Autor Wątek: Microsoft Flight Simulator X  (Przeczytany 155412 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #450 dnia: Sierpnia 06, 2007, 16:35:31 »
Dzięki.

Prace dotyczące multi trwają. Przy wstępnym założeniu, że w FT latamy tylko P40 (tylko on posiada kokpit), multi może być ograniczone do trybu coop. Ciągle jest jednak za wcześnie na jakiekolwiek deklaracje.

pozdrawiam
ROB

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #451 dnia: Sierpnia 12, 2007, 15:28:07 »
W magiczny sposób, jakoś samoczynnie przesuneły mi sie miniaturki modeli w menu wyboru w FSX o 1. Jak klikamy na wybrany, uzyskujemy model po nim, dość wkurzajace :\ Jesli za to wezme już z podzialem na Rodzaj fabryki jest ok - sprawa dotyczy jedynie menu głownego jesli pokazuje wszystkie modele.  :005:

Jak sadze da sie to gdzie wyyedytować. Jakieś może pomysły?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #452 dnia: Sierpnia 12, 2007, 15:36:01 »
Ja bym obstawiał, że któryś z modeli które instalowałeś coś pochrzanił, albo jakiś aircraft.cfg popsułeś wrzucając tekstury. Może spróbuj skasować te które ostatnio instalowałeś w FSX. Temu Vertol V-44 się przyjrzyj, bo są dwie miniatury a tylko jedna etykieta.

A może przekroczyłeś limit ilości samolotów w menu? :D

"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #453 dnia: Sierpnia 12, 2007, 15:50:12 »
Thx, tak też zrobilem przed chwilą, to Operacja Walkiria coś tam namieszala, wczoraj instalowalem wlasnie, jest teraz ok, chyba recznie poprzenosze te pliki od niej bo widać ma jakis problem z jakims modelem. Szkoda bo tam duzo jest pierdułek i kupe roboty  :122:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #454 dnia: Sierpnia 12, 2007, 16:17:34 »
A tak przy okazji garść informacji na temat FSX-SP2(DX10):

http://blogs.msdn.com/ptaylor/archive/2007/08/08/fsx-dx10-3rd-progress-report-just-another-wednesday.aspx

Zwróćcie uwagę na końcówkę, DX10 jest szybszy :D
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #455 dnia: Sierpnia 12, 2007, 21:51:23 »
Od kilku dni testuję FSX /narazie pożyczony od kumpla delux Pl / no i mam drobny problem. Nie działa mi Track. Zmieniam na difolta FSX w profilach Tracka, a niebieska dioda ani drgnie. Co jest grane  :011: czyżby to wina wersji Pl  :011: też tak macie  :011:
Spokój cechuje Mistrza.

Offline SG4_Rush

  • SG4
  • *
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #456 dnia: Sierpnia 12, 2007, 22:08:41 »
Jeżeli to Track 3/3pro lub 4 to ściągnij nowsze sterowniki. Tylko nie pamiętam czy trzeba było odinstalować najpierw starsze żeby móc wgrać nowsze.
Jeżeli masz najnowsze to nie mam na razie pomysłu. Mnie po zainstalowaniu FSXa Deluxe PL Track IR 3Pro + Vector działał od razu bez problemu.

kapulet

  • Gość
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #457 dnia: Sierpnia 12, 2007, 22:20:21 »
Nie działa mi Track.

Też mi raz przestał działać po instalacji różnych dodatków (T4Pro). Grę odinstalowałem i usunąłem wszystko włacznie wpis z klucza rejestru. Nowa instalacja załatwiła sprawę.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #458 dnia: Sierpnia 12, 2007, 22:34:29 »
Mam TrackaIR 3Pro+Vector na sterach 4.1.028 i występuje już profil FSX.  :005:
Może potrzebuję jakiegoś dodatkowego wpisu w plik CFG ,  bo niczego podobnego do Track tam nie znalazłem/ a może nie musi być/.
@ kapulet
Reinstalka od nowa to ostateczność, ale chyba nieunikniona / k... ...ać  :010:/.
Spokój cechuje Mistrza.

Offline SG4_Rush

  • SG4
  • *
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #459 dnia: Sierpnia 12, 2007, 23:04:03 »
Jak masz 4.1.028 to ściągnij sobie nowsze i zobacz. Tylko doczytaj czy instalujesz na starszą wersję czy pozbywasz się starej i wgrywasz nową. Ma to znaczenie, bo kolega wgrywał nowsze na starsze i nie działało. Dopiero po reinstalce ruszyło. Przynajmniej taki przebieg wydarzeń zapamiętałem.

Na szybko przejrzałem i chyba dopiero od wersji 4.1.029 był prawidłowy sterownik do FSXa.

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #460 dnia: Sierpnia 12, 2007, 23:34:48 »
Masz absolutną rację Rush.  :010:
Wygląda na to ,że mam stare sterowniki , tylko dlaczego taka zmyła z profilem FSX w 4.1.028  :121:
Poczytałem na stronach Natural Pointa i jest :
"To get TrackIR support for FSX, you will need to download the latest version of the software (4.1.029 or later).
Run the downloaded installer file. If you haven’t uninstalled the previous version, it will run through an uninstall application first.
If you had to run the uninstaller, rerun the downloaded file to install the latest version.
Start the TrackIR software. You can run the software minimized by adjusting the TrackIR settings under the Options menu.
Start FSX. Enjoy the new features of FSX, with TrackIR support."
Jutro sprawdzę czy to działa. Dobranoc.

Spokój cechuje Mistrza.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #461 dnia: Sierpnia 14, 2007, 00:29:08 »
Czy w FSX Alpha Channel działa jakoś inaczej? Bialy pozostaje bez reakcji, natomiast szarosci wplywaja nie na połysk (to chyba też) ale równocześnie na prześwitywalność obiektów. Jak uzyskać tylko sam połysk?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #462 dnia: Sierpnia 14, 2007, 10:29:47 »
Połysk czyli odbicia krajobrazu czy odbicia światła?

W FSX, ze względu na nowe cechy, teksturowanie jest zależne od samych tekstur jak i ustawień materiału w źródle. Bez dostępu do źródła masz małe pole manewru.

pozdrawiam
ROB


Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #463 dnia: Sierpnia 16, 2007, 00:09:02 »
Porcja screenów Kukuruźników. Tym razem znów z serii "Góraszkowych" malowań do FS'a (ten Pociak jest tam częstym gościem). Samolot CSS-13 SP-YPB nr fabr. 42076 stacjonuje w Dęblinie i należy do tegoż Aeroklubu. Brał też udział w jakimś filmie - stąd te namalowane krzyże zestrzeleń.

Skończony skin dla modelu Po-2/FSAddon dam na Avsim dziś/jutro. Do malowania opracowano nowy paintkit, zmieniono też tekstury wnętrza samolotu. Model nie jest jakiś pupularny i raczej nie warto na niego wydawać aż tyle http://secure.simmarket.com/product_info.php?products_id=1304 ale mamy choć polski kawałek historii.























Fotki Warsaw Photo Scenery + free Góraszka, FSX
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Microsoft Flight Simulator X
« Odpowiedź #464 dnia: Sierpnia 16, 2007, 10:09:30 »
Ja mam takie pytanko. Czy te screeny to naprawdę z FSX'a?



"Using Graphic X and Active Sky X for real weather FPS is around 50 fps on mine with similar settings."

Pierwsza fota to myślałem, że normalnie z kokpitu samolotu ktoś zrobił  :karpik
Achtung Spitfeuer!