Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95847 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #240 dnia: Grudnia 02, 2008, 23:06:40 »
Dla mnie to wygląda jak AA z modami.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #241 dnia: Stycznia 19, 2009, 13:24:17 »
Postanowiłem troszke odgrzać, bo ostatnio zostałem namówiony na instalkę pewnego moda , co pozwoliło na kolejny powrót do świata Arm-y. Modzik nazywa się ACE ver 1.0 . Wystarczy zassać i zainstalowac jedyne 600 MB, po instalce coś ponad 1GB jak się nie mylę. Co dostajemy? Zbiór wszystkich bodajże ciekawych modów , które naprawdę poprawiają ArmA. Kilka smaczków - chociażby takich jak mozliwośc przetransportowania rannego kolegi z pola walki (ciągniesz po ziemi rannego żołnierza za kołnierz jak wór zboża sapiąc przy tym dośc wyraźnie ;) ), można sprawdzić "kondycję" rannego - to znaczy stopień jego obrażeń - czy krwawi dość mocno czy potrzebny mu medyk natychmiast , czy jest stabilny etc. Przy martwych ciałach mozna podejrzeć na nieśmiertelnik i zobaczyć jego dane personalne. Ilość dostępnych broni i jednostek powalił mnie na kolana. Zostało dodanych kilka ciekawych efektów zarówno wizualnych jak i dźwiękowych. Praktycznie nie ma potrzeby szukania innych addonów, no chyba że jest się hardkorowcem i komuś (jak mi) nie pasuje np w dalszym ciagu śmieszna donośność np M82A1.

W sieci jest świetny serwer francuski  - rozgrywka cooperative  o nazwie "Domination" wykorzystując własnie owy mod - coś świetnego . Stoi toto kilkanaście godzin na dobę albo i 24/24  i polega na zdobywaniu kolejnych miast. Pełna ciekawych rozwiązań rozgrywka naprawdę wciaga.  Czuje się klimat wojny od pierwszych sekund- wokół , nawet we własnej bazie martwe ciała , krew , muchy .. jakby ponury dopiero co skończyl odwiedziny ;)  Naprawdę polecam , bo warto!
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #242 dnia: Stycznia 19, 2009, 15:28:25 »
Na cfog.pl regularnie gramy na ACE teraz (jedynie kampania coop UHAO pozostaje bez, ale to może się zmieni w przyszłości). Jeżeli ktoś byłby zainteresowany, to z całego serca zapraszam - wymagania są proste: arma+QG+teamspeak+minimum dyscypliny i dojrzałe podejście do gry cooperative.
ACE to, czym jest WGL dla Operation Flashpoint - must have.
Urzekły mnie systemy uzbrojenia i plecaki. Masę funkcji dodatkowych - można np rzucać na różnie sposoby granaty i ponadto granaty już nie penetrują ścian, jak to jest domyślnie zepsute w Armie. Mając celownik optyczny ACOG można jedym skrótem klawiszowym używać ironsighta. Medyk wstrzykuje medykamenty różne, zależnie od stanu pacjenta (ok, brakuje aspiryny ;p). Można w 3 osoby przenośić rozkładane stanowiska z KM, moździerzem. Dużo efektów, które dorównują spokojnie tym z XAM, a przy tym ogrom funkcjonalności. Jest HMMV z 3ma stanowiskami KM. Można biegać przykucniętym, oraz przeskakiwać przeszkody. Masa różnych wzorów umundurowań. Po prostu ten mod wyznacza nowy standard realizmu w grach symulujących pola walki - Armed Assault sam sobie podnosi poprzeczkę i to cieszy.

BigMac

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #243 dnia: Stycznia 19, 2009, 17:40:47 »
Nie mogę znaleźć linka, powiedzcie skąd to ściągnąć?


BigMac

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #245 dnia: Stycznia 19, 2009, 18:40:57 »
Ściągam :)

BigMac

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #246 dnia: Stycznia 19, 2009, 19:17:23 »
Sorry za post pod postem.

