Poza tym on raczej nie składa się po wyhamowaniu (jak?) tylko zostaje odrzucony, myślę że ponowne zamontowanie go to już zabawa dla personelu naziemnego, gdzieś na Youtube widziałem, jak zostaje na pasie, ale pewności nie mam.
Szanowni Koledzy! Raczcie zauważyć, że nie pisałem o realu, ale udzielałem porady/informacji odnośnie
gry Lock On!
Bo do tego służy ten temat, a nie do rozważań o tym jak się składa spadochron w realnym samolocie! 
W wiadomych przyczyn wizualizacja spadochronu jest uproszczona i wygląda tak:
1. Rozkładanie spadochronu po wciśnięciu "P"


2. Po wyhamowaniu "
spadochron się składa i ... znika." - oto co miałem na myśli pisząc poprzedni post:




Jak widać czasza odpada i pojawia się jako płaski obiekt na DS. To nie jest płynne, po prostu wypełniona czasza znika i pojawia się na płycie jako płaska!
Przy bliższym przyjrzeniu widać, że mamy do czynienia równocześnie z dwoma czaszami jedną już leżącą na płycie (płaską) i drugą złożoną przyczepiona do samolotu (to ten sam obiekt co czasza w fazie rozkładania (takie uproszczenie twórców gry). Po chwili ta zdublowana czasza znika i klapa komory spadochronu zostaje zamknięta.

3. Ta płaska imitacja odłączonego spadochronu jest widoczna jeszcze kilka sekund po całkowitym zatrzymaniu samolotu, a potem ... znika.
Określenie "
spadochron się składa i ... znika" miało służyć szybkiemu wyjaśnieniu co się dzieje ze spadochronem
w grze - chodziło o to, że nie trzeba np. ponownie naciskać "P" dla odłączenia spadochronu itd.
PS.
Po prostu chciałem odpowiedzieć "potrzebującemu" prosto i szybko bez odpalania gry na sąsiednim kompie, robieniu kilku screenów i poświęcaniu prawie godziny na przygotowanie posta. Ale widać tutaj prosto się nie da!
