Autor Wątek: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)  (Przeczytany 133678 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #750 dnia: Października 09, 2008, 23:15:23 »
to placzenie nigdy sie nie zkonczy :|

Ot natura Polaka. ;) Psioczyliśmy, że trzeba czekać. Teraz w końcu zaczyna wychodzić więc trzeba przyczepić się do czego innego.

Ten,  tego... A pudełko ekologiczne jest!?

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #751 dnia: Października 09, 2008, 23:20:56 »
ja juz  przestalem czekac  :003:
ile mozna,,,,,,,,,,,,,,


Offline sanCH0

  • *
  • DCS:BS, LO:FC2
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #752 dnia: Października 09, 2008, 23:42:34 »
Jeszcze nikt nie podawał wymagań więc ja je podam:


Minimum system requirements: Windows XP, Vista; CPU P4 2GHz or AMD equivalent, RAM 2 GB; Video 256MB RAM, compatible with DirectX9; 5GB of HDD space; sound card; DVD ROM; keyboard; mouse.

Recommended system requirements: Windows XP, Vista; CPU Intel Core 2 Duo 3GHz or AMD equivalent, RAM 2 GB; Video Card with 512 MB RAM (ATI Radeon HD4850+ or nVidia GF8800+), compatible with DirectX9; 5GB of HDD space; sound card; DVD ROM; TrackIR®; keyboard, mouse, joystick.


Myślałem, że będą większe sugerując się tym jakie wymagania miał Lock On. Niedługo dowiemy się dokładnie jakiego sprzętu będziemy potrzebowali do płynnej rozgrywki
« Ostatnia zmiana: Października 09, 2008, 23:50:39 wysłana przez sanCH0 »
Polish Virtual Air Force - LO:FC 1st FIS Sanch0

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #753 dnia: Października 09, 2008, 23:56:39 »
Loool, no jak to wyższe, toż nawet Crysis ma niższe wymagania podawane przez producenta ;) Po prostu tym razem zbliżają się do prawdy, że na żadnym istniejącym komputerze nie da się tego włączyć na maksymalnych detalach. Podobnie jak Lock On czy FSX, więc nie jest to jakiś powód do wielkiego wstydu.


A tak w ogóle to znajdźcie sobie chłopaki jakieś ciekawe zajęcie na te parę miesięcy i przestańcie jęczeć, bo jak czytam ten wątek ostatnio to naprawdę nachodzi mnie żeby go zamknąć i taka będzie wolność słowa że hej.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

qrdl

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #754 dnia: Października 10, 2008, 00:54:02 »
Co oni chcą tam robić pół roku? Sami sobie problemy stwarzają. Czemu nie zrobią tak jak inni, jedną grę z kilkoma językami w środku do wyboru?
A tak zrobią 15 wersji językowych gry i później będą się męczyć z 15 różnymi patchami. Przedziwne to.

To wcale nie jest takie przedziwne z perspektywy zarabiania na tym kasy.
Wychodzi wersja multi, która w Rosji kosztuje ~45 pln, a w krajach UE i USA ile? Jeśli nie byłoby różnic językowych, to trudno byłoby liczyć, że za cenę 2-3x większą niż wMateczce Rosiji ludziska na zachodzie to będą kupować, skoro mogą zamówić u ruskich (np. u kolegi obrotnego Iwana) lub zassać pirata tłumacząc sobie "jak wyjdzie, to of koz kupię".
Padła też sugestia, że u Ruskich to normalne, tradycyjne, tzn. najpierw ruska wersja, a potem długo, długo nic... Moim skromnym zdaniem wynika to z założenia, które przyjmują rosyjscy wydawcy, że cyrylica jest barierą nie do przekroczenia dla przeciętnego gracza posługującego się "normalnym" analfabetem. Tak więc nawet jak jest krak, to i tak po ściągnięciu dla 90% czarna magia, bo nie wiadomo czy w cyrylicy to literki czy cyferki. Dodając do tego zapał współczesnego młodocianego do drążenia tematu, gra ląduje w trashcanie i czeka się na "normalną" wersję. Nieźle się można uśmiać słuchając jak ludzie nie mając pojęcia o cyrylicy próbują "odczytać" opcje i komunikaty rosyjskie. Tak więc rosyjska wersja robi smaka, wyłapuje błędy, a potem powstaje wersja "normalna" oczywiście 2-3x droższa, no i przy okazji Rosjanie mają poczucie "gracza wybranego" :-).

