No to na takiej zasadzie można dorzucić np.
PWS-A (AVIA BH-33) - 242 km/h - używany w Lotnictwie Polskim w I linii w latach 1931-1935 (52 egz.)
PWS 10 - 240 km/h - używany tak samo w latach 1931-1935 w I linii (82 egz.)
oraz
Nieuport Delage NiD-62C1 i późniejsze wersje
NiD622C1 oraz
NiD-629C1 - ponieważ w 1929 został sprzedany do Belgii, w 1933 do Peru, a w 1936 do Hiszpanii - więc łapie sie na pewno na lato 1934. W maju 1940 było we Francji jeszcze 143 egz. (pewnie już nie w I linii)
Prędkość - 270km/h dla wersji NiD-622C1 z silnikiem Hispano Suiza 12Md (500KM)
Pewnie też wcześniejszy
NiD-29 się załapie bo jego japońska odmiana
Nakajima Ko-4 była eksploatowana w latach 30-tych np. w Mandżurii (łącznie Japonia - 609 egz.). Ogółem Hiszpania miała 30 szt., Belgia - 108, Włochy - 181, Szwecja - 9 i kilka Argentyna (we Francji było 250 szt.). W Japonii na pewno jeszcze latał w 1934 r.
Prędkość: 235 km/h
TBiU nr 88
"samolot pod oznaczeniem I-15 trafił wiosną 1934 do produkcji seryjnej" czyli moznaby założyć iż latem znalazł się w lini
No tu można mieć pewne wątpliwości - bo biorąc uwagę proces produkcji i czas przezbrojenia na nowy typ - będzie troche "na styk". Ja wyczytałem że produkcja seryjna zaczęła się w maju - ale sprzeczał się nie będę bo nie pamiętam gdzie.