GBU:
1) Master ARM na on
2) Laser ARM na on (przełącznik obok master arm)
3) Wybierasz sobie GBU, ustawiasz MFD na zakładkę TGP, jeśli sama nie wskoczyła. Nie pamiętam już, czy z GBU trzeba zciągać przesłonkę, ale jeśli nie widać obrazu TGP, wciskasz 'u'. Jeśli wciąż nie widać, upewnij się, że Master ARM jest na ON (ew. SIM).
4) Najczęściej będziesz miał cel z grubsza pod steerpointem TGT (po to on jest, po to jest on...). Wybierasz więc ten steerpoint.
5) Radar powinien być już w trybie AG GM. Po prawej stronie MFD radaru jest napis STP, klikasz guzik przy nim. Kursor radaru (i sprzężony z nim obraz z kamery TGP) wskoczy na steerpoint. Jeszcze nie zalockuje się w tym miejscu, ale nakieruje "wzrok" kamery w rejony celu (steerpointu TGT).
6) Jeśli cel jest już widoczny kamerą, naciskasz raz przycisk namierzania (0 na numpadzie lub TMS Right). TGP przejdzie w tryb śledzenia obszaru (Area) co zostanie obwieszczone odpowiednim napisem na MFD. Przesuwanie obrazu teraz zostanie spowolnione, łatwiej będzie precyzyjnie najechać celownikiem na wybrany budynek.
7) Kiedy upatrzysz już sobie określony cel punktowy, najeżdżasz na niego celownikiem i ponownie naciskasz przycisk namierzania. TGP przechodzi w tryb śledzenia punktowy (Point). W poprzednim trybie były małe przesunięcia, potencjalnie wymagające korekty kursorem (gdybyś zrzucił bombę w trybie Area, co też można zrobić). Teraz kamera uchwyciła konkretny kontrastowy cel i nie jest już stabilizowana względem ziemi, a względem tego celu.

Na dole MFD powinna się palić literka L, oznaczająca, że laser jest uzbrojony
9) Zrzut bomby następuje jak zrzut każdej innej w trybie CCRP (nie można użyć CCIP). Na osiem sekund przed obliczonym momentem uderzenia włącza się podświetlanie laserem ('L' zaczyna mrugać).
10) Jebut
tips and tricks:
1) Jeśli chcesz zaatkować cel przygodny, tzn. nie będący pod waypointem TGT, ustaw radar AG GM w podtryb SP (snowplow). Będziesz mógł swobodniej przesuwać kursorem. Pamiętaj, że pierwsze wciśnięcie locka ustabilizuje i "uspokoi" kamerę.
2) Pamiętaj o ograniczeniach kątowych kamery. Jeśli zbyt się przechylisz, może ona stracić namiar. Zakręty w trakcie lotu bomby wykonuj z przechyleniem nie większym niż 45st i najlepiej w prawą stronę (bo pod wisi po prawej stronie chwytu powietrza).
3) TGP pozwala na manualne operowanie laserem, tzn. włączanie naświetlania w wybranym momencie. Nie jest to jakoś szczególnie użyteczne, więc nie będę się teraz zagłębiał. Można zrzucać bomby w trybie Area, co już ma więcej sensu, bo czasami TGP lubi zalockować się na celu pod ziemią. To bug gry, czasem występuje przy schronach podziemnych. Wtedy można olać tryb Point i ręcznie korygować Area. Po prostu musimy samemu dbać o to, żeby celownik leżał na budynku, bo może zjechać.
Przesunięty HUD
To ułatwienie, nie utrudnienie

Najprościej mówiąc, FPM (ten mały symbol samolociku) pokazuje Ci gdzie naprawdę lecisz. Jeśli masz boczny wiatr, to znacznik będzie przesunięty, żeby ukazać jak bardzo Cię znosi. To nieoceniona pomoc przy lądowaniu z bocznym wiatrem, po prostu ustawić FPM na pasie i nie dbać o to, w którą stronę jest skierowany dziób. Aż do ostatniej chwili, kiedy trzeba dać po orczyku i jednak ten dziób zrównać z białymi kreskami, bo inaczej zniesie Cię na bok, jak piszesz. Anglicy mówią na to "kicking the crab".
Żeby to nie wkurzało po starcie/lądowaniu, można wyłączyć ten feature przełącznikiem pod ICP opisanym jako DRIFT C/O. HUD się wyśrodkuje i już nie będzie pokazywał znoszenia.