Autor Wątek: Trwają testy 1.10  (Przeczytany 5140 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BigMac

  • Gość
Trwają testy 1.10
« dnia: Stycznia 02, 2007, 16:52:46 »


:)

i newsik:
Cytuj
Cytuj
LP had said that the lighting for taxi ways etc would be fixed in 1.10. I hope that is true. I should not have to use NVG to navigate on the ramps etc.

correct.

Ed


W skrócie poprawiono światełka na drogach kołowania i pasach startowych, ponoć nie trzeba będzie używać noktowizora na lotnisku.

Btw czy ktoś z latających w Falcona na HL orientuje się, czy ten zaznaczony kwadracik "Dedicated server" coś faktycznie znaczy?

Schizoid_man

  • Gość
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 02, 2007, 17:19:38 »
A wiadomo o jakichś innych zmianach, które ma ten patch wprowadzać?

BigMac

  • Gość
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #2 dnia: Stycznia 02, 2007, 18:35:48 »
Nie wiem. Pewnie będzie jak w przypadku 1.08, kiedy o najważniejszych zmianach powiadomiono dopiero na kilka dni przed wydaniem (a w ogóle pełny changelog opublikowano dopiero w momencie wyjścia patcha).

Offline JankeS

  • 13 WELT
  • *
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #3 dnia: Stycznia 02, 2007, 20:55:28 »
Dobrze jakby zaciagneli kilka pomyslow z Open Falcona ;)
F-16C Block50 driver...

Ambrzyk

  • Gość
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #4 dnia: Stycznia 02, 2007, 23:23:20 »
Dedicated Server - Bigmac dopóki nie zadaleś pytania myślalem, że to oczywiste. Ta gra posiada jednego hosta, który robi wylącznie za server i nie bierze udzialu "czynnego" w lotach. W tym przypadku nazywa on się Taipans-TFW. O ile dobrze pamietam, moża w F4 AF zadeklarować taki serwer w pliku konfiguracyjnym. Znam takich hardcorowców, którzy mieli oddzielny komputer na RW, Falcona, i na serwer.

A tak przy okazji, jaka jest szansa, że ten zalogowany Bard to nasz Polski Bard? Iceman, albo inni? Ktoś spotkal go ostatnio? Wątpię, żeby on na stale zrezygnowal z Falcona. Najwyżej zdradzil na jakiś czas na Lock-On.

BigMac

  • Gość
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #5 dnia: Stycznia 03, 2007, 16:09:32 »
To jakiś kanadyjski Bard ;)

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #6 dnia: Stycznia 08, 2007, 21:24:22 »
Dedicated Server... moża w F4 AF zadeklarować taki serwer w pliku konfiguracyjnym...

Podczas generowania nowej/wczytywania kampanii on-line na ekranie Rules Of Engagment masz możliwośc zaznaczenia opcji "Host only". Znajduje się ona w kolumnie Authorized jako ostatnia opcja. Dodatkowo jeśli korzystasz z HyperLobby i tworzysz za jego pomocą kampanię on-line opcja ta (podobnie jak pozostałe wybrane przez Ciebie, włącznie z teatrem) zostanie automatycznie uatywniona w ROE F4:AF.
Zastanawiało mnie jedynie, do czego to może służyc i wydaje się, że dzięki niej host nie "wisi" w roosterze żadnego squadron'u. Czyli nawet jeśli jest nieobecny to nie blokuje miejsca w zadnym flajcie.

S!

Offline Gerrah

  • *
  • 13 WELT pilot
    • 13 WELT
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #7 dnia: Stycznia 30, 2007, 17:21:18 »
A wiadomo kiedy ma byc ten patch?
"Right now, you're probably the smelliest Lartnei in the galaxy."
"Excuse me?" Lafiel's eyes narrowed. "Did you just say that you'd like to die? I can help you with that."

Marxx

  • Gość
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #8 dnia: Stycznia 30, 2007, 17:25:54 »
Tradycyjnie w przypadku LP nie wiadomo co będzie w patchu i nie wiadomo kiedy patch wyjdzie.
Sporo spekulacji na ten temat znajdziesz na forum Frugal.

Pozdrawiam,
Marek

Offline Gerrah

  • *
  • 13 WELT pilot
    • 13 WELT
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #9 dnia: Stycznia 30, 2007, 17:38:59 »
...ktore aktualnie nie dziala :005:

EDIT: O przepraszam, juz dziala.

EDIT2: Grrr... Trzeba byc zarejstrowanym zeby moc korzystac z opcji 'Szukaj' :006:
"Right now, you're probably the smelliest Lartnei in the galaxy."
"Excuse me?" Lafiel's eyes narrowed. "Did you just say that you'd like to die? I can help you with that."

Marxx

  • Gość
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #10 dnia: Stycznia 30, 2007, 19:58:44 »
To nie jest przesadne wymaganie.
Pozdrawiam,
Marek

Offline Gerrah

  • *
  • 13 WELT pilot
    • 13 WELT
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #11 dnia: Stycznia 30, 2007, 22:46:05 »
Moze i nie, ale nie rozumiem czemu szukajka nie zostala udostepniona dla ogolu...