Czy da się zainstalować polską arme w angielskiej wersji językowej? Albo jakoś zangielszczyć? Naturalnie po zainstalowaniu wszystkiego (arma, qg, patch 1.14 i ace) mam w menu krzaki zamiast polskich literek. Nie wspominam już nawet o tym, jak beznadziejne jest to tłumaczenie.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #247 dnia: Stycznia 20, 2009, 11:49:00 »
Dziwne, ja żadnych krzaczków nie mam.

Akurat śmiesznie wyszło, bo wczoraj wyszedł update do ACE.
http://www.armaholic.com/page.php?id=4657
albo zamiast pobierać odpalić:
[ścieżka do army]\@ACE\Tools\sixarma-updater.exe

BigMac

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #248 dnia: Lutego 12, 2009, 21:37:44 »
Czy są misje Warfare dla ACE? Takie, żeby były wykorzystywane nowe featuresy

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #249 dnia: Lutego 15, 2009, 02:22:00 »
http://www.armaholic.com/page.php?id=4499
Poszukałbyś chociaż :004:
No i takie pytania bardziej na inne fora.

PS. Dobry coop > warfare.
Polecam. http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=1047

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #250 dnia: Lutego 27, 2009, 19:06:06 »
No dobra, lipy nie ma. Potrzeba ochotnika, może dwóch gotowych na smierć - chyba że lubi dyscyplinę. W sumie cooperative , ale z zamiłowaniem do klimatu. Nieskomplikowana fabuła, proste misje. Nieco odmienny od nawalankowego charakter rozgrywki typowy  dla tego typu misji. 
Formacja - w sumie niesprecyzowana , w każdym razie  siły specjalne jak ktoś chce niech sobie dopowie w wyobraźni- SAS, Delta Force. Rola do wykonania zależna od celu misji. Mała kilkuosobowa grupka która miałaby za zadanie wykonywać szereg trudniejszych (choć nie zawsze) dla "zwykłej" piechoty zadań. MIsja za misją powiązane chronologicznie fabułą opierajaca się na lokalnych konfliktach - póki co na dzień dobry ulokowaną w środowisku gry - czyli Sahrani.

Wymagane oczywiście Armed Assault 1.14  plus ACE mod w wersji 1.04 plus  Teamspeak, słuchawki z mikrofonem,  do tego doza cierpliwości ...plus silne nogi i dobra kondycja do przemierzania niekiedy sporych odległości w trudnym często terenie  :004:.
No i co najwazniejsze -  umiejętność bycia zdyscyplinowanym. Jeśli ktoś w misji dowodzi to jego trzeba zwyczajnie się słuchać. Żadnej samowoli  i pospolitego ruszenia.

Kontakt na GG lub PW.

PIerwsza misja poleci już dzisiaj wieczorem , kolejne... co jakiś czas, może jutro wieczorem ...może pojutrze- kto wie.

Zapraszam



Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

lugerone

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #251 dnia: Marca 18, 2009, 16:32:05 »
Ostatnio postanowiłem zaisntalować ACE mod do ARMA i mam zonga bo strasznie spowalnia grę:(
mam
P4 3.2GHz
2GB RAM
grafika GTX260 216
wszystko na XP

ARMA na full detalach smiga na tym aż miło a ACE się tnie. Też mieliście taki zjazd wydajności po instalce ACE?

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #252 dnia: Marca 18, 2009, 19:30:20 »
Też miałem znaczny spadek wydajności.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #253 dnia: Marca 18, 2009, 20:16:55 »
Dziwicie się? Po tylu zmianach to raczej pewniak był. Ja pamiętam jak to ręcznie robiłem. Zmian było na dwa dni grzebania :D.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

lugerone

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #254 dnia: Marca 20, 2009, 16:14:06 »
Dziwić to się się nie dziwię, bo rzeczywiście namieszane tam jest nie wąsko, ale sądząc po róznicy w wyglądzie, która nie jest wcale aż taka wielka w porównaniu do oryginału, to raczej bym składał winę na kiepska optymalizację i współpracę komponentów ACE z komponentami ARMA.
Po prostu zjazd wydajności jest trochę za duży w zestawieniu z tym co dostajemy po zmianach.
Tym bardziej, że w innych grach lepiej wyglądających od ARMA i ACE komp sobie radzi o wiele lepiej.