Autor Wątek: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)  (Przeczytany 133441 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #285 dnia: Kwietnia 04, 2008, 22:40:16 »
"Wiem, że nikt z was nie latał jeszcze naszym ka50"
Czyżbym nie wiedział o jakiś nowych zakupach dla Polskiej Armii?
Ktoś coś wie??





11:05 PM

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #286 dnia: Kwietnia 04, 2008, 22:50:37 »
3.Czy mogę zostać zaatakowany np przez A10 lub F16 ale z działka(wiem, że pilotom Thunderów zabroniono atakowania śmigłowców po incydencie w akcji Desert storm kiedy to jeden z a10 został zestrzelony przez helikopter, a jeżeli chodzi o f16 to wydaje mi się, że ich atakowanie dziełkiem helikopterów jest nadal aktualne tak jak to miało miejsce podczas walk między Izraelem a Syrią kiedy to mi8 uległ destrukcji po spotkaniu z parą izraelskich jastrzębi  :003:)
Piloci USMC mają zakaz atakowania śmigłowców bronią krótkiego zasięgu, USAF i US Navy takiego zakazu nie wystosowały... do tego wątpię aby ED to cokolwiek obchodziło wiec atakować cię będzie wszystko, wszystkim i zważywszy, że budynki i drzewa są niewidzialne dla AI - wszędzie.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #287 dnia: Kwietnia 08, 2008, 20:41:11 »
Z góry przepraszam za głupie pytanie, ale tak mnie zainteresował Black Shark, że nie myślę racjonalnie...

Mianowicie, czy DCS KA-50 Black Shark to samodzielna (nowa) gra, czy też będzie to dodatek do Lock On'a?

Mam Lock On'a, ale nigdy go nie instalowałem, bo to o suszarkach, które mnie nie pociągają (wiecie, prezent taki dostałem...).

Natomiast KA-50 to chyba będzie niezła zabawka.
"Ouendat" aka. "Jasta12_Blitz"

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #288 dnia: Kwietnia 08, 2008, 20:47:59 »
To zacznij myśleć racjonalnie i kopsnij się tutaj:
http://www.il2forum.pl/index.php/topic,9612.msg165043.html#msg165043
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #289 dnia: Kwietnia 08, 2008, 21:29:53 »
Cytuj
3.Czy mogę zostać zaatakowany np przez A10 lub F16 ale z działka(wiem, że pilotom Thunderów zabroniono atakowania śmigłowców po incydencie w akcji Desert storm kiedy to jeden z a10 został zestrzelony przez helikopter,

Ma ktos jakies dane na temat tego incydentu ? Nie slyszalem o nim do dzisiaj.

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #290 dnia: Kwietnia 10, 2008, 10:53:12 »
 :015: :015: No i lipa   :015: :015:
w pilots.pl zapodali nową datę BS-a  30.09.2008, każą długo czekać.....
http://www.sklep.pilots.pl/.
To mam pytanko , na jakiej wersji robią te wszystkie filmiki ,no i pokazy? Z tego co widziałem to BS wygląda na "prawie"gotowy produkt.
ps. chciałbym żeby to była pomyłka  :-)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 10, 2008, 10:58:54 wysłana przez castor »

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #291 dnia: Kwietnia 10, 2008, 12:38:21 »
Na becie LockOna.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #292 dnia: Kwietnia 10, 2008, 12:55:43 »
Nie wiem, tak się przyglądam i widzę, że się tak podniecacie tymi datami, jakby to były prawdziwe... Kiedy produkt ED będzie gotowy chyba oni sami o tym powiedzą, a te sklepy i inne serwisy biorą daty z sufitu, albo i myślą "eee w maju nie zrobili to pewnie 3-4 miechy starczy na dokończenie i dajemy 30.09.2008, a jak nie to damy na grudzień co tam". Polecam bardzo siedzieć na Forum ED, tam dużo można się dowiedzieć :D

Offline Ros

  • *
  • Uziemniony
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #293 dnia: Kwietnia 10, 2008, 18:36:51 »
[...] a te sklepy i inne serwisy biorą daty z sufitu, albo i myślą "eee w maju nie zrobili to pewnie 3-4 miechy starczy na dokończenie i dajemy 30.09.2008, a jak nie to damy na grudzień co tam". [...]

