Autor Wątek: Wieczny konkurs odc. II  (Przeczytany 149112 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #120 dnia: Marca 14, 2007, 22:36:17 »
Oficjalnie. NIE
Oficjalnie TAK.

Ravenik odpowiedział prawidłowo.
Znowu Twoja kolej!

P.S. Może niech również pozostali włączą się do mainstreamu, bo się trochę Towarzystwo Wzajemnej Adoracji robi.  :001:

Bis zum bitteren Ende.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #121 dnia: Marca 14, 2007, 22:55:10 »
cha cha to nie odpowiadajcie w 30s od zadania pytania :118:
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

PastorBombson

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #122 dnia: Marca 14, 2007, 22:57:21 »
cha cha to nie odpowiadajcie w 30s od zadania pytania :118:

Uważam  że to był epizod i samolotem myśliwskim nazywamy go teraz, wtedy jako tako go nie było ...  ja też w domu prowadzę pracę nad myśliwcem przechwytującym pilota od telewizora którym operuje moja baba. RWD-25 był na papierkach i oficjalnie nie był wspierany przez rząd i ówczesne siły powietrzne jako projekt myśliwca !!!! to była wewnętrzna mrzonka . Nigdy nie doszedł do stadium zaawansowanego prototypu nawet. Na dzień dobry było wiadomo że prace i środki są skierowane na PZL-45, PZL-50, PZL-56 , PZL-62 , myśliwce pościgowe PZL-38,PZL-48 ,PZL-54 . To były samoloty myśliwskie . Jakie wśród tych maszyn było miejsce RWD-25 który mógł być myśliwcem , ale nigdy nim nie był ?  :118:

Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #123 dnia: Marca 14, 2007, 23:03:09 »
No to teraz proste(choć nieco podchwytliwe) pytanie, co to za samolot i jakie jest jego przeznaczenie ?



Go to your brother
Kill him with your gun
Leave him lying in his uniform
Dying in the sun.

PastorBombson

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #124 dnia: Marca 14, 2007, 23:24:58 »
Boeing EA-18G Growler pilotowany przez Ricardo Traven"a pilota testowego F/A 18.  Samolot służył do testów  prędkości, wyposażenia walki powietrze ziemia, radaru pokładowego. oraz kompatybilności oprogramowania itp. Stąd zasobniki 

Offline zack

  • *
  • Moonhunter.
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #125 dnia: Marca 15, 2007, 09:58:44 »
RWD-25 był na papierkach i oficjalnie nie był wspierany przez rząd i ówczesne siły powietrzne jako projekt myśliwca

"Na wiosnę lub latem 1939 roku niewielka wytwórnia lotnicza DWL otrzymała od lotnictwa wojskowego zamówienie na opracowanie lekkiego samolotu myśliwskiego, napędzanego silnikiem gwiazdowym typu Gnôme-Rhône 14M "Mars" i uzbrojonego w cztery karabiny maszynowe kalibru 7,9 mm."

Jakie wśród tych maszyn było miejsce RWD-25 który mógł być myśliwcem , ale nigdy nim nie był ?

"Przewidywała ona (koncepcja) budowę i wprowadzenie do wyposażenia trzech zbliżonych konstrukcyjnie lekkich samolotów myśliwskich, mających taki sam zespół napędowy i uzbrojenie, a różniących się nieco przeznaczeniem, osiągami i własnościami lotnymi."

Nie chce mi się brnąć dalej.
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2007, 10:05:20 wysłana przez zack »

Bis zum bitteren Ende.

PastorBombson

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #126 dnia: Marca 15, 2007, 10:09:54 »

Nie chce mi się brnąć dalej.

Spoko, już sobie dogooglowałem masz rację.

Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #127 dnia: Marca 15, 2007, 13:36:43 »
Boeing EA-18G Growler pilotowany przez Ricardo Traven"a pilota testowego F/A 18.  Samolot służył do testów  prędkości, wyposażenia walki powietrze ziemia, radaru pokładowego. oraz kompatybilności oprogramowania itp. Stąd zasobniki 

Aye Aye... Pastor zadajesz
Go to your brother
Kill him with your gun
Leave him lying in his uniform
Dying in the sun.

PastorBombson

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #128 dnia: Marca 15, 2007, 14:33:14 »
To ja takie łatwe bo wy i tak  wszystko wiecie. :001:

Jak brzmi fachowa nazwa “garbu” w silniku tłokowym, w tym lotniczym, umieszczona konkretnie  na tłoku silnika spalinowego-tłokowego, odpowiedzialna za  polepszone “rozprowadzenie” mieszanki po cylindrze, w celu polepszenia parametrów spalania i oszczędności paliwa?

