Autor Wątek: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.  (Przeczytany 31391 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #150 dnia: Stycznia 01, 2011, 14:13:27 »
Jesli masz UTX dla USA to wylacz UTX EXclusion for Default Scenery.
Jeśli raz posmakowałeś latania, będziesz już zawsze chodził z oczami utkwionymi w niebo; bo tam byłeś i zawsze będziesz chciał tam wrócić.


Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #151 dnia: Lutego 02, 2011, 12:35:27 »
Carburetor heat - co to dokładnie jest? Czy ktoś może mi wytłumaczyć za co to coś odpowiada i jak to pracuje, kiedy się to włącza? W sieci owszem jest opisane niestety po angielsku. Po polsku nie znalazłem. Nie wiem nawet jak to po polsku nazwać.
Dziękuję za pomoc.

Offline Mekki

  • Global Moderator
  • *****
  • Tępy Ch**:)
    • 13 WELT
Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #152 dnia: Lutego 02, 2011, 13:22:21 »
Carburetor to po prostu gaźnik. Jak wiadomo zmarznięte gaźniki pracują kiepsko więc czasem trzeba je pogrzać.
A w jaki sposób Ty jesteś upośledzony?

Kanał youtube 13WELT

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #153 dnia: Lutego 21, 2011, 12:24:46 »
Znalazłem paczkę RSBNów dla Rosji, czy jest coś podobnego dla Polski?

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #154 dnia: Lutego 23, 2011, 18:04:07 »
Mam pytanie do kolegów którzy latali w FS2004 "pasażerami", czy jest jakaś komenda która przywołuje tunel dla pasażerów? Słyszałem że w FSX coś takiego było.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #155 dnia: Lutego 23, 2011, 18:11:00 »
Jaki tunel? Masz na myśli rękaw do rozładunku pasażerów przy terminalu?
To zależy od scenerii, niektóre mają, zwłaszcza płatne. Do niektórych dochodzi animowany rękaw po zainstalowaniu i dodaniu scenerii do Aerosoftowego AES.
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #156 dnia: Lutego 23, 2011, 18:28:45 »
Tak, chodzi mi właśnie o taki rękaw. Mam scenerię gdzie było napisane że posiada właśnie taką animację i było pokazane w którym miejscu trzeba stanąć. Niestety nic się nie dzieje. :/

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #157 dnia: Lutego 23, 2011, 18:36:26 »
Mógłbyś coś więcej napisać o tej scenerii, ja jeszcze nie jestem medium, nie umiem czytać w myślach. No i klasyczne: a co na to readme? ;k

Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #158 dnia: Lutego 23, 2011, 18:49:15 »
Sceneria Pulkovo od ULLL Project. W manualu są odane Gate z którymi to współpracuje i ... częstotliwości ADF i NAV. Czy to może mieć jakiś wpływ na te tunele?
 Oczywiście mam PT Tu-154 i stoję na wskazanym dla niego miejscu czyli Gate65.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #159 dnia: Lutego 23, 2011, 19:25:45 »
Przepraszam za posta pod postem, nie zdążyłem na edytowanie.
 Jednak ADF i NAV mają znaczenie. Wszystko dzieła jak należy.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #160 dnia: Lutego 23, 2011, 19:32:09 »
<facepalm> :D
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #161 dnia: Lutego 28, 2011, 00:17:22 »
Czy jest gdzieś w sieci polskojęzyczna strona na której są opisane sowieckie systemy nawigacji i ich używanie w FSie? Próbuje doczytać się w manualu i w pewnym stopniu sobie daję radę, ale to wciąż za mało i wyskakują mi czasami różne babole i niespodzianki. Zaległości językowe dają znać o sobie. Będę wdzięczny za pomoc. Coraz bardziej wciąga mnie latanie po radiolatarniach na Tutkach i Antkach. :)

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #162 dnia: Marca 06, 2011, 23:10:13 »
Mam pytanie do forumowiczów którzy latali Tu-134 od SDS. Prędkość maksymalna tego samolotu to 950km/h, przelotowa 850km/h. Sprawdziłem wpis w aircraft.cfg i jest OK. To teraz moje pytanie: dlaczego na wysokości 3000m mogę lecieć z prędkością 850km/h, a dy osiągam pułap 6000 i wyżej to już przy 700km/h włącza się alarm overspeed? taki sygnał miałem nawet przy prędkości 300km/h. Klapy, podwozie i światła do lądowania mam schowane.

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #163 dnia: Marca 07, 2011, 17:54:24 »
Prędkość prędkości nierówna.
Jest IAS - Indicated Air Speed, TAS - True Air Speed, oraz GS - Ground Speed.

Ciężko powiedzieć jaką Ty prędkość podajesz, jak masz ustawionego FSa.
Taaaa...
MSI MAG B650 TOMAHAWK, Ryzen 7 7800X3D, DDR5 2x32GB, Arctic Liquid Freezer II 2x120, RTX4080S, W11

Odp: FS2004 - Pomoc i pytania - czyli pomagajmy sobie rozwiązywać problemy.
« Odpowiedź #164 dnia: Marca 07, 2011, 18:50:27 »
W FSie jak nacisnę "Shift+Z" to podaje mi w Knots, a ja mam na myśli prędkość odczytaną z zegara w kabinie samolotu (po najechaniu myszką "airspeed", a na zegarze oczywiście piękny napis "skorost").
 Aha i oczywiście chdzi mi o SCS, a nie SDS.