To tak jak w grudniu zachciało mi się kupić oryginał KotORa. Wypatrzyłem w jednym sklepie, w którym mieli "rzucić" towar 31 grudnia. No i dokładnie tego dnia wchodzę na ich stronę a tam nowa data, tak coś koło połowy 2009...  :karpik
Z natury jestem niecierpliwy więc już nie czekam. :D
Sorki za OT.
Though I fly through the Valley of Death I shall fear no Evil for I am at 80,000 feet and climbing
36 Quai des Orfevres

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #294 dnia: Kwietnia 11, 2008, 07:57:33 »
Nie ma się co niecierpliwić. Powód opóźnienia jest dość oczywisty. W trosce o zdrowie psychiczne graczy wydawca i developerzy czekają, aż na rynku pojawią się komputery zdolne uciągnąć BS przynajmniej na poziomie 10 FPS :118:

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #295 dnia: Kwietnia 18, 2008, 18:51:48 »
Na stronce zapowiedz nowego video, Producer's Note #4 - Navigation, oraz nowe obrazki. W roli głównej Osa, oraz drugoplanowo żołnierzyki ;)

http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?end_pos=133&scr=products&lang=en

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #296 dnia: Kwietnia 18, 2008, 18:56:22 »
O matko jakie to szczegółowe. Coraz bardziej obawiam się o wymagania tego cuda...
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #297 dnia: Kwietnia 18, 2008, 19:03:11 »
Coraz bardziej obawiam się o wymagania tego cuda...

Czytam, oglądam i w zasadzie przyjąłem za pewnik, że do kompletu DCS będzie potrzebny nowy komputer. Chyba musimy się przyzwyczaić, że biorąc pod uwagę coraz to większe wymogi gier tego typu nowy sim = nowy komp (FSX wymagał w zasadzie wymiany sprzętu na nowy, to i DCS też pewnie spowoduje taką konieczność). Wydaje mi się, że stanie się to normą w najbliższych latach.

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #298 dnia: Kwietnia 18, 2008, 21:49:18 »
Razor masz pewną słuszność ale to nie jest reguła żeby nie powiedzieć bzdura. Ja bynajmniej się z tym nie zgadzam (nowy sim = nowy komp). Ty zadziałałeś kompleksowo i zmieniłeś nowy komp, bo mogłeś, bo chciałeś, uznałeś że tak jest lepiej ale twój poprzedni z tego co pamietam na 939 też by spokojnie pociagnął FSXa. Ja jakoś nie odczuwam podobnej potrzeby, a w gry gramy podobne. A jak modernizuje, to raczej kluczowe elementy a nie wszystko odrazu. Zmierzam do tego, że nowszy dziś nie oznacza wcale lepszy, a przynajmniej na tyle lepszy żebyśmy to odczuli. Tak samo też nie tylko symulatory są wymagające pod względem wymagań np. Wiesław. Symulatorem nei jest a wymagania ma konkretne.

Poza tym LO jest dość specyficzną grą która do dziś ma problemy z działaniem nawet na współczesnych kompach i z BSem będzie podobnie, więc taka modernizacja może nic nie dać (sam się o tym przekonałem). Oczywiście napewno wymagania wzrosną, bo to naturalna kolej rzeczy. Ilość detali w grach rośnie ale zwróć uwagę, że sprzęt też mocno poszedł do przodu. Porównaj sobie ilość tranzystorów w GPU i CPU w latach 2000 i 2008.

Aha, popatrzcie na obrazki z FC. Wyglądały identycznie jak te tutaj. Każdy może sobie nawet taki wygenerować u siebie. Wystarczy tylko wbić AA x8 i ANIZO x8 lub więcej i zobaczycie jaki czad będzie. A sprawą drugorzedną jest to iż na ekranie mamy komiks.

Dlatego też, zamiast straszyć proponuję poczekać. Może się okazać, że nie będzie tak źle ;)
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #299 dnia: Kwietnia 18, 2008, 22:01:39 »


Aha, popatrzcie na obrazki z FC. Wyglądały identycznie jak te tutaj. Każdy może sobie nawet taki wygenerować u siebie. Wystarczy tylko wbić AA x8 i ANIZO x8 lub więcej i zobaczycie jaki czad będzie. A sprawą drugorzedną jest to iż na ekranie mamy komiks.



Ja tak tylko wtrącę. W FC gram z AAx8 i Anizox16 i akurat te dwa parametry u mnie mają niewielki, jeśli jakikolwiek wpływ na FPS. Płynność działania samej gry zależy w 85% od suwaków odpowiedzialnych za ilość wyświetlanych obiektów i odległość w jakiej są generowane. Współczesna karta graficzna, to się raczej w FC nudzi i niestraszne jej antyaliasingi. Tylko procesor, ilurdzeniowy by nie był to i tak suwakami na maksa da się go zarżnąć do 3 FPS. Z jednej strony takie podejście do robienia gier irytuje, jak wychodzi nowość i trzeba zmieniać komputer, z drugiej - w takiego Loczka możemy sobie dzisiaj pykać ponad pięć lat po wydaniu i nadal czerpać dużą przyjemność z grafiki, która nadal wygląda bardzo przyjemnie i nie straszy.