Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95459 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Armed Assault (ARMA i ARMA 2)
« dnia: Sierpnia 18, 2006, 15:35:08 »
Skoro i fear się nadaje do tego działu to Armed Assault też powinien przetrwać  :004:

Czekam na tę grę od pewnego czasu (Flashpoint już mi się jednak przejadł) i mam nadzieję, że jeszcze w tym roku w nią "zaszarpię". Pewnie wszyscy wiedzą, ale dla porządku przypomnę, że AA to kontynuacja doskonałej Opercji Flashopint. W skrócie - totalny symulator pola walki. Ostatnie skriny mnie powaliły:



Tu miły dla oka akcent lotniczy:

Ciekaw jestem jak się będzie latać w AA. W Flashpoincie realizmu było mało, ale lot śmigłowcem nad lasem był ok  :001:

A tu akcent przeciwlotniczy:
« Ostatnia zmiana: Marca 07, 2013, 15:45:37 wysłana przez Zefirro »
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Ramed Assault
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 18, 2006, 15:37:38 »
Tak, gierka będzie przednia, nawet jest juz polski wydawca.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Ramed Assault
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 18, 2006, 15:55:56 »
Upsss... palnąłem bład w nazwie tematu  :icon_redface: :icon_redface: :icon_redface:. Powinno być Armed Aassault. Gdyby, któryś z adminów mógł poprawić i wywalić ten post. Dzięki!
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 18, 2006, 18:58:09 »
Zrobione ;)

Sam też czekam na ArmA i również mam nadzieję, że model lotu zostanie tam poprawiony :)

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 18, 2006, 19:56:14 »
Sam też czekam na ArmA i również mam nadzieję, że model lotu zostanie tam poprawiony :)

Też czekam z niecierpliwością na tę grę - OFP był "przebojem" mojego kompa przez długi czas - ale nie liczyłbym jednak na wyraźne polepszenie modelu lotu sprzętu latającego (właściwie tylko  śmigłowców, bo ze względu na wielkość terenu działania samoloty w OFP były raczej tylko sympatycznym dodatkiem i najlepiej "robiły" za cel dla grup dywersyjnych stojąc na lotniskach), to nie jest gra przeznaczona dla ludzi prowadzących dysputy z zawodowymi pilotami na temat: "przekroczenia kątów natarcia i odzyskanie właściwych" w MiG-29 lub zastanawiających się czy amperomierz w kabinie wirtualnego P-39 został wyskalowany prawidłowo  :021:

Mam wielką nadzieję, że Armed Assault w stosunku do OFP nie będzie takim IŁ-2 przekształconym w FB - poprawi się grafika, ale mocno ucierpi na tym realizm walki, który wg. mnie do dzisiaj jest chyba najwyższy w grach tego rodzaju. No i jest nadzieja, że gra przejmie z poprzedniczki "otwartą" formułę pozwalającą na nieskrępowane tworzenie dodatków.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpnia 18, 2006, 20:54:34 »
Powiem tak, chciałbym aby model lotu śmigłowców w ArmA był taki jak w Battlefield 2 :D tam nie był zły, był nawet całkiem przyjemny, a nawet przypominał ten z Jane's Longbow  :121: nie mam tutaj dużych wymagań :)