Elwood

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #129 dnia: Marca 15, 2007, 18:22:03 »
To o czym piszesz fachowo nazywa się denkiem, i wpływ na spalanie mieszanki ma raczej niewielki- raczej na sztywność i odprowadzanie ciepła do pierwszego pierścienia, ale pytanie jest bardzo nieprecyzyjne moim zdaniem i ogólnikowo traktuje o bardzo dużym zakresie wiedzy- to tak jakbyś powiedział że gaźnik pływakowy jest bardzo prosty w budowie. Jasne, niewątpliwie racja. Tylko teraz weź i zrób dobry gaźnik pływakowy samodzielnie, i pogadamy. Wydaje się że nie do końca autor pytania zna materię o którą pyta. Denko wcale nie musi i nie zawsze jest wypukłe, a na rozprowadzenie mieszanki największy wpływ ma to jak się ona wymiesza w kolektorze dolotowym, a potem jej dostęp do iskry- dlatego nic tak nie cieszy jak droga, czteroelektrodowa świeca w Poldasie.
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2007, 18:35:10 wysłana przez Elwood »

PastorBombson

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #130 dnia: Marca 15, 2007, 18:34:47 »
To o czym piszesz fachowo nazywa się denkiem, i wpływ na spalanie mieszanki ma raczej niewielki- raczej na sztywność i odprowadzanie ciepła do pierwszego pierścienia, ale pytanie jest bardzo nieprecyzyjne moim zdaniem i ogólnikowo traktuje o bardzo dużym zakresie wiedzy- to tak jakbyś powiedział że gaźnik pływakowy jest bardzo prosty w budowie. Jasne, niewątpliwie racja. Tylko teraz weź i zrób dobry gaźnik pływakowy samodzielnie, i pogadamy. Wydaje się że nie do końca autor pytania zna materię o którą pyta.

Pytanie może faktycznie trochę śmieszne, a ta rzecz to deflektor być może nazywa się też denkiem w jakimś żargonie . Nie mam  jakiegoś ładnego zdjęcia ale mniej więcej tak to wygląda.
http://www.wskris.4t.com/index_pliki/image023.jpg
Trochę przegiąłem pytanie powstało po rozmowach na temat zajęć z termodynamiki i budowy silników, od stare czasy przy piwku żeśmy wspominali, i tak tu palnąłem to, sorry...    :001:

Elwood zadaje

najwyżej szyku. Zadaj pytanie ponownie.
ponury

 
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2007, 18:36:26 wysłana przez Elwood »

Elwood

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #131 dnia: Marca 15, 2007, 18:39:58 »
Garb na tłoku to jego denko, a deflektory to np. w Audi C4 w silniku 2,6 i 2,8 benzynowym można ładnie obejrzeć, ale to jest element kolektora dolotowego. W cylindrze już nie poprawisz składu i rozprowadzenia mieszanki- od tego jest kolektor.
Koniec OT

PastorBombson

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #132 dnia: Marca 15, 2007, 18:53:56 »
Pośrednio deflektor ma wpływ na rozprowadzenie mieszanki w cylindrze, poprawiając kulturę pracy. Nie zawsze jest stosowany ale gdy już pojawi się na tłoku takie właśnie ma zadanie.
Dobra tamto pytanie uważam za niebyłe ,przepraszam.

Pytane:
Jaki samolot był nosicielem rakiet przeciwsatelitarnych ASM-135 ASAT.
Podać wersję i typ samolotu, rok w którym przeprowadzono pierwszą udaną próbę zniszczenia satelity za pomocą odpalonej rakiety ASM-135 ASAT z pokładu samolotu. Oraz nazwę satelity celu.     
« Ostatnia zmiana: Marca 15, 2007, 18:59:18 wysłana przez PastorBombson »

Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #133 dnia: Marca 15, 2007, 20:07:27 »
Data: 13 września 1985 roku.
Samolot: F-15A
Satelita: P-78-1 Solwind
Lotnictwo: 3/2007 :004:

PastorBombson

  • Gość
Odp: Wieczny konkurs odc. II
« Odpowiedź #134 dnia: Marca 15, 2007, 20:09:52 »
Data: 13 września 1985 roku.
Samolot: F-15A
Satelita: P-78-1 Solwind
Lotnictwo: 3/2007 :004:

Bardzo dobrze,  3+   :004:

Zadajesz pytanie