Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95474 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #270 dnia: Kwietnia 29, 2009, 23:03:15 »
Pewnie dlatego, że gdy OFP wchodziło na rynek, to był jeden wielki pstryczek w nos konkurencji. Gdy wyszła ArmA, to mimo licznych usprawnień, już było do czego porównywać (bezpośredniego ojca). No i na minus idzie kiepawa kampania SP (ta w Queen's Gambit jest już podobno super - ja osobiście nie gram w SP).
Jasha - http://forum.combatace.com/index.php?showtopic=27231

PS Podejrzewam, że Shelton i Maxikaaz chętnie najmą etatowych pilotów śmigłowców. Przyznać trzeba, że w Armed Assault śmigłowcami lata się nawet przyjemnie (w OFP to było niewyobrażalnie arcadowe). Polecam poćwiczyć trochę i się przekonać.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 29, 2009, 23:09:50 wysłana przez Majer »

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #271 dnia: Kwietnia 29, 2009, 23:23:40 »
Akurat wydaje mi się, że problem o którym wspomina Jascha jest do odtworzenia w OFP. Może po prostu w żadnej misji nie było "okazji" do tego, żeby powstał. Mi się mimo wszystko wydaje, że ArmA (nie mówię o kampanii, ale o samej "fizyce pola walki") stoi wyżej pod względem realizmu. Choćby wspomniane pilotowanie śmigłowców.

Co do kampanii Queen's Gambit - moim zdaniem jest dużo lepsza od tej w podstawce. Nie jest już tylko ciągiem luźno powiązanych misji bez fabuły. Są niespodziewane zwroty akcji, różne smaczki... Na pewno nie jest idealna, ale podstawowa nie ma do niej podskoku.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #272 dnia: Kwietnia 29, 2009, 23:41:21 »
Dzięki Majer za linka. Widać warto będzie się pobawić w cfg (choć nie wiem czy rzeczywiście można to naprawić, bo przecież patcha BIS wypuszczał niejednego i mogli to zmienić; wydaje mi się, że problem leży w prostackich skryptach misji).

Bardziej irytujące od celności AI (którą oczywiście można dość prosto zmienić), jest właśnie ta wszechwiedza. Ja głównie w SP grywam i strasznie to psuje przyjemność grania. Właściwie nie można o żadnej przyjemności mówić. Za nic się wykazać inwencją nie można - przykładowo zdejmuję "po cichu" 2 patrolujących okolicę wartowników w obozie, w momencie gdy mijają transporter (tak że są zasłonięci dla reszty bazy). Najpierw tego z tyłu, potem tego pierwszego. I co? Cały obóz rusza w moim kierunku, heh. Normalnie krew zalewa.

Ciekawość czy w coopach takich problemów z AI nie ma.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #273 dnia: Kwietnia 30, 2009, 02:39:23 »
Heh, są różne dodatki. Tyle, że np taki TrueRange AI zwiększa zasięg wzroku przeciwnika na dużych dystansach. GroupLink3 coś tam też usprawnia. ECS poza efektami znacznie zmienia spostrzegawczość z tego co pamiętam, ACEmod podobnie.

Na serwerach do co-op w configach są różne ustawienia umiejętności, vegetation fix (AI ma większe trudności w strzelaniu przez krzaki) i tym podobne. Już w MP nie martwisz się o addony, tylko upewniasz się, że masz te same co na serwerze i skupiasz się na grze. Wiadomo, często się ginie, przegrywa. To nie OFP, gdzie jak rambo z kilkunastoma neutralizacjami wraca się do bazy, ale też zupełnie inaczej podchodzi się do gry.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #274 dnia: Maja 02, 2009, 21:21:21 »
Widzę, że w ArmA 2 zrobili zwierzęta  :001: . Ja czekam wciąż na wersję z chomikami  :118:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #275 dnia: Czerwca 01, 2009, 11:04:08 »
Mały test wydajności ARMAII - http://www.pcgameshardware.com/aid,685770/Armed-Assault-2-Graphics-card-benchmarks-and-visual-quality-compared/Practice/
Niby lepiej zoptymalizowana od pierwszej części, ale jakoś mnie te wykresy nie przekonują...

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #276 dnia: Czerwca 01, 2009, 12:45:52 »
Kurde chyba będę musiał nabyć nową grafikę bo mój 8800 GTS wypada w najlepszym wypadku 28 klatek :005:
11:05 PM

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #277 dnia: Czerwca 03, 2009, 18:43:21 »

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #278 dnia: Czerwca 03, 2009, 19:49:49 »
Jak ktos ma ochote pograc w ARMA (nie w dwojke) to zapraszam na gg:5071714.
Gramy Multi Evolution Blue lub Red.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #279 dnia: Czerwca 07, 2009, 18:50:01 »
A ja ze swojej strony polecam Co-op z cfog.pl. Grywamy (poza kampanią Dreide) często na modzie VTE (luz blues), szczególnie w sobotnie wieczory.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #280 dnia: Czerwca 08, 2009, 15:11:51 »
Jest jakieś demo dwójki? Nie wiem, czy mi pójdzie na kompie.
Miejsce na Twoją reklamę.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #281 dnia: Czerwca 08, 2009, 17:52:43 »
Nie ma. Tak trudno sprawdzić na oficjalnej stronie?!

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #282 dnia: Czerwca 09, 2009, 09:46:57 »
Kiedy będzie premiera ArmA 2 w PL?
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #283 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:07:40 »
Tu niema: http://community.bistudio.com/wiki/ArmA_2
więc pewnie dopiero w lipcu.

rico32

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #284 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:10:36 »
Ma być dokładnie 29 lipca- a ile w tym prawdy zobaczymy.