Autor Wątek: Atrybuty lotniska  (Przeczytany 4932 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PFT_Sid

  • Gość
Atrybuty lotniska
« dnia: Marca 28, 2007, 09:55:40 »
Witam!
Właśnie tworzę nową mapę na potrzeby naszego serwera, i nasuwa mi się takie pytanie.
Czy można skonfigurować lotnisko tak, aby była możliwość zniszczenia wszystkich dostępnych na nim samolotów, i uznania lotniska za nieczynne? Np. poprzez zniszczenie hangarów, czy czegoś innego?

Albo, czy istnieje możliwość unieruchomienia lotniska tak, aby nie było możliwe wystartowanie z niego?

Pozdrawiam,
Sid

mentos

  • Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #1 dnia: Marca 29, 2007, 13:09:17 »
Tak jak jest w WB ?
Nie wiem nie znam się na takich rzeczach ;P

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #2 dnia: Marca 29, 2007, 16:33:02 »
Albo, czy istnieje możliwość unieruchomienia lotniska tak, aby nie było możliwe wystartowanie z niego?
Lotniskowiec...też lotnisko poniekąd
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

303_Shpacoo

  • Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #3 dnia: Marca 29, 2007, 18:09:52 »
Witam!
Właśnie tworzę nową mapę na potrzeby naszego serwera, i nasuwa mi się takie pytanie.
Czy można skonfigurować lotnisko tak, aby była możliwość zniszczenia wszystkich dostępnych na nim samolotów, i uznania lotniska za nieczynne? Np. poprzez zniszczenie hangarów, czy czegoś innego?

Albo, czy istnieje możliwość unieruchomienia lotniska tak, aby nie było możliwe wystartowanie z niego?

Pozdrawiam,
Sid


Niestety nie - to nie WB :)

Można to obejść poprzez skrypt, który - co powiedzmy godzinę - będzie zbierał dane z loga i automatycznie tworzył (generował) nową mapę dogfajtową uwzględniającą zniszczone cele. Oznacza to jednak konieczność ponownego załadowania mapy. Jednak możliwości, by takie coś zrobić "w czasie rzeczywistym" nie ma.

PFT_Sid

  • Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #4 dnia: Marca 30, 2007, 13:54:21 »
no właśnie chodziło mi o stworzenie czegoś, co chociaż troszkę przypominało by WB.
No cóż..  trudno..   :006:

dzieki i pozdrawiam,
Sid


joohny

  • Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 04, 2007, 11:20:35 »
Znaleźliśmy coś opartego na idei WB - serwer Czechwar_dfs dostępny z HL-a

Short GCWD/WB mission
Description <ARMY NONE>
Welcome to Georgie's czechwar DFS.
Virtual dogfight war based on WarBirds idea.
Powered by GCWD/WB daemon.
Build:gcwd/WarBirds070501
Date of build:1-May-2007
-------------------------------------------------
Map name : Africa01
Game rules: The game main target is to
CAPTURE ENEMY BASE.
What to do ?
1.DESTROY MORE THEN 90% GROUND OBJECTS ON ENEMY AIRBASE.   They are parked planes, flaks(aaa), cars, tanks and artillery.
Use <tgt command on chat line for display airbase's objects list and overall airbases states.
Than ...
2.CAPTURE destroyed airbase by landing on it with CAPTURE PLANE. It is some bomber plane usually.
Use <planes command on chat line for display planelist. It is plane numbers and type of Capture plane.
ONLY CAPTURE PLANE CAN CAPTURE DESTROYED BASE.
Each airbase has independent plane counting.
After airbase is captured new map with new war situation is generated.
3.Side with ONLY ONE airbase remaining will lose the map.
Please READ ATTENTIVELY messages sent to you by the server.
Send <help to server from chat line for all available commands list.

Zabawa niezła i coś z klimatu WB w sobie. Chętnie postawilibyśmy coś takiego na serwerze tylko nie bardzo wiemy jak coś takiego stworzyć. Może jakieś sugestie-porady-help.

joohny

  • Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwca 07, 2007, 16:41:52 »
dzięki udostepnieniu odpowiedniego softu przez autora (S! Jirka) udało się postawić serwer ze scenarem rodem z WB - dostępny przez HL -

=PL=_303rd

dla tych którzy lubią zespołowe latanie i szukają czegoś więcej niż sam dogfight.


303_Shpacoo

  • Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwca 07, 2007, 18:58:17 »
Ql, ale coś pustki na serwie  :005:

Offline F. von Izabelin

  • *
  • Prawy człowiek lewicy
    • CMHQ Flying Circus
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwca 07, 2007, 19:03:25 »
Ruskie zrobiły "VF'a" metodą co godzinnego ładowania mapy, nie pamiętam jak się to nazywało.
Jeszcze ktoś zrobił Clash of Titans na tej samej zasadzie.
Chociaż kroczę Dolina Śmierci,
zła się nie uleknę...
bo lecę na 6 kaflach i się wznoszę...

joohny

  • Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwca 08, 2007, 10:10:41 »
Ruskie zrobiły "VF'a" metodą co godzinnego ładowania mapy, nie pamiętam jak się to nazywało.

Pewnie chodzi o ADW
http://www.adwwar.com/

PFT_Sid

  • Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwca 11, 2007, 14:24:23 »
Witam
Na serwerze ludzie zwykle pojawiaja się ok. godz. 20.oo.
Już niedługo będzie WWW ze statystykami.

Fajnie jest, ale ja jak i moi koledzy mielibyśmy ogromna prosbe o zapoznanie się z zasadami jakie tam panują. Pozniej jeden z drugim jojczy, ze kicka (nie bana) dostaje. Co prawda są one po angielsku póki co, wiec dla tych co maja problem ze zrozumieniem tego co jest napisane wyjaśniam.

Należy latać samolotami, które są obecnie dostępne. Komenda <PLANES
Jeśli już ktoś jest na pasie a nie sprawdził, czy samolot jest dostępny, wieża kontrolna go informuje czy może wystartować, czy tez nie. Jeśli ten komunikat zleje, to wyleci z serwera. Nie wiem kiedy. Raz jak tylko silnik uruchomi, innym razy jak już będzie w powietrzu. Ale wyleci na bank.

Jeśli ktoś zginie 3 razy, to dostaje kick'a na 3 minuty. To będzie zmieniane, ale póki co zostaje.

Latamy w oznaczeniach historycznych. Raczej nie chcielibyśmy widzieć Bf'y z bialo-czerwonymi szachownicami. Mysle, ze to jasne. :) Ale nie banujemy za to. Tylko zwracamy uwagę.

Zabawa na tym serwerze polega na zdobycie wszystkich lotnisk wroga. Odbywa się to przez zniszczenie 90% celów naziemnych lotniska. Po zniszczeniu jakiegoś celu pojawia się informacja co zostało zniszczone i ile tego jeszcze zostało. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy radio na lotnisku zostanie zniszczone. Wtedy dopiero po zniszczeniu 90% celów na lotnisku, pojawi się komunikat, ze lotnisko NAME DESTROYED!  Wtedy należy zabrać CAPTURE PLANE, i wyladowac na zniszczonym lotnisku. Wylaczyc silniki i odczekać 30s. Pojawi się komunikat, ze lotnisko zostało przejęte. Po 2 minutach załaduje się nowa mapa, gdzie lotnisko już będzie nalezalo do strony która je zdobyła.

Jest ustalony czas na przejecie lotniska. W tej chwili jest to 150 minut. Jeśli w tym czasie nie uda się zdobyć lotniska, mapa się przeładuje od nowa. Wszystkie dotychczas zniszczone cele znów beda staly, i cala zabawa zaczyna się od nowa. Wiec warto przejąc to lotnisko w tym czasie.

Mapy w tej chwili są przerabiane na wzór map z WarBirds. W tej chwili co niektóre posiadają zbyt duża sile ognia, i jest naprawdę ciezko do nich podleciec. Mowa o lotniskach zaliczanych do "BIG"

Narazie tyle.
Serwer jest w okresie niemowlęcym. Ewentualne niedogodności staramy się poprawiać w locie.
Wiec prosimy bywalców o wyrozumialosc. Naprawdę niezalezy nam na czytaniu bluzgów.

Salut!
Sid


Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwca 11, 2007, 16:24:36 »
Dodam tylko, że program serwera udostępnił autor: Georgie's czechwar Daemon for IL2&FB/PF dedicated server.
http://161.53.204.24/cgi-bin/index.pl
Wielki dzięki dla autora za udostępnienie wszystkiego, co niezbędne do uruchomienia tego scenariusza na serwerze, na razie prawie wszystko jest bliźniaczą kopią tego serwera, łącznie ze statystykami.
http://153.19.156.122
Pomału będziemy pracować nad zmianami, może ktoś będzie chętny do pomocy, na razie ciągle najwięcej pomaga nam sam autor.

Offline I/JG53_Angel

  • *
  • Out Of Control
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwca 11, 2007, 19:31:07 »
Czy jest jakieś ograniczenie co do sposobu wchodzenia na serwer tak jak to ma miejsce na ADW?Szczerze mówiąc to idea naprawdę zacna  :564:
Babka wymusza motocykliście pierwszeństwo, dochodzi do wypadku, na szczęscie niegroźnego. Motocyklista podchodzi do DAMY i pyta"Widziała mnie pani?"
"Tak widzialam" odpowiada DAMA
To dlaczego mi pani nie ustąpiła ?
"No ale pan przeciez jechal motocyklem !"

http://img223.imageshack.us/img223/6416/bezpiecznygh0.jpg

PFT_Sid

  • Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwca 11, 2007, 22:44:32 »
Staty już działają: http://il2.warbirds.pl

Czy jest jakieś ograniczenie co do sposobu wchodzenia na serwer tak jak to ma miejsce na ADW?Szczerze mówiąc to idea naprawdę zacna  :564:
Czy masz na myśli to, że na ADW należy wejść na stronę, zarezerwowac IP, potem przez IL'a -> Multiplayer, itd itp?

Na nasz serwer wchodzisz przez HL. Tak jak na każdy inny serwer. Żadnych ograniczeń póki co nie stwierdziliśmy.
Można też wejść wpisując adres serwera w zakładce Multiplayer w samej grze.

S!
Sid

303_Shpacoo

  • Gość
Odp: Atrybuty lotniska
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 11, 2007, 23:21:00 »
No zapowiada się smerfastycznie. Ja mam tlko pytanie, czy jest jakaś szansa na mapkę z zachodniego frontu? Powiem szczerze, że większości pewnie już zbrzydł  Wschodni TDW, bo to mamy na co dzień na frontach.