Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95500 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 17, 2006, 22:23:25 »
... generalnie sprawia wrażenie podrasowanego OFP ...

I bardzo dobrze - OFP jest super grą i nie należy jej psuć, w sumie dla mnie problemem była dotychczas w zasadzie trochę "trącająca myszką" grafika i zbytnio uproszczona obsługa sprzętu jeżdzącego czy latającego.

Tylko poprawić - nie zepsuć  :010:

tomek1988

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 18, 2006, 23:48:15 »
Razor, nie uważam wcale, że to źle, też bardzo podobało mi się OFP. Po prostu w Press Demie było widać wiele elementów, takich jak komunikaty, czy niektóre animacje, które uważałem za warte zastąpienia lepszymi.
Zauważ, że tamten post napisałem w sierpniu. Teraz, po wyjściu nowych filmów mam o Armed Assault  zdecydowanie lepsze zdanie, choć podobno jest wiele bugów i wymagania są bardzo duże.

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 21, 2006, 16:17:30 »
Chłopaki z www.armedassault.pl opublikowali fotki wszystkich jednostek występujących w AA. Oto latadła (nie wszystkie oczywiście):

 





Nie wiem tylko co w tej grze robi ta maszyna  :001:, ale wygląda fajnie :



Są też piloci:



A tak zawsze sobie wyobrażałem moderatora ze strony Red  :021: :



 
That's Vietnam music... can't we get our own music?

BigMac

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 21, 2006, 17:05:08 »
Czy to ja krzywo patrzę, czy temu harrierowi ktoś złamał nos?  :karpik

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #19 dnia: Listopada 21, 2006, 17:06:58 »
Tak jakby zrobili AV-8B Plus, na bazie GR-3 :D
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #20 dnia: Listopada 21, 2006, 17:08:06 »
I bardzo dobrze - OFP jest super grą i nie należy jej psuć, w sumie dla mnie problemem była dotychczas w zasadzie trochę "trącająca myszką" grafika i zbytnio uproszczona obsługa sprzętu jeżdzącego czy latającego.

Tylko poprawić - nie zepsuć  :010:

Razor, a grałeś może na modach rodzaju WGL-5.1 z nowymi modelami jednostek.
ArmA na full ust. to moze nie jest, HL2 też nie, ale o wiele ładniejsze niż BIS-owy OPF.
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

Tygrys205

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #21 dnia: Listopada 21, 2006, 19:27:09 »
Muszę powiedzieć, że grałem w WuGLa, ale pod względem tekstur lepszy jest FFUR 2006. Jednak w WuGLu są lepsze i ładniejsze efekty i jest mniej lagowaty niż FFUR. I szkoda że spierniczyli Inv'44 i zostaje nam tylko Lib.
Sorka za offtopa.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #22 dnia: Listopada 21, 2006, 22:21:20 »
Nie wiem tylko co w tej grze robi ta maszyna

Stoi pod lasem  :011: :010: :004:

A tak zawsze sobie wyobrażałem moderatora ze strony Red

No wiesz ... taka "cienizna" (старшуй лейтенант - czyli porucznik, a w zasadzie nadporucznik bo w ZSRR i Rosji są 3 stopnie poruczników) na pagonach i moderator  :004: ... jeszcze musi z tym Makarowem po polach trochę polatać  :021: ... ale Makarow ładnie zrobiony - już się "ślinię" na AA (do OFP miałem chyba z 20GB dodatków).

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #23 dnia: Listopada 21, 2006, 22:53:14 »
Lol, tak to jest jak się człowiek na stopniach nie zna. No i chyba moderator powinien mieć większą "patelnię" na głowie, bo tak dopiero jak teraz popatrzyłem to widzę, że ten nadporucznik to taką skromną ma czapkę  :002: :003:
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #24 dnia: Listopada 21, 2006, 22:53:33 »
Co do ślinienia, mam też te samą przypadłość patrząc zwłąszcza na to trawsko. Jeśli to faktycznie nie jest dodatkowy bajer graficzny podkręcający  "skrinszoty", to juz widzę siebie czającego się w tej trawce z 12.7x99 z optyką Leupoda obserwującego kolumnę lekkich pojazdów z 1300 metrów szykując się do ich przetrzebienia.

Przeraża mnie tylko jedno: potężne wymagania.

