Autor Wątek: Armed Assault (ARMA i ARMA 2)  (Przeczytany 95648 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #300 dnia: Lipca 02, 2009, 20:41:24 »
Przepraszam, czy macie jakieś problemy z grafiką? Bo u mnie najpierw było normalnie a ostatnio często krzaczy i robi inne dziwne numery....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #301 dnia: Lipca 02, 2009, 23:58:45 »
Polecam zainstalowac najnowszego patcha :004:
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #302 dnia: Lipca 03, 2009, 21:46:18 »
No generalnie, to strzelanie jest rewelacyjnie odwzorowane, w przeciwieństwie do każdej innej gre, w której wcielamy się w Bazyliszka, który laserowym spojrzeniem zabija ludzi na środku ekranu.

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #303 dnia: Lipca 04, 2009, 10:55:04 »
Wow, dzieki za info, ciagne demko  :003:
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #304 dnia: Lipca 04, 2009, 14:23:40 »
Pograłem trochę w demko i powiem że jestem mile zaskoczony.
Przyznam że nie mogłem się doczekać tej pozycji i i zbrukałem powierzchnię swego hdd "parszywym piratem". Wrażenia z gry w "pełną wersję" były całkiem dobre. Polatałem śmiglakami - świetnie się lata - oczywiście to nie FSX, ale jak na grę pokroju ARMA to super sprawa. Pomijając sprawę nagłego zamieniania się gracza w mewę i brak możliwości skutecznego trafienia w cokolwiek gra w tą wersję była fajna.
I nadeszło długo wyczekiwane demko.
No tu sprawa nabrała rumieńców. Ani śladu mew, trafić można celnie i demko jest już w wersji 1.02 a więc kilka spraw też zostało rozwiązanych względem mojej wersji legalnej inaczej. Gra się miodnie i to jest to co tygryski lubią najbardziej. Byłem wielkim fanem OFP i uważam że jak na razie ArmaA2 śmiało może się nazywać jego kontynuacją.
Co ważne na moim C2D 2.9 Ghz / 4Gb ram / GF 8800 GTS 512 i na WinXP gra chodzi płynnie i wbudowany w demko benchmark wskazuje średnio 35-40 fps - co przy wysokich ustawieniach detali jest niezłym wynikiem. Wersja legalna inaczej spisywała się pod względem wydajności gorzej.
Także z optymizmem patrzę w przyszłość i już jestem gotowy na zakup pełnej i legalnej wersji ArmA2.

Jakbyś nie wiedział dlaczego jesteś "wyciszony" to informuję, że za złamanie Regulaminu Forum czyli za chwalenie się nielegalnym oprogramowaniem.
Razorblade1967
« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2009, 21:10:26 wysłana przez Razorblade1967 »

Qbeesh

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #305 dnia: Lipca 04, 2009, 20:27:54 »
No generalnie, to strzelanie jest rewelacyjnie odwzorowane, w przeciwieństwie do każdej innej gre, w której wcielamy się w Bazyliszka, który laserowym spojrzeniem zabija ludzi na środku ekranu.

Chodzi mi o efekty wizualno dźwiękowe, nie mechanikę strzelania. Szczerze mówiąc, ta gra jest średnia, nie dość, że trąci myszą OF to jeszcze cofa się w stosunku do niego. Trochę drewniana jest.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #306 dnia: Lipca 05, 2009, 18:19:15 »
Aha, gorsza od OF. No to w sumie nie mam co się produkować, jak takie radykalne wnioski wyciągasz.
Mnie tylko smuci, że dalej są te "uproszczenia" w systemie uzbrojenia, ale to nie symulator lotów, więc nie dziwi takie arkadowe podejście do namierzania celów. Natomiast fizyka śmigłowców IMHO dużo lepiej niż w WoV, co może nie jest jakimś wybitnie szczytnym osiągnięciem, ale w połączeniu z wszystkim dookoła na prawdę potrafi ucieszyć.

Qbeesh

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #307 dnia: Lipca 05, 2009, 22:19:35 »
Nie stresuj się. Chodzi mi o pewien feeling przy obsłudze broni, który ostatni raz odczuwałem w RO, a wcześniej w VietC. Poza tym rzeczy wielkie buduje się z małych detali, a w ARMA widzę różne niekonsekwencje na miarę geniuszy od Silent Huntera 4. No jak? W transporterze mam VC a w czołgu nie? Why? W OF miałem. Jak ładujesz z m134 to toniesz w łuskach, jak z browninga to masz basowo-metaliczny odgłos, a nie świst greengazu i bzyczenie gearboxa.

To dla mnie jest taki trochę MFS cały czas robiony na tym samym od lat 80-tych, ale ulepszanym silniku.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #308 dnia: Lipca 06, 2009, 20:36:54 »
Jak lata Arma2 na Waszych sprzętach w okolicy rozdziałki 1280x1024, na all normal można pograć na czymś bez zgrzytów? Podajcie może jakieś wyniki z wbudowanego bencha. Sam mam 5000+, 96gt i muszę stwierdzić, że w w/w rozdz. cała rozgrywka to lekka mordęga, a znowu granie na low to jak dla mnie jakaś przeginka estetyczna. Zastanawiam się nad lekką modyfikacją sprzętu właśnie pod ten tytuł - procek (platforma bez zmian), grafika.

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #309 dnia: Lipca 06, 2009, 21:25:56 »
1680x1050@medium - na granicy grywalności - 15-25fps w zależoności od pogody. Zmniejszanie rozdzielczości nic nie daje.

Athlon X2@2.7GHz, GF9600GSO, 4GB RAM.

Offline ESP

  • *
  • Cloud Surfer
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #310 dnia: Lipca 07, 2009, 10:02:40 »
4800+/4GB/GTX280@666MHz/Vista64Ult. Wszystko smiga w max detalach w 1280x1024
AMD Ryzen9 5900X + beQuiet! ShadowRock3 // HyperX Fury 64GB 3200MHz // MSI MAG X570 Tomahawk // MSI RTX3080 OC 10GB // ASUS ROG SWIFT PG329Q // KIOXIA 2TB M.2 NVMe + Samsung 2TB SSD // beQuiet! PureBase500

Qbeesh

  • Gość
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #311 dnia: Lipca 07, 2009, 12:51:57 »
q6600 podkręcony na 2.7, 3.5 gb ramu pod XP, 8800gtx.

1280x1024, wszystko max (poza roslinkami, bo zdaje się ta opcja ograniczona jest w zależnosci od zasiegu widzenia. Przy zasięgu 7 z kawałkiem, gra pozwala mi na ustawienie detali terenu na wysoko)
Da się grać spokojnie i komfortowo, aczkolwiek na mój gust parę klatek więcej by się przydało, przy locie smiglakiem występują naprawdę bardzo subtelne szarpnięcia - zdaje się doładowywany jest teren i szczegóły tegoż. Może po oczyszczeniu systemu i dysku ten problem zniknie.

Offline lancer

  • *
  • ka-boom!
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #312 dnia: Lipca 07, 2009, 21:40:20 »
Premiera PL przesunięta na sierpień.
http://pclab.pl/news37537.html

Na Alledrogo do nabycia wersja EN za 130zł
Panowie, jesteście oficerami Armii Stanów Zjednoczonych. Oficerowie żadnej innej armii na świecie nie mogą tego o sobie powiedzieć. Zastanówcie się nad tym!

Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #313 dnia: Lipca 07, 2009, 21:56:08 »
Cały LEM. Najgorszy dystrybutor na rynku. Niech ktoś spróbuje teraz CoD4 kupić...

Offline uziel101

  • 16th VTFS
  • *
  • samoloty, czołgi, pociągi
Odp: Armed Assault
« Odpowiedź #314 dnia: Lipca 08, 2009, 15:19:58 »
Dystrybutor najgorszy, ale cena ma być ok. spodziewałem się ok. 120 pln

Też zastanawiam się nad wymianą sprzętu i też chciałbym uwzględnić to jak będzie się na nim grać w Armę 2. Możecie poproszę podawać ilości klatek, może jakieś skriny? Bo 15 -25 klatek np. dla mnie to jest poniżej granicy grywalności, nie wiem też ile to jest "wszystko śmiga" i "spokojnie i komfortowo"  :003:
That's Vietnam music... can't we get our own music?