Autor Wątek: Panie, trza komputer zresetować bo wtrysk miga...  (Przeczytany 2177 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Schmeisser

  • Gość
Panie, trza komputer zresetować bo wtrysk miga...
« dnia: Marca 20, 2006, 09:50:42 »
Loku wyszperał w sieci takie oto cos  :



Spędziłem z 20 miut patrząc w dziką plątanine krzywek , popychaczy , cięgieł i innych trybików starając się dojśc do tego , jak to działa przynajmniej w ogólnych zarysach.  Wyrażając się językiem polityków, odniosłem w tej pracy niezaprzeczalne sukcesy jakkolwiek na długofalowe reminescencje poczynionych działań przyjdzie niestety jeszcze poczekać , co oznacza mniej więcej tyle że nie mam pojęcia o co chodzi :D

Poza rzeczami oczywistymi jak Luftschraube, Einspritzpumpe, olpumpe, ladenleistungwahl ( wajcha ciśnienia ładowania buhahaa kocham niemiecki jezyk za tą niewysłowiona elegancję i lekkość formy ) jest sporo rzeczy których  nie potrafią ugryźć żadne translatory ani słowniki - może ktoś kto zna niemiecki mógłby cos dopisać.

Z ogólnego 'overview' widać że części urządzenia kontrolujące rózne systemy samolotu są wypełnione różnymi kolorami - i na początek bardzo bym chciał zidentyfikować je.

Gdzieś kiedys ktoś powiedział że 'rozrząd silnika , to takie coś , czego zaprojektowanie pozwala nazywać się inżynierem' bardzo mi to określenie przypadło do gustu, lecz odnoszę dosyć silne wrażenie że prawdziwymi inżynierami-killerami z włosami na klatach to byli goscie którzy powyższy gerat zaprojektowali. Myślę iż zrobienie elektronicznego odpowiednika tego czegoś byłoby znacznie łatwiejsze :D

Odp: Panie, trza komputer zresetować bo wtrysk miga...
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 20, 2006, 13:39:48 »
MAsz do pary :D

We'll come in low, out of the rising sun, and about a mile out, we'll put on the music...

Odp: Panie, trza komputer zresetować bo wtrysk miga...
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 20, 2006, 13:54:06 »
Powiem tak - jest to do rozgryzienia, trza panie tylko "rozgryzacza" odpowiedniego.     :021:

Przypomina mi to trochę dwa agregaty na silniku SO-3, APS i ASS, czyli automat przyśpieszenia silnika i automat sterowania silnikiem. Znajomość ich działania, co się stanie jeżeli... a co gdy... było podstawą zalicznia budowy silnika. Na początku wymagało to samozaparcia, ale było do przeskoczenia.


Odp: Panie, trza komputer zresetować bo wtrysk miga...
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 20, 2006, 16:21:11 »
Powiem tak - jest to do rozgryzienia, trza panie tylko "rozgryzacza" odpowiedniego.     :021:

.....
 było podstawą zalicznia budowy silnika. Na początku wymagało to samozaparcia, ale było do przeskoczenia.

W oczekiwaniu na kompletną odpowiedź:
http://www.focke-wulf190.com/bmw_801_2.htm

Leszek

Offline rutkov

  • KG200
  • *
  • Versuchskommando
    • KG200
Odp: Panie, trza komputer zresetować bo wtrysk miga...
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 20, 2006, 18:07:47 »
Byłem na wystawie maszyn Da Vinciego, on tego rodzaju Kommandogerat'y robił pół tysiąclecia temu :P .
miłośnik 110-tki    •    I/KG200_Doktor  ♥1972-†2006   •   Czekamy Ciebie czerwona zarazo, byś wybawiła nas od czarnej śmierci. Byś nam, kraj przed tym rozdarłszy na ćwierci, była zbawieniem, witanym z odrazą.    •   Han Pasado!    •    GDY WIEJE WIATR HISTORII, LUDZIOM JAK PIĘKNYM PTAKOM ROSNĄ SKRZYDŁA, NATOMIAST TRZĘSĄ SIĘ PORTKI PĘTAKOM

Odp: Panie, trza komputer zresetować bo wtrysk miga...
« Odpowiedź #5 dnia: Marca 21, 2006, 00:55:25 »
Ktoś chciał tłumaczenie tekstów z pierwszego obrazka... Niestety, dysponuję tylko wersją angielską, ale to chyba pomoże :-)

You are not stuck in traffic. You ARE Traffic.
Get a bike. Break FREE!
"Still in one piece. Good Job. Let's go home."