Autor Wątek: Głuszec  (Przeczytany 7623 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Głuszec
« Odpowiedź #15 dnia: Września 09, 2007, 12:28:55 »
A właśnie. Ciekawe też, że śmigłowiec ten otrzymał Nagrodę Grand Prix MSPO 2007. Widocznie o czymś nie wiemy.

Warto to również przeczytać:
"Narodowy program śmigłowcowy?" SP 12/2006

Offline cygan

  • APAsq
  • *
Odp: Głuszec
« Odpowiedź #16 dnia: Września 09, 2007, 12:36:16 »
Kush,kto robił te zdjecia !? Na czwartym zdjeciu od góry ,po lewej mozna zobaczyc dzielnie kroczacego mości CYGANA   :002:.Czyzbysmy sie mineli?

A tak na temat to natepiłem sie jezyka na ten temat w robocie .Smigłowiec tej klasy daaaawno temu miał byc uzbrojony .Do tej pory jeszcze nie moga sobie poradzic wiec dawno juz trzeba było podjac decyzje o zakupie konkretnej bojowej maszyny a nie robic smigłowiec do wszystkiego .Jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego.Mozenadaje sie na lekki smigłowiec transportowo łacznikowy ale rasowy smigłowiec bojowy to to raczej nie tedy droga .

Ostateczna konkluzja na ten temat jest jak długo jeszcze beda starali sie zbudowac własny skoro powinien juz latac w tej wersji jakies 10-15 lat temu .Oczywiscie podniosa sie głosy ...ze rodzimy przemysł lotniczy ...ze tradycja ...w porzadku,ok......ale wymogi pola walki raczej nie biora tych rzeczy pod uwage i czasem bezlitosnie weryfikuja błedne załozenia twórców .  
FS 2004/FSX  DCS  BMS  TOH  ARMA3

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Głuszec
« Odpowiedź #17 dnia: Września 09, 2007, 12:49:20 »
Niestety nie było mnie tam. Autorem zdjęć jest niejaki Michał Gajzler. Tutaj cała jego galeria:

http://picasaweb.google.pl/michalgajzler/W3PLMSPO2007
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Głuszec
« Odpowiedź #18 dnia: Września 09, 2007, 12:54:17 »
Chciałem tylko zauważyć, że produkujemy sam kadłub.
Z tego co ostatnio słyszałem to już trochę więcej tego dla nich robimy i jak tylko zamówienia się powiększa to możliwy będzie montaż całej maszyny, minus wyposażenie specjalistyczne.

Zresztą kadłub jest najważniejszym elementem jeżeli chodzi o logistykę produkcji. Przetransportować gdzieś silniki, przekładnie, łopaty czy awionikę to żaden problem i można to robić masowo... kadłuby - to już co innego - nie te gabaryty.

Odp: Głuszec
« Odpowiedź #19 dnia: Września 10, 2007, 13:03:01 »
Jeżeli tak, to popytam, bo info na ten temat mogę mieć prawie z pierwszej ręki, ale rok temu jak byłem na praktykach, to kadłuby i tylko kadłuby.

Kapitan Bomba nie pie...li się z kosmitami.
Nap.....la z karabina, nie pyta.
Kapitan Bomba, i nie ma ch..a!

Smoła

  • Gość
Odp: Głuszec
« Odpowiedź #20 dnia: Września 11, 2007, 00:56:31 »
I teraz też. Kadłub i tylko kadłub.

HansVonStunke

  • Gość
Odp: Głuszec
« Odpowiedź #21 dnia: Września 11, 2007, 07:14:11 »
Razorblade- Sokół jako następca Mi-2 jest lekko problematyczny, ponieważ jest sporo cięższy i wymaga, o ile wiem, licencji śmigłowcowej liniowej (Mi-2 'tylko' zawodowej- jak się mylę to poprawcie...). A co Ci po lepszym śmigłowcu (nawet jak Cię na niego stać- to już optymistyczne założenie), jak nie ma kto nim latać...

Oberst26

  • Gość
Odp: Głuszec
« Odpowiedź #22 dnia: Września 11, 2007, 08:26:23 »
 AH-64 ,,Longbow" byłby lepszy.

Odp: Głuszec
« Odpowiedź #23 dnia: Października 14, 2010, 22:54:49 »
http://www.youtube.com/watch?v=_u2FIfySjvA

Filmik promocyjny Głuszca. Czyżby jakiś nowy "ruch w temacie " ?
A fighter pilot is noted for intelligence, independence, integrity, courage, and patriotism. "Fighter Pilot" is a state of mind, not a job title. Therefore, not all people who fly fighters are fighter pilots, nor do all fighter pilots fly fighters, some of them drive trucks.

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: Głuszec
« Odpowiedź #24 dnia: Października 14, 2010, 23:25:41 »



Bo o czym tutaj mówić jak tych 4 maszyn nadal nie dostarczono i nie jest tym razem powodem wypłacalność MONu.

Odp: Głuszec
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 18, 2011, 20:01:20 »

_michal

  • Gość
Odp: Głuszec
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 18, 2011, 21:02:20 »
O, fajnie. Moje okolice :)

Offline Flanker

  • 13 WELT
  • *
Odp: Głuszec
« Odpowiedź #27 dnia: Maja 18, 2011, 21:12:19 »
Fajnie, bardzo fajnie bym rzekł. Czy może ktoś wyjaśnić jaka jest rola tej 3ej osoby załogi siedzącej z tyłu ?

Oczywiście zaraz pojawią się głosy malkontentów, o tym jaki to szmelc nie jest...
Nie znam się nie wnikam, jednak cieszę się że coś się dzieje w tej branży.

Offline syringe

  • *
  • Centipede
Odp: Głuszec
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 18, 2011, 22:25:46 »
Tak jak zwykle- pilot, operator uzbrojenia, mechanik pokładowy/strzelec?