Na mój użytek przyjąłem następujące priorytety:
1. HOTAS - plus minus zbliżony do "real" na ile oczywiście x36/35 na to pozwala + uwzględnienie TIR'a, zmiany trybów widoku i padlock'a. Obydwa HAT'y są "funkcyjne" w trybie 4 kierunkowym, korzystam z SHIFT'a a funkcje grupuję w 3 mod'ach - A-A, A-G i uniwersalnym na potrzeby swobodnych lotów i lądowań
2. Cały panel ICP (realizowane Fangiem)
3. Klawiszologia związana z MFD (realizowane MFP)
4. Uzbrojenie (MasterArm/Laser) realizowane Fangiem
5. FLIR/TFR - skrót realizowany Fangiem, parametry realizowane przez MFP w ramach klawiszy wokół MFD
6. RWR i tryby EWS- całość funkcji wrzucona pod wydzielone klawisze na MFP, programy siedzą na HOTAS
7. Radar Silent/Radar Off na Fangu
Dalej idą :
7. Pożyteczne drobiazgi czyli sprawy które często zmieniam "w powietrzu" i chcę mieć do nich szybki dostęp :
a) światełka (master na fangu, tryby na MFP)
b) DED na HUD na MFP
c) kolory i ładowanie konfiguracji (Fang i MFP)
d) podwozie (normalne i alternate) na Fangu
8. Komunikacja - w tej chwili 3 wywołania AWACS i 3 dla Tanker na Fangu
9. Master Caution na MFP
Pracuję nad dopełnieniem konfiguracji (na MFP bo Fang się "wyczerpał") o istotne drobiazgi związane z obsługą (wg. mojego priorytetu):
a) Nawigacji (knoby CRS i HDG, przełącznik trybu nawigacji)
b) Obsługą sytuacji "awaryjnych" (elektryka,UFC/Backup switch,silnik, konf. paliwa)
c) Obsługą funkcji używanych na ziemi przy "odpalaniu" i "gaszeniu" maszyny
Mysz w wariancie "leworęcznym"

podobnie jak i klawiatura - prościej zdjąć rękę z przepustnicy niż z drążka.
Pozdrawiam,
Marek