Spokojnie, kochany Belfegorku. Nie ma za co przepraszac. Scenerie z takim pasem wymagaja kupe roboty. Chetnie wyjasnie dlaczego: FSX operuje siatka 100m. Wezmy pod uwage betonowy pas w EPRU (bylym EPCH) o dlugosci 2000m. Aby odwzorowac go dokaldnie (bez wzgledu czy uzyje fotekstury czy nie) nalezaloby wykonac powiezchnie w gmax, a tzn. trzeba by bylo podzielic calosc na 20 odcinkow. Przy FSX SP2 znowu dziaja pliki .asm, eksportowane za pomoca SDK 2002 (kolejna przeszkoda dla delikwenta wykonujacego scenerie, bo skad "to" dzisiaj wziac?), a to oznacza eksport kazdego odcinka oddzielnie i wpisywanie parametrow recznie. W sumie otrzymamy 20 bgl-i! Uporalismy sie z tym problemem. Pas mamy gotowy, ale zeby zadzialalo w FS-ie, musimy wykonac afcad. tzn kazdy odcinek definowac oddzielnie i dopiero na koncu zwiazac w biblioteke. Kto poswieci miesiace pracy przy takim "delikwencie" ( no i oczywiscie latami zdobywanej wiedzy) dla dobra ogolu za darmo? W Pucku sprawa byla prosta. Doskonala fototekstura zapewnila swietny wyglad pasa, wystarczylo tylko zdefiniowac krzywizne lotniska.