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpnia 20, 2006, 17:52:05 »
To co juz jest w OFP- mówię o aspekcie modelu lotu- wystarczy z przymrużeniem oka oczywiście. Sprawa z samolotami -  owszem - model lotu kiepski, jednak co do śmigłowców- to jak powiedziałem z przymrużeniem oka można przeżyć. Generalnie jednak ta gra nie została stworzona  dla fizyki lotu ani pod kątem poprawnego odwzorowania fizyki nawet zwykłego samochodu. NIe mam porównania do Battlefielda bo nie grałem (słyszałem jednak,że nawet BF 2 wysiada przy OFP ;)  ) , jednak na tle pozostałych gier tego typu, OFP według mnie jest do dziś niesamowita . Zwłaszcza to ,że możemy przy pomocy  rozbudowanego edytora  jak też ogromnej liczby add-onów stworzyć sobie nieograniczoną ilość scenariuszy, stworzyć dowolną sytuację , fabułę.
  Z tego co mi wiadomo w Armed Assault będzie oczywiście dopracowana grafika, większa wyspa na której przyjdzie nam działać , kilka nowych ciekawych skryptów, dojdzie obsługa np tracka IR ( będzie można poruszać sobie główką- polecam filmmiki demonstracyjne dostęne na stronach www). , poza tym ponoć dość znacznie zostało dopracowane AI , którego zachowanie ma sprawiać wrażenie, że gramy przeciwko żywym graczom. Niestety wymagania sprzętowe -preferowane to na chwilę obecną sprzęt, który mocniejszy jest niż maszyny posiadane  większość z nas.
 Armed Assault jest w zasadzie jakby pomostem dzielącym stare dobre OFP a nadchodzącego niekwestionowanego króla ze stajni BiS- czyli "Operation Flashpoint 2"- w chwili obecnej "Game2" (po tym jak Codemasters wykupiło prawa autorskie do tytułu - sprostować proszę jak się pomyliłem). Co do tego, czym będzie OFP 2 , tego nie wiem. Ponoć ma byc dość zaawansowana w kwestii grafiki , jak i wielu innych aspektów.
 Szczerze mówiąc data premiery jest płynna, nie wiadomo w jakim stadium zaawansowania jest druga część tej kultowej pozycji, jednak można mieć nadzieję że w połowie przyszłego roku będzie głośniej na ten temat. Fani OFP 2 czekają już dośc długo na nią, ja tak samo. Nadal jednak pogrywam sobie w OFP. Gdyby komuś przyszło spróbować  pograć w OFP , niech po zainstalowaniu nawet dodatku Resistance nie załąmuje rąk i nie zniechęca się. To w dalszym ciągu golizna i może zniechęcać . Trzeba koniecznie zupgrade'owac ją do wersji 1,96 oraz koniecznie wrzucic przynajmniej mod "dynamic range" i już oko i ucho raczej się cieszy . DO tego kilka ciekawych addonów i mamy rasową grę , która pomimo swojego wieku nie ma sobie równych - jeśli chodzi o klimat. Chyba, że ktoś gra dla grafiki. Wówczas można zawsze sobie wrzucić coś komercyjnego  :118:  -tytułów w tym miejscu nie podaję co by nie urazić fanów tych gier :D. Nie ma co ukrywać,że nawet pomimo nadchodzącego Armed Assault , OFP jeszcze jakiś czas będzie cieszyć tych którzy ją odkryli i docenili. NAprawdę warto przynajmniej spróbować- wiem , co mówię (a jestem zaj..ście wybredny ;)  )
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 20, 2006, 18:02:54 »
Armed Assault jest od twórców OF, to kto właściwie robi OF2?
Cytuj
słyszałem jednak,że nawet BF 2 wysiada przy OFP ;)
Pod względem realizmu nie ma startu do OF, ale pojazdy zachowują się chyba dużo lepiej (a w każdym razie przyjemniej :001:).
Cytuj
Chyba, że ktoś gra dla grafiki.
No wiesz :005: Wszyscy tutaj grają dla grafy :118:

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 21, 2006, 12:31:33 »
Nowy, śliczny skrin:




Jest też nowa, nieśliczna informacja  :003:. WP informuje, że "Militarny shooter Armed Assault tworzony przez Bohemia Interactive Studios pokaże się na rynku później niż zapowiadano. Tytuł zamiast w trzecim, ukaże się w czwartym kwartale tego roku."  :005:
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpnia 21, 2006, 15:58:06 »
Ten dym jest dosyć paskudny, strasznie growo-komputerowy :118:
Cytuj
Tytuł zamiast w trzecim, ukaże się w czwartym kwartale tego roku.
Opóźnienie chyba nie jest specjalnym zaskoczeniem, ale osobiście będę zdziwiony, jeśli gra ukaże się w tym roku :005:

tomek1988

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 21, 2006, 16:21:46 »
Tutaj macie sporo filmów z Armed Assault:
http://video.google.pl/videosearch?q=armed+assault

Jeden z nich pokazuje użycie TrackIR 4. Press Demo mnie zawiodło, generalnie sprawia wrażenie podrasowanego OFP. Trzeba jednak brać pod uwagę, że ma już kilka miesięcy.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #11 dnia: Listopada 09, 2006, 15:54:37 »

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #12 dnia: Listopada 12, 2006, 11:26:27 »
Achtung Spitfeuer!

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #13 dnia: Listopada 17, 2006, 16:23:13 »
Premiera  przesunieta :(
koniec  miesiaca  lub 8 grudzien

BigMac

  • Gość