Tak jak some1 napisał

Status prac jest mniej więcej taki (z dużym przybliżeniem, poza tym mogą wyjść nieprzewidziane trudności):
Geometria (model 3d) exteriora - ~80%
Geometria interiora - ~70%
Animacje exteriora - ~90%
Animacje interiora - ~10%
Textury i materiał exteriora - ~70%
Textury i materiał interiora - ~20%
Model lotu - ~20%
Systemy i przyrządy - dopiero co zacząłem.
Kolejność prac w moim przypadku jest następująca - zebranie materiałów źródłowych, model exteriora, mapowanie i malowanie exteriora, wstępne oskryptowanie samolotu (głównie to co w aircraft.cfg), model kokpitu, mapowanie kokpitu, malowanie textur kabiny robię mniej więcej równolegle z podziałem modelu na hierarchię. Następnie animuję przyrządy i równolegle robię dla nich kod odpowiedzialny za zachowanie się obiektu. W tym samym czasie też pracuję nad modelem lotu.
W przypadku Orlika jest trochę inaczej niż było przy Lublinie, mam pomoc przy skryptach i FM, także są one tworzone niejako równolegle.