Autor Wątek: gumka :P  (Przeczytany 4759 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Micho

  • Gość
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #15 dnia: Lutego 13, 2006, 17:39:02 »
czekamy na pierwszego putcha :003:

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #16 dnia: Lutego 13, 2006, 18:05:50 »
Jakiego patch'a, zaraz wyjdzie dodatek stand-alone.  :021:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

syd

  • Gość
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #17 dnia: Lutego 13, 2006, 19:05:43 »
zaraz wyjdzie dodatek stand-alone.  :021:
A w nim gacie nówka luks nie jeżdżone. Oczywiście z 4 nowymi wersjami gumy o różnych naciągach (z czego dwie można założyć samemu) i  5 malowaniach dla każdej wersji. Do tego oczywiście 300-u stronicowa instrukcja jak odpalić to cudeńlo. A i oczywiście dodany zostanie upragniony paramter effects=1,2,3. Słyszałem plotę, że na 3 to nawet Oleg będzie miał problemy z odpalenie gaci. Ale może to tylko ściema... :003: :003: W każdym razie ja już zbieram kaske... :021: :021:

Offline Marcinos

  • *
  • Kierowca bombowca
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #18 dnia: Lutego 13, 2006, 19:09:39 »
co to jest pfs :002:

Pacific Fighters S** :021:
Fighter pilots make movies, bomber pilots make history, but everything depends on mechanics.

Odp: gumka :P
« Odpowiedź #19 dnia: Lutego 13, 2006, 19:11:44 »
co to jest pfs :002:

Pacific Fighters S** :021:

tia Pokaz Fajnych Slajdów
5800x3D / NZXT B550 / 64GB@3600 /4TB NVME Gx4 / RTX4080Super / NZXT X63 / Thermaltake 1kW / Huawei GT34
Meta QUEST 3 / Thrustmaster Warthog + TFRP

Offline Rola

  • *
  • 9/39 & R'n'R
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #20 dnia: Lutego 13, 2006, 20:01:26 »
A ja czekam aż Schmeisser napisze wreszcie swój wymarzony "Symulator śrubokrętu* zakupionego w Praktikerze". :002:

*) z j. niem., tłum.: wkrętak
"Każdy kilogram nowego samolotu szczególnym dobrem Narodu"

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #21 dnia: Lutego 13, 2006, 20:56:58 »
Tak zwany szraboncjer
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Online some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #22 dnia: Lutego 13, 2006, 23:04:48 »
A ja czekam aż Schmeisser napisze wreszcie swój wymarzony "Symulator śrubokrętu* zakupionego w Praktikerze".

A może SS czyli "Symulator Strugaczki*"?

*to podobno temperówka tylko nie po polsku
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Schmeisser

  • Gość
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #23 dnia: Lutego 17, 2006, 07:29:42 »
Kolejna część podbudowywania  swego ego, zżartego przez kompleksy że mio nie idzie w PF muhahahaha

http://www.schmeisser.elsat.net.pl/kulki.swf

Oto dwuwymiarowy symulator wysypywania się kredek :D Dodam jeszcze że jest to pierwszy program napisany przezemnie od początku do końca w sposób obiektowy, czyli klasa, prototyp i generowanie egzemplarzy.

kornelcio

  • Gość
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #24 dnia: Lutego 17, 2006, 08:45:19 »
a dlaczego wartość fps wynosi tylko 166 albo 200?? :D

Ice

  • Gość
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #25 dnia: Lutego 17, 2006, 09:00:42 »
Super. Robiłem takie symulacje na studiach :D

Schmeisser

  • Gość
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #26 dnia: Lutego 17, 2006, 09:09:32 »
Ja na studiach sprawdzałem w praktyce nabytą wiedzę w zakresie destylacji oraz rektyfikacji :D Mój kolega to tak poważnie i z poświęceniem podszedł do tematu że prawie go wyrzucili z akademika za pędzenie bimbru loool
licznik pokazuje 3 razy za dużą liczbę fpsów :P drobna pomyłka. Wkrótce wyjdzie patch lol

Ice

  • Gość
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #27 dnia: Lutego 17, 2006, 09:30:44 »
Ja nie miałem takich ciekawych przedmiotów. Za to mechanike teoretyczną 3 pracownie fizyczne itp. Za to tresztaki zdrowego umysłu nawiałem po 3 latach :D Teraz za to pisze cuda w RPG i SQL  :002:

Coś mi sie wydaje ze te kredeczki jakoś tak bardzo spręzyście sie odbijają ...

Schmeisser

  • Gość
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #28 dnia: Lutego 17, 2006, 09:37:53 »
bo to wymodelowane jest :P jako zderzenia sprężyste CENTRALNE, nawet jak się niecentralnie zderzają to i tak od strony energetycznej liczone jest jako zderzenie centralne - stąd dochodzi do fajnych paradoksów iż spadające piłkipotrafią się zderzyć w powietrzu i w wyniku tego zacząć się wznosić.
Ciekawym efektem jasno obrazującym róznicę między deterministyczną formą modelu a jego różnicową realizacją jest 'wzbudzanie' się piłek po osiągnięciu 'ziemi' - po prostu krok obliczeń jest nieodpowiedni.

Ale z energią to nie tylko ja mam problemy :D Olo też lol
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2006, 11:37:53 wysłana przez Schmeisser »

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: gumka :P
« Odpowiedź #29 dnia: Lutego 17, 2006, 10:20:25 »
Jak tak dalej pójdzie to za rok, dwa będziemy mieli polski symulator lotu, który zdeklasuje całe to dotychczasowe badziewie. Szkoda tylko, że z jednym jedynie słusznym samolotem flyby.  :020: no i chyba bez da best uber wody
Pozdro
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym