Autor Wątek: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.  (Przeczytany 31430 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Maciuś

  • Gość
Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #120 dnia: Marca 04, 2010, 09:08:01 »
Nie wiem ale mi to nie chodzi, ani jednego samolotu na niebie już mnie to naprawdę wkur.....

Nie znam struktury katalogów w FS9(aka 2004) ale gdy rozpakowuje darmowe dodatki do niego to z reguły  katalog z modelem samolotu musi trafić odpowiednio do katalogu Aircraft efekty też do odpowiedniego a gaugi też.( tak z reguły jest napisane w manualu do konkretnego modelu)
Ale w jakich lokalizacjach owe katalogi są to nie wiem nie dla FS2004.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #121 dnia: Maja 10, 2010, 21:36:36 »
Witam.
Sprawa dotyczy latania online. Proszę niech ktoś mi wytłumaczy jak prawdziwemu żółtodziobowi jak połączyć się w FS2004 z multiplayerem. Ni jak nie wiem jak to ugryźć. Chciałbym polatać VFR bez procedur, swobodne latanie. Czy są serwery na których można tak latać i nikt nie będzie miał o to pretensji? Do tej pory latałem tylko OFFline i zupełnie nie mam rozeznania w tym temacie.
 Pozdrawiam.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #122 dnia: Maja 10, 2010, 21:58:47 »
Latanie VFR na multi nie różni się niczym od latania offline.
http://www.chocolatesoftware.com/fshostspy/
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #123 dnia: Maja 27, 2010, 21:19:52 »
Dzisiaj wpadło mi jedno pytanie do głowy. Czy jest jakaś opcja, jakieś ustawienia przy pogodzie żeby w momencie przebicia się przez warstwę chmur mieć pod sobą "puchową kołderkę"? :) Polatałem sobie dzisiaj trochę z pogodą z netu i po przejściu przez grubą równa warstwę chmur pod sobą zobaczyłem pięknie czysto i jasno widoczną ziemie (gdzie się podziało moje zachmurzenie 8/8). Można to jakoś poprawić?

Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwca 14, 2010, 18:24:26 »
Witam.
... i jeszcze jedno pytanie odnośnie efektów scenerii. Chodzi mi o noc. Czy jest możliwe osiągnięcie naprawdę czarnej nocy gdzie nic nie widać lub przynajmniej prawie nic? Czy może FS już tak ma że noce w nim są zawsze jak przy pełni księżyca?

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwca 14, 2010, 18:29:47 »
Poszukaj darmowego programiku FS2004 Night Time.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwca 15, 2010, 00:45:49 »
No to teraz mam prośbę do kolegów forumowiczów. Czy ktoś wie skąd można to pociągnąć, lub jest w posiadaniu tego programiku i mógł by go przesłać na pocztę. Szukałem przez google i nie mogłem tego namierzyć. Dziękuje z góry za wszelką pomoc.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwca 15, 2010, 10:12:31 »
Determinacja. :D Znalazłem. Dzięki.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwca 20, 2010, 00:55:23 »


Witam.
Na wielu lotniskach latając w noc spotykam się z takim efektem - "świecący" PPS i drogi kołowania. Czy jest możliwość usunięcia tego efektu bez ingerowania w scenerie przy pomocy ustawień w simku, czy poprawienie tego wymaga ingerencji w każdą scenerię z osobna? No i jak możne ewentualnie skorygować to "świecenie"?

Offline YoYo

  • Administrator
  • *****
  • Wieczny symulant
    • YoYosims
Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwca 20, 2010, 01:47:55 »
Wg mnie zjadło Ci tekstury nocne elewacji na lotnisku. Pewnie albo jakieś recznie sam nadpisywałeś :) albo z jakiegos programu ? Proponuję wstawić backup lub zainstalować na nowo (albo inne jakieś np. darmowe z Flightsim) i wtedy sprawdzic czy jest ok .
Tekstury bedą dla wszystkich lotnisk defaultowych takie same.
webmaster,   YoYosims - jeśli lubisz symulatory lotnicze

www.yoyosims.pl

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwca 20, 2010, 12:25:30 »
Coś w tym musi być, na wszystkich defaultowych lotniskach tylko pasy wyglądają OK, a reszta świeci.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwca 20, 2010, 17:56:51 »
Szczerze mówiąc to nie wiem w co mam uderzyć. Sprawdzałem tekstury "concrete" i w sumie nic szczególnego nie znalazłem.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #133 dnia: Sierpnia 05, 2010, 21:53:02 »
Zaciągnąłem z AVSim.su scenerie Białorusi. Wszystko było by pięknie gdyby nie mały błąd(?). Pomimo tego że są umieszczone afcady lotnisk brakuje na nich pasa startowego i dróg kołowania. Błąd ten nie występuje na wszystkich lotniskach. Jak na razie znalazłem to na 3 (Brześć, Grodno, Molodoczno). Czy może to wynikać z błędu w tworzeniu afcadu? Dodam tylko że cała infrastruktura lotnisk wyświetla się poprawnie. Można to poprawić? Jest to trochę irytujące.  :007:

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #134 dnia: Listopada 08, 2010, 21:13:55 »
Witam
Chciałbym prosic Was o pomoc w nietypowym być moze projekcie.
Opisuję na stronie http://mig25.netpak.pl katastrofę Miga-25 w okolicach Oławy (dolny śląsk)
chciałbym umieścić na stronie rekonstrukcje lotu, który w skrócie można zdefiniować korkociągiem płaskim. Niestety fs2004 jakim się bawię w tym celu ma jakieś dziwne modele lotu. Korkociąg ni jak nie wychodzi. Bardzo dziwnie i nienaturalnie wygląda. czasem nawet robi "fikołki" do góry. Może to wina samolotu. Korzystam z mig25 od Alfy. Tam jest wersja dwuosobowa samolotu mig25.
Na razie mam animację zrobioną w lock on dla mig29.
http://www.youtube.com/watch?v=TLUHrDwEdww&feature=player_embedded
Wolałbym być bardziej dokładny w rekonstrukcji.
Czy da się poprawić model lotu aby korkociąg ładnie wychodził