Nadzieję zaś mam na balistykę conajmniej tak poprawną jak w coraz to nowszych grach typu np Red Orchestra. Co więcej- poprawnośc dźwięków. Jeśli AI faktycznie zostanie do tego mocno dopracowane - jak obiecują twórcy, to wiele nie ma co wymagać.

Podobnie jak i u co niektórych , na moim twardym dysku dalej jest zainstalowany stary poczciwy OFP 1.96. Nikt mnie nie przekona ,że istnieje, lub istniała na świecie lepsza giera tego typu (I nie chodzi mi tu o grafikę)

Armed Assault pomimo iż jest ciekawą i dobrze zrobioną pozycją osobiście traktuję jako taki pomościk i "zapchaj dziurę" pomiędzy OFP a drugą jej częścią ("GAME 2" ). I to na dwójkę właśnie czekam , bo liczę na to iż będzie  ona rządzić w świecie podobnych gier na niemalże kolejną dekadę...A prace trwają !

P.S. A tego nadporucznika, czy jak mu tam też mam nadzieję kiedyś "zrobić" z 1000 jardów! :karpik
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #25 dnia: Listopada 21, 2006, 23:10:46 »
Podobnie jak i u co niektórych , na moim twardym dysku dalej jest zainstalowany stary poczciwy OFP 1.96. Nikt mnie nie przekona ,że istnieje, lub istniała na świecie lepsza giera tego typu (I nie chodzi mi tu o grafikę)

Nikt Cię nie będzie przekonywał  :021: - bo OFP był jedyną grą komputerową, którą można było nazwać symulatorem pola walki (reszta to tylko strzelanki), to był po prostu prawdziwy wirtualny świat wojny . Piszę był,  bo trochę już archaiczna grafika spowodowała, że odinstalowałem tę zabawkę i czekam na AA. Ale płytki ze skompletowanymi armiami świata, w tym Wojskiem Polskim leżą u mnie do dziś. Jeżeli więc AA dostosuje OFP graficznie (niby nie gra się dla grafy  :002:, ale leżąc z SWD w odległości 800m od celu grafa ma znaczenie :003:) do współczesnych czasów i kompów to już będzie dużo i nie będę marudził, a jak poprawi AI, obsługę sprzętu itp. to ... :banan
« Ostatnia zmiana: Listopada 21, 2006, 23:30:34 wysłana przez Razorblade1967 »

Elwood

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #26 dnia: Listopada 22, 2006, 08:52:40 »
Chłopaki z www.armedassault.pl opublikowali fotki wszystkich jednostek występujących w AA. Oto latadła:
Kurdelebele, GDZIE JEST MÓJ WÓZEk !?
niepokój u ponurego mode=1

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #27 dnia: Listopada 22, 2006, 10:32:24 »
nie bój nie bój! Dorobią Ci wszystko czego dusza zapragnie.  :020:
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #28 dnia: Listopada 22, 2006, 10:38:22 »
nie bój nie bój! Dorobią Ci wszystko czego dusza zapragnie.  :020:

Strona "Red" wydaje się trochę osłabiona np. brak jakiegoś kołowego TO (BTR-70 czy 80) czy brak Mi-24 (to już po prostu bezczelność!), ale jeżeli gra będzie tak zbudowana jak OFP to dość szybko pojawią się dodatki i mody, więc pewnie doczekamy się innego ciekawego sprzętu.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #29 dnia: Listopada 22, 2006, 11:59:23 »
Cytuj
Co do ślinienia, mam też te samą przypadłość patrząc zwłąszcza na to trawsko. Jeśli to faktycznie nie jest dodatkowy bajer graficzny podkręcający  "skrinszoty", to juz widzę siebie czającego się w tej trawce z 12.7x99 z optyką Leupoda obserwującego kolumnę lekkich pojazdów z 1300 metrów szykując się do ich przetrzebienia.


No to muszę Cię zmartwić:

Cytuj
Mimo iż tryb MP jest w Armed Assault kapitalny, to ma z pewnością swoje wady. Największą z nich jest trawa, mimo iż wygląda fantastycznie i można się w niej nieźle schronić to po około 100m po prostu znika i dalej widać wszystko jak na dłoni toteż nie polecałbym kłaśc się w trawie na nieosłoniętym terenie, pod jakimś drzewkiem jest już o niebo lepiej. Poza tym tryb ma jeszcze małe niedopracowania, które jednakże nie przeszkadzają w rozgrywce

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg