Autor Wątek: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)  (Przeczytany 49949 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #30 dnia: Grudnia 16, 2006, 18:20:37 »
A`propos pilota, czemu Shockwave nie rozpieszcza nas animowanymi pilotami? Mam nadzieję, że w MiGu 15 już będzie, animowane postacie są już w zasadzie standardem :004:
Empeck, powodzenia :karpik!

empeck

  • Gość
Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #31 dnia: Grudnia 16, 2006, 18:27:16 »
Pilot będzie, oczywiście w externalu.

W zasadzie to juz jest, ale wymodelowałem go jako jeden obiekt, w związku z czym nie mogłem go animować. Muszę go rozszczepić na kawałki hehe.

Dzięki za dobre słowa :)

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #32 dnia: Grudnia 16, 2006, 22:56:58 »
Empeck - sciagnij sobie Tiger Motha od Just Flight (demo), tam sa "ładni" piloci, jak ich rozgryziesz mozesz takiego wsadzić w kamasze pilota Lublinka
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #33 dnia: Grudnia 16, 2006, 23:12:03 »
Najładniej animowani piloci są moim zdaniem w nowych Cessnach od Carenado, jak żywi ;), a samoloty są naprawdę warte pieniędzy (oprócz ostatniej C182Q, to powinien być darmowy pacz do 182RG II).

empeck

  • Gość
Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #34 dnia: Grudnia 16, 2006, 23:24:03 »
W pierwszym modelu jak bym wyciągnął poziom Buckera 131 Jungmanna (www.junkers-52.de) to bym się cieszył  :banan

empeck

  • Gość
Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #35 dnia: Grudnia 17, 2006, 00:24:51 »
jest kierowca, narazie smutny, szary...



sorry, że ogon samolotowi ucięło...

Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #36 dnia: Grudnia 17, 2006, 13:47:49 »
A`propos pilota, czemu Shockwave nie rozpieszcza nas animowanymi pilotami? Mam nadzieję, że w MiGu 15 już będzie, animowane postacie są już w zasadzie standardem :004:
Empeck, powodzenia :karpik!

A nie lepiej poświęcić czas, środki, pixle i polygony na np. coś bardziej essential jak Revi lub historycznie działającą wajchę do spuszczania wrotek albo skomplikowany fuel selektor niż na pajacyki a la :banan?

pozdrawiam
ROB
« Ostatnia zmiana: Grudnia 17, 2006, 13:56:23 wysłana przez ROB »

Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #37 dnia: Grudnia 17, 2006, 14:05:28 »
W samolotach rozmiaru takiego Bf-109, przy widokach zewnętrznych pilot stanowi bardzo ważną część (no niby w każdym samolocie stanowi ważną część :003:) widoku. Szkoda, że siedzi jakby miał kij... połknął, jakby kij połknął :002:
Wasze samoloty są bardzo szczegółowe (i po prostu bardzo fajne :)), ale z tymi polygonami to chyba trochę przesadzasz. Taki Do-27 ma szczegółowy VC z animowaną pasażerką, otwierane pokrywy silnika, do tego namiocik i jeszcze trochę bajerów, a zmieścili się w limicie polygonów na samolot w FS9.
Teraz trudno już znaleźć "mały" samolot bez animowanego pilota (mam na myśli samoloty z wyższego FL :002:, takie jak te od Shockwave), to właściwie stało się już standardem. Oczywiście, nie mam zamiaru uczyć Cię, jak robić samoloty :004:, ale brak animowanych postaci jest według mnie dosyć przykrym brakiem. Może w MiGu :001:...

Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #38 dnia: Grudnia 17, 2006, 14:09:30 »
No no Pan Belfegor wyłuskał 3d kompas :)
Oczywiście, że pomogę choć mam swoje zdanie zdanie na temat 3d zegarów - w pewnym momencie prace nad nimi stają się ekonomicznie nieuzasadnione, że tak powiem.

pozdrawiam
ROB

Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #39 dnia: Grudnia 17, 2006, 14:22:01 »
Cenny głos użytkownika, oczywiście to rozumiem ale tu akurat jestem beton i nie animuje :020:
Zastrzegam sobie jednak prawo do zmiany zdania :004:

pozdrawiam
ROB

Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #40 dnia: Grudnia 17, 2006, 14:28:18 »
Cytuj
Oczywiście, że pomogę choć mam swoje zdanie zdanie na temat 3d zegarów - w pewnym momencie prace nad nimi stają się ekonomicznie nieuzasadnione, że tak powiem.
Chętnie się dowiem, dlaczego? Jak na razie wiem, że gaugesy 3d nie są bardzo popularne (jeszcze?) i nie da się w tej technice zrobić MFD oraz po "kompilacji" modelu nie mogą być modyfikowane, bo są częścią bryły. Użytkownik może sobie je najwyżej przemalować :)
Czym się różni pstryczek czy przepustnica w 3d (nie płaska bitmapa) od wskaźnika w 3d? Czy taki wskaźnik trudniej jest zmusić do działania?
Cytuj
Cenny głos użytkownika, oczywiście to rozumiem ale tu akurat jestem beton i nie animuje :020:
Zastrzegam sobie jednak prawo do zmiany zdania :004:
Oby :004:

empeck

  • Gość
Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #41 dnia: Grudnia 17, 2006, 14:31:59 »
Mi się akurat gaugesy 3d podobają :)

A wracając do pilota, to oczywiście animowana postać świetnie wygląda i dodaje klimatu przy widokach external, ale to co mi się nie podoba to brak supportu dla skinowanych meshy w FS9 (nie wiem jak w X), przez co każda część ciała musi być osobnym obiektem. Wygląda to niestety dość średnio :/

Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #42 dnia: Grudnia 17, 2006, 15:10:38 »
Chętnie się dowiem, dlaczego? Jak na razie wiem, że gaugesy 3d nie są bardzo popularne (jeszcze?) i nie da się w tej technice zrobić MFD oraz po "kompilacji" modelu nie mogą być modyfikowane, bo są częścią bryły. Użytkownik może sobie je najwyżej przemalować :)
Czym się różni pstryczek czy przepustnica w 3d (nie płaska bitmapa) od wskaźnika w 3d? Czy taki wskaźnik trudniej jest zmusić do działania?Oby :004:

Chodzi tutaj o zwykłą proporcję (tzw. ratio) czasu poświęconego na zrobienie, czytaj zaprogramowanie, tej samej rzeczy - np. nieliniowego prędkościomierza - w 2D i w 3D. W 2D robi się się to o wiele razy szybiej - ma się go, że tak powiem, po chwili, podczas gdy prace nad wersją 3D liczą sie w godzinach. Dodatkowe specyficzne zasady działania danego zegara w przypadku wersji 2D są kolejną  poświęconą chwilką natomiast w przypadku 3D czas prac wydłuża się znacznie.

Rzeczy proste i szybkie do zrobienia są proste i szybkie i w 2D i w 3D. Natomiast rzeczy skomplikowane, nadal są proste i szybkie w 2D a w 3D już przestają być takimi.

Każdy projekt ma zarezerwowany czas - dziś zaczynamy, kończymy za tydzień - i należy się w nim zmieścić.

pozdrawiam
ROB



Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #43 dnia: Grudnia 17, 2006, 17:13:51 »
Mi się akurat gaugesy 3d podobają :)

A wracając do pilota, to oczywiście animowana postać świetnie wygląda i dodaje klimatu przy widokach external, ale to co mi się nie podoba to brak supportu dla skinowanych meshy w FS9 (nie wiem jak w X), przez co każda część ciała musi być osobnym obiektem. Wygląda to niestety dość średnio :/

W FSX możesz animowac pilota jako jeden mesh:  :528:.
Podobno zżera to troche zasobów ale i tak nie ma to znaczenia na razie :)

pozdrawiam
ROB

Odp: Robimy samolot do FS9 - Lublin R-XIII D (i R-XIII ter też)
« Odpowiedź #44 dnia: Grudnia 17, 2006, 19:13:53 »
Ja mam tylko jedno ale,znaki na górnej powierchni płata są źle namalowane,powinny być na tej samej wysokości tylko przesuniete w lewo.

[załącznik usunięty przez administratora]