A co do patcha - faktycznie sa same plotki na temat jego wyjscia. Szkoda.
"Right now, you're probably the smelliest Lartnei in the galaxy."
"Excuse me?" Lafiel's eyes narrowed. "Did you just say that you'd like to die? I can help you with that."

Marxx

  • Gość
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #12 dnia: Stycznia 31, 2007, 07:25:01 »
Argumentem dla sponsorów są zarejestrowani uzytkownicy - ich obecność pozwala na bardziej wiarygodne statystyki. A "szukajka" potrafi skutecznie mulić bazę bo czeszesz pola nieindeksowane, często z wyszukiwaniem otwartego wzorca - czyli jest sporo szukania. Na wielu, naprawdę wielu forach szukajka jest ograniczona.
Pozdrawiam kończąc OT
Marek

BigMac

  • Gość
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #13 dnia: Lutego 02, 2007, 13:44:01 »
Nowe info
Cytuj
Small update of few things still in testing but are looking good for inclusion to patch 1.10.
Artificial Intelligence
Fix SAM units being sometimes fixated on far away flights.
Avionics / Weapons
Fix for missiles with large blast radius exploding in the air.
Fix for priority best weapon with R60 and R13m (Mig21blis)
Adjustment on lethality of sa7, sa14, sa16 ,Hn-5
Fix so R27RE and TE aren't fired extreme range as to lose lock .
Cockpit
Fixed too large AOA bracket on Head Up Display.
Fixed jumping CCRP release cue in GMT radar mode.
Graphics
Enhanced night-lighting of airbases and a few other objects.
Fixed issue with runway and taxi-signs so they show at night.
Raised visibility range for VASI lights at night.
Stability
Workaround for Geforce 8800GTX hang in pie screen.

Wśród tych rzeczy nie widzę nic co by usprawiedliwiało tak długą pracę. Albo mają w zanadrzu coś super ekstra, czym się nie chwalą, albo nie wkładają w to dużo wysiłku...

BigMac

  • Gość
Odp: Trwają testy 1.10
« Odpowiedź #14 dnia: Lutego 24, 2007, 21:43:13 »
Cytuj
Sence we are in freeze mode, just testing , here is more detail change log. no date on release but should be soon.

Artificial Intelligence
The "Vector to Tanker" call now calls the closest tanker when the assigned one is too far away at the time of request.
Fix SAM units being sometimes fixated on far away flights.
"Vector to Package" now tells the vector to the next flight in the package (e.g. Escort) when player is lead in the first package flight.
Increased lethality of enemy AI.
Better energy management when entering merge of engagement .

Avionics / Weapons
Fix for missiles with large blast radius exploding in the air.
Fix for priority best weapon with R60 and R13m (Mig21blis)
Adjustment on letality of sa7, sa14, sa16 ,Hn-5
Fix so R27RE and TE aren't fired extreme range as to lose lock

Data
Fixed a drop issue on some air-to-ground weapons (e.g. AGM-130 and GBU-15).
Fixed an issue with Mirage 2000 with Matra-530D missiles not showing.
Fixed an issue where MiG-21-93 had ghost R-13 missile in loadout screen.
Fixed an issue with A-10 center hardpoint not showing both bombs loaded.
Fixed an issue with sandbag revetment causing damage to aircraft. Also fixed an issue to make the three-sandbag revetments usable next to depot at some airbases.

Campaign
Added EF-18G Growler to Tactical Engagement and Campaign for manual tasking.
Supply campaign triggers removed from Korea: Iron Fortress.
Slight increase of aircraft count when each side enters the war, especially Russia and China in 2005+ campaigns
Increase of manpads available in the sam AD units.

Cockpit
Fixed too large AOA bracket on Head Up Display.
Fixed jumping CCRP release cue in GMT radar mode.
Fixed position of RWR symbols in 3D cockpit.
Correct HUD/MFD text alignment and position in 3d cockpit.
Adjusted Simple avionics HUD/MFD text position as well.
Fixed DED position in 3D cockpit.
Fix the MARK point bug.

Graphics
Enhanced night-lighting of airbases and a few other objects.
Fixed issue with runway and taxi-signs so they show at night.
Added point lighting to water tower and some bridges.
Raised visibility range for VASI lights at night.
Fixed some texture issues on hangers at night.
New nosewheel spotlight for F-16.
Fixed an issue with some small bridges disappearing after being destroyed.
Fixed some issues with runways and taxiways so they match better at all distances.

Multiplayer
While waiting for others to join in Dogfight, a flashing "PLEASE WAIT" message will appear on screen.
When being the only one left in 3D world, a message to say so appears instead.

User Interface
Correct country flags in all modes and theaters.

Stability
Workaround for Geforce 8800GTX hang in pie screen

Nie przemęczają się chłopcy...
Pewnie pracują nad Falconem 5  :121: