Autor Wątek: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...  (Przeczytany 144703 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #450 dnia: Listopada 30, 2009, 19:28:26 »
Jedna wskazówka - FPS zawsze testuj korzystając z kampanii, nie zaś z tactical engagement czy dogfight. Kampania zawsze jest wiele bardziej "fps-o-żerna" !

Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #451 dnia: Listopada 30, 2009, 22:18:25 »
Słuszna uwaga Flanker.
Vito,
 chcąc uzyskać optymalne ustawienia, rób to w kampanii. Ja tak samo robiłem w FS, na najbardziej zatłoczonych lotniskach z klatko-żernymi sceneriami.  Jednak najlepszym rozwiązaniem jest uruchomienie dodatkowego komputera w sieci i wszystko co daje taką możliwości przerzucasz na ten pomocniczy.  W efekcie komputer główny pracuje tylko z Falconem, kolejny(e) na dodatkowe programy.
Przy okazji...też mam pytanie dość nietypowe. Chcę pozbyć się HUD w kokpicie 3D. Chodzi o to by nie był wyświetlany na ekranie a przy tym działa w MfdExtractor.  Na chwilę obecną uzyskałem taki efekt  http://www.youtube.com/watch?v=TSERF7gZsqc   niestety nie mogę pozbyć się HUD. Może któryś z was potrafi to zrobić?Lub przestawić to w narożnik ekranu? Dodam, że kombinuje w LODEditor, ale nie zrobiłem nic poza szkodami. :)

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #452 dnia: Listopada 30, 2009, 23:37:04 »
http://www.viperpits.org/smf/index.php?topic=3376.msg46988#msg46988

Cytuj
*****The 3D cockpit shell*****
If you dont want reflections and liftlines for SA guidance, disable them in the UI.
You can adjust yourself how far you will be able to look down in the cockpit by adjusting this line in the 3dckpit.datfile: viewlimit_pitch_down 0.0;
The higher the number the more downwards you can see.
A range from 0.0 - 50 is safe and tested

The 3dckpit.datfile serves to move the MFD/DED/RWR data to a place where you can not see it but it is present in the shell.
The DED and RWR data can easily be added/removed by adding/deleting the lines in the 3dckpit.datfile that tell where they are positioned. 
The HUD can be removed by renaming the noHUD3dckpit.dat to 3dckpit.dat adding the original 3dckpit datfile HUD positioning data again, only the # 0 is changed in there.

W opisie tego kokpitu, napisane jest, że ma współpracować z extractorem, więc usunięcie HUD w podobny sposób jak zrobione jest to z MFD nie powinno go wyłączyć od extractora.

Powodzenia ;)


Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #453 dnia: Grudnia 11, 2009, 20:25:33 »
Jak w OF sprawdzić aktualna wartość FPS ?
JID: kajko@jabberpl.org

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #454 dnia: Grudnia 11, 2009, 20:52:54 »
Przeczytać manual ;) a potem:
[ctrl] + "Z", puścić i wcisnąć "R"

Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #455 dnia: Grudnia 11, 2009, 23:23:06 »
@Wacha dzięki, zapewniam ze szukałem.
 No to jeszcze jedno pytanie od nooba (wiem pewnie jest w którymś manualu  :002:). Mianowicie mam właśnie na tapecie misje treningową Refueling, skrzydłowy zajmuje pozycje za tankerem i sterczy tam a ja nie potrafię się wcisnąć przed niego i zassać trochę paliwa. W AF lecę sam i czasami udaje się zatankować :banan. Pytanie jest takie jak odwołać skrzydłowego coby się trochę w bok przesunął.
JID: kajko@jabberpl.org

Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #456 dnia: Grudnia 11, 2009, 23:34:58 »
Można by mu dać, zaraz po rozpoczęciu misji, komendę "break". Powinno zadziałać.

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #457 dnia: Grudnia 11, 2009, 23:37:01 »
Po wywołaniu tankera wydaj mu polecenie "rejoin".
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Gwynbleidd

  • Gość
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #458 dnia: Grudnia 13, 2009, 16:17:46 »
Hej, mam mały problem. Zainstalowałem Falcona 4.0, na to OF 4.5 i 4.7
Odpalam wszystko ładnie, ale gdy odpalam już lot wszystko zaczyna się chrzanić. Mianowicie, już po chwili, są takie zawiechy, co parę sekund jest freeze. I później jest tak, albo całkowicie się komputer zawiesza i trzeba restartować, albo gra się wyłącza, albo wyskakuje komunikat windowsa, albo po prostu sama gra się zawiesza i trzeba ręcznie ją wyłączać poprzez ctrl alt del.
Mam kartę grafiki GeForce 9650M GT, czy to przez to takie cuda się dzieją?

