Autor Wątek: Gry a fizyka Świata  (Przeczytany 3929 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 22, 2006, 01:49:39 »
Jeśli ktoś ma ochotę to proponuję pobawić się w "Silent Storm",szczególnie w wysadzanie budynków i obserwowanie co się z nimi dzieje...
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 24, 2006, 08:06:16 »
No i PhysX jest 'dostępny' http://twojepc.pl/news11917.html Tylko na co to teraz komukolwiek  :011:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #17 dnia: Marca 24, 2006, 11:22:09 »
No cena jeszcze do przełknięcia ;] Zobaczymy co z tego wyjdzie i czy nowinka sie przyjmie :)
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 24, 2006, 15:41:25 »
Czytaliscie komentarze na tej stronie? Nawet ciekawe rzyczy pisza.

Tylko ja mam pytanie. Czy zauwaze jakas roznice w fizyce miedzy starymi a nowymi grami majac juz taka karte u siebie? Czy jednak trzeba czekac na nowe silniki gry co beda z tego korzystaly?
Pozdrawiam.
 

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #19 dnia: Marca 24, 2006, 16:14:29 »
Gra musi być pisana pod physx'a, inaczej nic się nie zmieni.

Jeśli gra będzie go obsługiwała, a w komputerze nie będzie tej karty, to wszystkie obliczenia spadną na procesor, czyli może być źle.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #20 dnia: Marca 25, 2006, 21:20:16 »
http://physx.ageia.com/cellfactor_hd.mov

Must see dla tych, którzy lubili zabawy Gravity gunem w HL^2. Jest to filmik przedstawiający grę Cellfactor, która ma być typową nawalanką on-line, z tym, że wykorzystującą Physixa... Grav-Gun to była popierdułka przy tym co się tutaj wyprawia :D

Już odkładam pieniążki na tą kartę  :020:

Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #21 dnia: Marca 25, 2006, 23:06:09 »
A czy to jest ostateczna wersja tej karty? Czy bedzie jeszcze rozwijana? Jezeli tak to nie lepiej jeszcze troche poczekac?

Oraz ktos pisal, ze czeka az NVIDIA zintegruje ten uklad w swoim, dla mnie jest to nierealne z dwoch powodów:
1. karta ma pokazny uklad chlodzacy wiec prawdopodobnie strasznie sie nagrzewa, juz nie wspominam o obecnych GPU jak one potrafia sie nagrzac.
2. wysoki pobor mocy, dodatkowe zlacze do zasilania.

Oraz nie jestem pewien czy port AGPi PCI-E wystarcza do przeslania jeszcze dodatkowych danych, albo inaczej czy bedzie odpowiedni, przeciez karta jest na PCI.

Jezeli gdzies sie myle prosze o poprawke.
Pozdrawiam.
 

yaq

  • Gość
Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #22 dnia: Marca 25, 2006, 23:20:01 »
Nvidia nic nie dokłada, tylko robią havoka który "chodziłby" na GPU nvidii (sm 3.0).
http://www.theinquirer.net/?article=30413

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #23 dnia: Marca 25, 2006, 23:20:26 »
Wystarczy zrobić tak jak jest w procesorach dwurdzeniowych, będzie rdzeń normalny GPU i drugi PPU w jednej kostce, tylko pamięci więcej by to potrzebowało, 1GB na takiej karcie byłby chyba minimum wtedy  :020: Chociaż zawsze lepiej dać dwa rdzenie GPU na karcie graficznej + kartę Physx osobno ;)

Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #24 dnia: Marca 25, 2006, 23:24:41 »
Hmmm chyba sie troche nieorientuje, widze, ze mam stare informacje :002: , a moze ktos z was wie czy mysla nad dwurdzeniowymi GPU?

Moim zdaniem to bada straaaaaasznie drogie.
Pozdrawiam.
 

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #25 dnia: Marca 25, 2006, 23:40:52 »
A czy to jest ostateczna wersja tej karty? Czy bedzie jeszcze rozwijana? Jezeli tak to nie lepiej jeszcze troche poczekac?

Oraz ktos pisal, ze czeka az NVIDIA zintegruje ten uklad w swoim, dla mnie jest to nierealne z dwoch powodów:
1. karta ma pokazny uklad chlodzacy wiec prawdopodobnie strasznie sie nagrzewa, juz nie wspominam o obecnych GPU jak one potrafia sie nagrzac.
2. wysoki pobor mocy, dodatkowe zlacze do zasilania.


Karta jest dopiero na samym początku rozwoju, tylko patrzeć aż pojawią się wersje z szybszym procesorem, większą pamięcią, poprawioną architekturą, na PCI-E x1 albo nawet PCI-E x16. Sądzę, że zanim kilka gier zacznie obsługiwać physx'a, to ten konkretny model będzie już przestarzały  :021:

A co do drugiej części pytania - skoro można tak:

Gigabyte GV-3D1-66gt
i tak:

Gigabyte GV-3D1-68gt
to czemu nie można wsadzić tam jeszcze procesora fizycznego?  :004:
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2006, 23:49:42 wysłana przez some1 »
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #26 dnia: Marca 25, 2006, 23:49:16 »
To wiem, ze mozna wstawic dwa GPU na jedna karte, te malenstwa juz znam, ale chodzi mi o to czy szyna PCI-E, albo AGP oraz np dzisiejsze chipsety sa w stanie pordzic sobie jeszcze z takim (X)PU, czy jeszcze trzeba bedzie poczekac na nowe chipsety NFORCE, VIA, ATI, Uli itp... ktore poradza sobie jeszcze z czyms takim.
Pozdrawiam.
 

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #27 dnia: Marca 25, 2006, 23:58:46 »
Sądzę, że póki co są jeszcze duże rezerwy w przepustowości magistrali.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #28 dnia: Marca 26, 2006, 00:06:54 »
Z reszta fakt, rezerwy jeszcze sa.

Tylko martwi mnie jeszcze ilosc pobieranej energii. Przeciez dzisiejsze uklady w stylu 7xxx, pobieraja ogromne ilosci pradu do swojej pracy. Jak wstawisz sobie taki kombajn to 350W mozesz sobie do szafy na pamiatke wlozyc. Mimimum to (moim zdaniem) 430W, a jak jeszcze dodadza dodatkowy procesor fizyczny, ktory (jak widac na zdjeciu) na diecie to nie jest to ja dziekuje za zasilacze jakie trzeba bedzie wstawiac... 550...600W :|.
Pozdrawiam.
 

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Gry a fizyka Świata
« Odpowiedź #29 dnia: Marca 26, 2006, 00:23:30 »
Więc trzeba kupować ATi, wydajność ta sama, a prądu mniej zżera i mniej się poci  :020: