Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95483 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #45 dnia: Grudnia 13, 2006, 12:50:26 »
Mam, QRA mam!!!  :banan :banan
Właśnie wróciłem z Empiku z własnym egzemplarzem! Już nie mogę się doczekać końca roboty! Ahhhh co to będzie za wojna  :021: :karpik :002:
That's Vietnam music... can't we get our own music?

Silesian

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #46 dnia: Grudnia 13, 2006, 16:33:17 »
Niby żaden problem, ale wersja nie śmiga po necie w trybie multi  :005: Zobaczymy jak szybko wydadzą patch.

Kusch nie wiem co to za propagandy się nasłuchałeś, która twierdzi że nie da się grać w MP.
Właśnie jestem po grze w trybie MP i nie napotkałem żadnych problemów.

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #47 dnia: Grudnia 13, 2006, 16:46:26 »
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Boxster

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #48 dnia: Grudnia 13, 2006, 18:46:21 »
Ja poczekam, aż wyjaśni się sprawa z pierwszym patchem do wersji PL - nie chcę mieć w menu napisu "nie jest to ostateczna wersja gry", dodatkowo lubią znikać jakieś tekstury... BETA!  :118:




Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #49 dnia: Grudnia 13, 2006, 22:16:01 »
Ja poczekam, aż wyjaśni się sprawa z pierwszym patchem do wersji PL - nie chcę mieć w menu napisu "nie jest to ostateczna wersja gry", dodatkowo lubią znikać jakieś tekstury... BETA!  :118:

Sprawa jest chyba już wyjaśniona:

Gra Armed Assault trafiła już do polskich graczy. Pojawiły się również pierwsze informacje o pojawiającym się na niektórych komputerach, dosyć zaskakującym komunikacie: "Tylko do oceny - nie jest to ostateczna wersja gry". Na szczęście napis ten pojawia się jedynie na skutek drobnego błędu w tłumaczeniu - przez przypadek komunikat ten nie został usunięty z zasobów tekstowych gry. Prosimy zwrócić uwagę na nr wersji wyświetlony pod logiem Armed Assault. Jest to wersja 1.00.5088.

Dużo kontrowersji budzi również numer polskiej wersji gry. W momencie oddawania gry do tłoczni, wersja 1.00.5088 była najświeższą wersją gry. Z naszych informacji od wydawcy wynika, iż wydane wcześniej gry na rynku czeskim i niemieckim były w we wcześniejszych wersjach i dostępny obecnie patch 1.01 miał wyrównywać wersje czeską i niemiecką z wersją polską. Sprawdzamy w obecnej chwili czy to, że patch podnosi wersje czeską i niemiecka do wersji 1.01 to tylko pomyłka w numeracji, czy są jeszcze inne przyczyny.

Chcieliśmy przeprosić graczy za zamieszanie i zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby problem usunąć jak najszybciej.


http://www.arma-zone.pl/


PS. Ale za to AA z Track IR4 zupełny odlot - człowiek się musi od nowa grać w strzelanki nauczyć  :karpik

Boxster

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #50 dnia: Grudnia 14, 2006, 00:08:36 »
W końcu coś musieli napisać, przecież przy tak dużej wtopie nikt się nie przyzna do winy... nie w tym kraju. Zresztą nie chce nawet patrzeć na to lipne tłumaczenie...
Ja zamówiłem swój egz. w UK - premiera 17.12.

Silesian

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #51 dnia: Grudnia 14, 2006, 00:15:08 »
Tutaj:

http://www.board.armedassault.pl/viewtopic.php?t=184&start=330

 O kłopotach z trybem MP na podanej przez Ciebie stronie widzę tylko to
Cytuj
Boxster napisał:
LEM już kiedyś dał ciała z Rainbow Six: Raven Shield, też był problem z patchami... dopiero reedycja wydana przez Cenegę była w 100% wartościowym produktem pozbawionym błędów.

Błąd- mam wersję C***gi, i nie mogę grać na necie: "Game File Mismatch: Core.dll". I nic nie pomaga, a czytałem parę wątków na ten temat.

……ale Kusch ten tekst dotyczy Raven Shield   :020:

Silesian

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #52 dnia: Grudnia 14, 2006, 00:37:43 »
-za późno by zedytować wcześniejszy post

A co do samej gry to najbardziej oczekuję na zapowiadaną w 1 poprawce zmianę modelu lotu helikopterów.
Obecnie najbardziej widoczną dla mnie różnicą wobec OFP jesst to, że heli już nie utrzymuje stałej wysokości od podłoża czyli de facto jej nie zmienia.
Przeszkadza mi to, że helikopter w czasie lotu jest w pewnym sensie niekontrolowalny, zaczyna kręcić się wokół własnej osi, tańczyć w powietrzu. Pewną poprawę przyniosło zminimalizowanie opcji „dryfowanie” – nie jest opisana w instrukcji.
Chociaż problem właściwie znika gdy wcisnę „*” na numerycznej – czyli przełączę rolę kontrolera na „rozglądanie” (działanie zbliżone do roli TrackaIR) a sterowanie jest wyłącznie klawiaturą.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #53 dnia: Grudnia 14, 2006, 12:10:59 »
Jaki jest model lotu? Coś dosyć strawnego i przyjemnego a`la BF2? I może jakiś szczęśliwy (?) posiadacz podzieli się ogólnymi wrażeniami?

