy z Track IR:

 TrackIR is not working, is the trackIR-Alpha only for the FSX test-version, or can I also use it with the demo? If yes, how?


You need to place the TrackIR module in the Modules folder for it to work.
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #143 dnia: Października 02, 2006, 19:52:07 »
Thx ale chyba to nie takie proste :- )

Od bodajrze TiR3 nie ma czegoś takiego jak "module" osobno, wszystko jest w sofcie ale Tracka. Nie masz może nazwy tego pliku?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #144 dnia: Października 02, 2006, 20:03:28 »
Nie mam pojęcia. Po prostu znalazłem taką odpowiedz na forum LO. Jak by coś się pojawiło to dam znać ;)
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #145 dnia: Października 02, 2006, 20:38:46 »
Ściągnąłem tą wersję, pograłem trochę i musze stwierdzić, że nie pojawiają się już u mnie bugi graficzne takie jak podwozia na drogach, złe ładowanie tekstur itd.
Poprzednią instalke wywaliłem po godzinnie, bo tak haczyła, że grać się nie dało. Teraz nawet na wyższych ustawieniach niż poprzednio da się latać (na A64 3500 1Gb ramu i Gf6800).
PFS_milo

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #146 dnia: Października 02, 2006, 20:48:50 »
To fajnie, jutro sobie ściągnę i potestuję... sprawdzał może ktoś kompatybilność helikopterów braci Nemeth?

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #147 dnia: Października 03, 2006, 08:26:44 »
... sprawdzał może ktoś kompatybilność helikopterów braci Nemeth?

Sprawdzałem Mi-17, ale na tej starszej wersji dema i w widoku zewnętrznym nie było widać szyb kabiny.  ???
W widoku kokpitu 3D było wszystko OK - nie wiem, ale błędy grafiki mogły wynikać z niedopracowania tego "pierwszego" dema, na nowszej wersji dema jeszcze nie testowałem.
« Ostatnia zmiana: Października 03, 2006, 08:32:14 wysłana przez Razorblade1967 »

empeck

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #148 dnia: Października 03, 2006, 09:33:22 »
na temat przezroczystych szyb:

"And in case you missed it in the other thread, a fix for the transparent AC problem (AC from FS9/FS2k2 with alpha showing up transparent) was found. Just copy envmap.bmp from FS9\Texture to FSX Demo\Texture."

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #149 dnia: Października 09, 2006, 07:32:42 »
Juz  symek wyszedl :)
Trzeba zamowic  u  wujka  z  Ameryki