Hmm, ile godzin? Pojęcia nie mam i aż boję się pomyśleć. Były dni, że siedziałem nad tym po 6 godzin (wiecie, niektórzy studenci wrzesień też mają wolny od nauki

) a bywały dni że nic nie robiłem albo tykałem symbolicznie.
Przed chwilą zerknąłem do folderu LockOn/temp, gdzie każde uruchomienie misji/tracka zostawia ślad w postaci pliczku .acmi (dzięki tacview) i wyszło, że plików jest 895, datowanych od początku października, czyli od połowy powstawania filmu (3 tygodnie we wrześniu i trzy w październiku), starsze widać pokasowałem robiąc porządki. W filmie jest o ile dobrze pamiętam około stu ujęć więc wychodzi po kilkanaście uruchomień misji na stworzenie jednego ujęcia, chociaż w rzeczywistości rozkład był dość nierównomierny. Czasem męczyłem się, żeby dobrze polecieć misję, czasem nie mogłem znaleźć dobrego ustawienia kamery, a czasem po prostu zapominałem przestawić opcji grafcznych i musiałem z tego powodu wychodzić do menu.
W związku z czasochłonnością tego zajęcia nie wiem czy i kiedy zrobię coś jeszcze, najbliższy wolny termin to chyba ferie zimowe w lutym.

Do tej pory powinien ukazać się nawet BS (na Fighter Ops raczej nie liczę

) a pomysł na jego wykorzystanie w filmie mam już co najmniej jeden.

@Traun, niezmiernie mnie cieszy, że udało mi się kogoś "nawrócić"


Jeszcze pytanie: są zainteresowani wersją o lepszej jakości, 220 MB? Mógłbym wrzucić na rapidupload.com ale przy moim biednym łączu to zajmie z pół dnia więc nie chciałbym robić tego niepotrzebne. Ale jak będą chętni to nie ma problemu, nastawię na noc.