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #54 dnia: Grudnia 14, 2006, 12:24:01 »
Jaki jest model lotu?

Kiepski, ale ponoć szykują jakiś patch, który to poprawi. Obecnie z zasadzie jest to coś pozwalające poruszać się śmigłowcem do przodu, do tyłu, w górę i w dół  :005: - nie ma on nic wspólnego z jakąkolwiek symulacją rzeczywistego zachowania się śmigłowca - jedna cecha wspólna to, to że takie urządzenie jak helikopter porusza się w powietrzu  :021:).

Lepiej to trochę wygląda z wozami bojowymi - ale dopiero testuję ...  :001:

- Dodano możliwość czytania dowolnego joya (no tego wybranego w "Kontrolerach gier" - jako "Preforowane urzadzenie"), a nie jak w OFP pierwszego w kolejności. Szkoda, że nie ma możliwości korzystania jednoczesnie z wielu urządzeń i pelnego programowania z pozimu gry (z X-45 czyta mi osie i 8 przycisków - trzeba programować z programu Saiteka).

- Jest wreszcie możliwość sterowania i strzelania jako dowódca czołgu z km plot. To ważna zmiana, że nie jest to broń "przywiązana" do stanowiska strzelca - bo w takim układzie "silnik gry" daje możliwość robienia sprzętu z dwoma (może więcej) niezależnymi stanowiskami strzeleckimi (OFP nie miał takiej możliwości) - zobaczymy co na to "addon makerzy"  :001:

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #55 dnia: Grudnia 14, 2006, 13:09:28 »
Czołem!

    Też stałem sie posiadaczem Arma.Poza chorendalnymi wymogami co do sprzętu ( posiadam AMD 3000 64 Venica @ 2400 GHz, 2GB DDR i X800 XL - ustawienia "niskie" i działa dosyć przyzwoicie - 25-30 FPS) nie mam większych zastrzeżeń.Oczywiście bugi wspomniane przez kolegów wcześniej - podzielam.Czekam oczywiście na patch'a jak i inni.Jeśli żywotność Arma będzie taka jak OFP, to nie ma się czym martwić.Addonmaker'zy zrobią "swoje".Może być tylko lepiej :).

PS.: To może sie zgadamy na testowanie online?Oczywiście z komunikacją głosową, bo bez tego rozgrywka z leka traciła by sens.

Silesian

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #56 dnia: Grudnia 14, 2006, 14:51:32 »
Tak ma wygladać nowy model lotu
ftp://www.flashpoint1985.com/ArmA/video/updated_helo_flight.wmv
- jak dla mnie to idealna grywalnośc dla takiej gry.

Obecnie lot heli w arma to dla mnie koszmar.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #57 dnia: Grudnia 14, 2006, 15:47:26 »
Poza chorendalnymi wymogami co do sprzętu ( posiadam AMD 3000 64 Venica @ 2400 GHz, 2GB DDR i X800 XL - ustawienia "niskie" i działa dosyć przyzwoicie - 25-30 FPS) nie mam większych zastrzeżeń.

Te wymogi są w pewnym sensie zaletą - bo w oczekiwaniu na ArmA, przypominałem sobie OFP i dopiero teraz po ładnych kilku latach (pierwszy OFP był chyba w 1999 roku) mogłem dać "suwaki na max". Gry takie jak ArmA i OFP, do których można tworzyć niezliczone ilości addonów, muszą wyprzedzać trochę czasy sprzętowo - bo to gwarancja, że gra będzie "żyła" przez następne lata.

Zahar

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #58 dnia: Grudnia 14, 2006, 17:52:15 »
Czyli z moim Radkiem 9600 pro, AMD 2600 Barton, i 512 ram nawet nie mam co marzyć o zagraniu w tą gre...
Teraz to się zdenerwowałem!   :006:

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #59 dnia: Grudnia 14, 2006, 17:58:34 »
Na takich konfiguracjach działa:
"Athlon XP 2600+; 512MB RAM; Leadtek WinFast GeForce 6600 GT 128MB DDR3"
"a3000+, 1GB DDR Ramu, ATI 9600XT, ... na 1024/768 i wszystko na minimum + cienie"