Mod skompilowany pod instalację ModMan-em najlepiej właśnie tym programem instalować (choćby ze względu na powstanie backup'u) - na to zwrócił uwagę some1, ja natomiast podpowiem inna kwestię:
Przy kombinacjach z podmianami samolotów czyli robienia maszyn flyable (namiastek - bo nigdy to nie jest poprawne) z maszyn AI - pliki zawarte w Bazar\World\Shapes odpowiadają (jak wskazuje sama nazwa) za kształty, natomiast pylony uzbrojenia są w pliku ME\MEInit. Tam znajduje się ich rozmieszczenie i możliwości podwieszenia elementów uzbrojenia.
Jednocześnie jedna uwaga - należy uważać na mody zmieniające plik MEInit, bo tam nie tylko pylony są (to bardzo ważny plik). Tylko jeden taki mod możemy mieć zainstalowany w folderze gry (folder gry za to można kopiować w dowolnej liczbie)!
PS. Jeżeli zwracasz sie o pomoc dotyczącą konkretnego moda, to podawaj proszę: nazwę moda i link do niego. Wtedy można go ściągnąć, sprawdzić jego wewnętrzną budowę, zobaczyć co może stwarzać problemy i udzielić pomocy/porady. A tak rozmawiamy o "jakimś modzie F-16" i trudno powiedzieć jak jest on skonstruowany (są oczywiście pewne prawidła, ale mogą być nieco różne drogi prowadzące do uczynienia AI, samolotem "flyable"), musimy bazować na domysłach.