Autor Wątek: Atrybuty lotniska  (Przeczytany 4932 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PFT_Sid

• Gość
Atrybuty lotniska
« dnia: Marca 28, 2007, 09:55:40 »
Witam!
Właśnie tworzę nową mapę na potrzeby naszego serwera, i nasuwa mi się takie pytanie.
Czy można skonfigurować lotnisko tak, aby była możliwość zniszczenia wszystkich dostępnych na nim samolotów, i uznania lotniska za nieczynne? Np. poprzez zniszczenie hangarów, czy czegoś innego?

Albo, czy istnieje możliwość unieruchomienia lotniska tak, aby nie było możliwe wystartowanie z niego?

Pozdrawiam,
Sid

mentos

• Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 29, 2007, 13:09:17 »
Tak jak jest w WB ?
Nie wiem nie znam się na takich rzeczach ;P

Offline I/JG53_Angel

• *
  • Out Of Control
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 29, 2007, 16:33:02 »
Albo, czy istnieje możliwość unieruchomienia lotniska tak, aby nie było możliwe wystartowanie z niego?
Lotniskowiec...też lotnisko poniekąd
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

303_Shpacoo

• Gość
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 29, 2007, 18:09:52 »
Witam!
Właśnie tworzę nową mapę na potrzeby naszego serwera, i nasuwa mi się takie pytanie.
Czy można skonfigurować lotnisko tak, aby była możliwość zniszczenia wszystkich dostępnych na nim samolotów, i uznania lotniska za nieczynne? Np. poprzez zniszczenie hangarów, czy czegoś innego?

Pozdrawiam,
Sid

Niestety nie - to nie WB :)

Można to obejść poprzez skrypt, który - co powiedzmy godzinę - będzie zbierał dane z loga i automatycznie tworzył (generował) nową mapę dogfajtową uwzględniającą zniszczone cele. Oznacza to jednak konieczność ponownego załadowania mapy. Jednak możliwości, by takie coś zrobić "w czasie rzeczywistym" nie ma.

PFT_Sid