Tylko jako element systemu wspomagania stateczności (SAS) - po raz pierwszy wykorzystywany na AH-1 w latach 60'tych. Na maszynach rosyjskich chyba po raz pierwszy dopiero zawitał na Mi-38 - czyli bardzo niedawno.
Co do modelu lotu śmigłowców, to wybacz Cygan, ale FSX to do tej pory "state of the art" w tym zakresie, być może DCS przedstawia dokładniej ale to sie przekonamy tak na prawdę gdy wyjdzie maszyna o układzie klasycznym - czyli AH-64A. Nie mam możliwości oblatać DCS by zobaczyć czy faktycznie przedstawia fizycznie poziom wyższy niż możliwy do osiągnięcia w FSach i byłbym ogromnie zaskoczony gdyby był w czymś gorszy. Problem jednak leży w tym, że Ka-50 powinien być prosty do opanowania - to w końcu maszyna bojowa, latanie to tylko jeden element pracy pilota

Nie można jednak zapominać, że FSy dają ogromne możliwości i dokładne odwzorowanie pracy turbin już było w Dodo-FS2004 - dwa lata temu, więc nie jest wcale jakąś nowością w DCS. Zresztą w FSX+SP2 jest to natywnie, to że nikomu nie chce się tego wykorzystywać i jadą starym skryptem defaultowego Bella 206 świadczy tylko o producentach dodatków, nie o grze.
Co do AH-64A w DCS to zrobiony dobrze - zaskoczy zapewne wiele osób, wyjątkową łatwością pilotażu