Offline Lukas

  • 13 WELT
  • *
  • MiG Killer
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #459 dnia: Grudnia 13, 2009, 16:49:03 »
Mam kartę grafiki GeForce 9650M GT, czy to przez to takie cuda się dzieją?

Prawdopodobnie tak, cytat z forum Global Falcona:

 "Laptops with shared gfx memory use to not work. My hint to you when you want to buy a laptop to fly falcon, buy one with nvidia or ATI GFX cards"
"Throw a nickel on the grass, save a fighter pilot's ass"


Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #460 dnia: Grudnia 13, 2009, 16:54:15 »
Vista czy Xp Panie Marcinie? :P

Gwynbleidd

  • Gość
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #461 dnia: Grudnia 13, 2009, 16:55:17 »
Trochę przeczysz sobie tym cytatem.
http://www.nvidia.pl/object/geforce_9650m_gt_pl.html
To nie jest karta grafiki zintegrowana, tylko całe oddzielne urządzenie. Dlatego wybrałem tego laptopa bo posiadał właśnie taką kartę.

EDIT: Windows 7 Panie Mateuszu ;)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2009, 17:02:10 wysłana przez Syringe »

Offline Wacha

  • 13 WELT
  • *
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #462 dnia: Grudnia 13, 2009, 17:56:13 »
Niestety ale popełniłeś błąd - trzeba było iść w ATI, przynajmniej na tą chwilę.
Sterowniki dla kart GF powyżej 7xxx są schrzanione, co szczególnie widać w przypadku Vista/Win7 (ze zszczególnym naciskiem na wersję 64-bit) oczywiście jeśli mowa o współpracy z różnymi modyfikacjami Falcona.
Może od razu małe sprostowanie - nie tyle są schrzanione co nie obsługują poprawnie zgodności z DirectX 7 i 8. Po prostu panie i panowie programiści od nVidii powiedzieli "dość" i postanowili odciąć się od bagażu staroci. Niestety, z tego co gdzieś tam wyczytałem z ATI będzie tak samo (lub nawet może już jest tak samo - niech się mądrzejsi wypowiedzą).

PS
Milczeniem pominę fakt, że piszesz o OF w wątku RedViper / FreeFalcon. Problem dotyczy na (nie) szczęście obu wersji...

Gwynbleidd

  • Gość
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #463 dnia: Grudnia 13, 2009, 18:02:23 »
7.15.11.7623  to moja wersja sterownika, nowsze nie chodzą, znaczy może chodzi jeszcze parę oczek w górę reszta nie, bo nvidia olała wspieranie tej karty, niby piszą że sterowniki są z nią kompatybilne ale tak na prawdę nie są, ekran wali artami aż miło przy wyższych ;) Są to sterowniki z 2008 roku. No ale z sekcji już wynika że i one nie za bardzo działają. Nie ma na to jakiejś rady? Albo może w OF coś myślą żeby poprawić?
Jestem już totalnie zdany na klęskę? ;)

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Open Falcon 4.5, 4.7 i nowsze...
« Odpowiedź #464 dnia: Grudnia 13, 2009, 18:07:55 »
7.15.11.7623  to moja wersja sterownika, nowsze nie chodzą, znaczy może chodzi jeszcze parę oczek w górę reszta nie, bo nvidia olała wspieranie tej karty, niby piszą że sterowniki są z nią kompatybilne ale tak na prawdę nie są, ekran wali artami aż miło przy wyższych ;) Są to sterowniki z 2008 roku. No ale z sekcji już wynika że i one nie za bardzo działają. Nie ma na to jakiejś rady? Albo może w OF coś myślą żeby poprawić?
Jestem już totalnie zdany na klęskę? ;)

Upewnij się, że masz wyłączone AA w sterownikach karty. W moim przypadku, na włączonym AA nie ma mowy o uruchomieniu Falcona.