pozdrawiam,
qrdl

ps. Panowie, przestańcie się niecierpliwić. Przecież jak to teraz odpalicie, to mogłoby wam opaść, jakby się okazało, że "nad miastem" 5 klatek, a flary to przysłowiowy "print screen". Naprawdę tak wam spieszno do dowiedzenia sobie, że sprzęt typu "duble kwadro penetration" za kilka klocków umożliwia pierdyknięcie ładnych fotek podczas slide show?  :021: :021: :021: Poczekajcie... przynajmniej za kilka miechów nie będzie tak bolało  :karpik

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #755 dnia: Października 10, 2008, 07:57:58 »
A tak w ogóle to znajdźcie sobie chłopaki jakieś ciekawe zajęcie na te parę miesięcy i przestańcie jęczeć, bo jak czytam ten wątek ostatnio to naprawdę nachodzi mnie żeby go zamknąć i taka będzie wolność słowa że hej.
Nie ma sprawy. Znudziło mi się. Do zobaczenia kiedyś.

maverickdan

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #756 dnia: Października 10, 2008, 13:27:57 »
Ja w ogóle na to nie czekałem i nie czekam. Jak dla mnie, DCS to taka ciekawostka  :118:

Diobeł

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #757 dnia: Października 10, 2008, 14:29:22 »
Jeszcze nikt nie podawał wymagań więc ja je podam:


Minimum system requirements: Windows XP, Vista; CPU P4 2GHz or AMD equivalent, RAM 2 GB; Video 256MB RAM, compatible with DirectX9; 5GB of HDD space; sound card; DVD ROM; keyboard; mouse.

Recommended system requirements: Windows XP, Vista; CPU Intel Core 2 Duo 3GHz or AMD equivalent, RAM 2 GB; Video Card with 512 MB RAM (ATI Radeon HD4850+ or nVidia GF8800+), compatible with DirectX9; 5GB of HDD space; sound card; DVD ROM; TrackIR®; keyboard, mouse, joystick.


Myślałem, że będą większe sugerując się tym jakie wymagania miał Lock On. Niedługo dowiemy się dokładnie jakiego sprzętu będziemy potrzebowali do płynnej rozgrywki

Wymagania dla WIndows 98SE/ME/2000/XP
Procesor Pentium III 800 MHz, RAM 256, 32MB karta graficzna zalecana 128 lub więcej.

Taki oto opis widnieje na pudełku Lock On Dopiero na dodatku FC napisali coś bliższego prawdy choć nie widziałem na własne oczy sprzętu który potrafiłby uciągnąć to wszystko bez zająknięcia.
Myślę że rozsądnie było by pomnożyć te wymagania x 3.  :004:
Odnośnie frustracji związanej z opóźnieniami z wejściem na rynek tego cuda, to widok pięćdziesięciu stron o czymś czego jeszcze nie ma jest imponujący. :karpik

qrdl

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #758 dnia: Października 10, 2008, 16:20:21 »
Diobeł, nie ulegaj zmysłowości, samowtór zerknij w ducha. Fal radiowych też nie widać, a piszę się o tym miliony stron, że o Bogu nie wspomnę.

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #759 dnia: Października 10, 2008, 17:25:29 »
A tak w ogóle to znajdźcie sobie chłopaki jakieś ciekawe zajęcie na te parę miesięcy i przestańcie jęczeć, bo jak czytam ten wątek ostatnio to naprawdę nachodzi mnie żeby go zamknąć i taka będzie wolność słowa że hej.

Czy jakiś starszy moderator moderuje tego młodego padawana? Bo jak się czyta takie megalomańskie "zalecenia", to aż sie przykro robi.

~S~

Booze

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #760 dnia: Października 10, 2008, 17:35:57 »
Cóż, jeżeli some1 będzie chciał zamknąć ten wątek to zrobi to. Ufamy mu :118:
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

BigMac

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #761 dnia: Października 13, 2008, 10:22:55 »
Uh, będzie ze Starforcem...

McHaron

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #762 dnia: Października 13, 2008, 22:18:23 »
He he he ... To co? To jeszcze nie wydali??? UUuuuu popatrz Pan. :) Tak na marginesie, sporadycznie tu zaglądam, w sumie już tylko z ciekawości, ile można było czekać.

Wszystkiego dobrego chłopaki. Pozdrawiam i ściskam wspominając wspólne loty.

Siema.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #763 dnia: Października 13, 2008, 23:10:28 »

Q-bak

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #764 dnia: Października 14, 2008, 00:03:51 »
Wiecie, czytam ten temat bardzo długo i nie rozumiem jednej rzeczy - przecież loczka odpalić na maksie plus aa16 to nie problem. Tak samo komputery poradzą sobie z DCS