Co oni chcą tam robić pół roku? Sami sobie problemy stwarzają. Czemu nie zrobią tak jak inni, jedną grę z kilkoma językami w środku do wyboru?
A tak zrobią 15 wersji językowych gry i później będą się męczyć z 15 różnymi patchami. Przedziwne to.
To wcale nie jest takie przedziwne z perspektywy zarabiania na tym kasy.
Wychodzi wersja multi, która w Rosji kosztuje ~45 pln, a w krajach UE i USA ile? Jeśli nie byłoby różnic językowych, to trudno byłoby liczyć, że za cenę 2-3x większą niż wMateczce Rosiji ludziska na zachodzie to będą kupować, skoro mogą zamówić u ruskich (np. u kolegi obrotnego Iwana) lub zassać pirata tłumacząc sobie "jak wyjdzie, to of koz kupię".
Padła też sugestia, że u Ruskich to normalne, tradycyjne, tzn. najpierw ruska wersja, a potem długo, długo nic... Moim skromnym zdaniem wynika to z założenia, które przyjmują rosyjscy wydawcy, że cyrylica jest barierą nie do przekroczenia dla przeciętnego gracza posługującego się "normalnym" analfabetem. Tak więc nawet jak jest krak, to i tak po ściągnięciu dla 90% czarna magia, bo nie wiadomo czy w cyrylicy to literki czy cyferki. Dodając do tego zapał współczesnego młodocianego do drążenia tematu, gra ląduje w trashcanie i czeka się na "normalną" wersję. Nieźle się można uśmiać słuchając jak ludzie nie mając pojęcia o cyrylicy próbują "odczytać" opcje i komunikaty rosyjskie. Tak więc rosyjska wersja robi smaka, wyłapuje błędy, a potem powstaje wersja "normalna" oczywiście 2-3x droższa, no i przy okazji Rosjanie mają poczucie "gracza wybranego"

.
pozdrawiam,
qrdl
ps. Panowie, przestańcie się niecierpliwić. Przecież jak to teraz odpalicie, to mogłoby wam opaść, jakby się okazało, że "nad miastem" 5 klatek, a flary to przysłowiowy "print screen". Naprawdę tak wam spieszno do dowiedzenia sobie, że sprzęt typu "duble kwadro penetration" za kilka klocków umożliwia pierdyknięcie ładnych fotek podczas slide show?

Poczekajcie... przynajmniej za kilka miechów nie będzie tak bolało :karpik