Autor Wątek: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)  (Przeczytany 133440 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #495 dnia: Czerwca 30, 2008, 17:40:00 »
Na screenach (zwłaszcza na ostatnim) wyraźnie widać, że drzewa zachowały irytującą przypadłość polegającą na prześwitywaniu przez mgłę i chmury, nieważne w jakiej odległości się znajdują :-(

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #496 dnia: Czerwca 30, 2008, 19:25:35 »
Co by tam nie podali to i tak wszystko zabije. Najdroższa z tego wszystkiego jest grafika. Proc to okolice 600zł, RAM to jakieś 300zł, a X52, TIR i pedały można sobie odpuścić.


@Some1
Kto wie, może teraz wzieli poprawkę pod na te nowe zabawki... po premierze wszystko stanie się jasne.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline iq85

  • APAsq
  • *
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #497 dnia: Lipca 01, 2008, 00:07:09 »
@Some1
Kto wie, może teraz wzieli poprawkę pod na te nowe zabawki... po premierze wszystko stanie się jasne.
Chciałbym w to wierzyć, ale myślę że skoro oficjalnie wypowiadali się, że ani multicore ani SLI nie będzie wspierane, to zapewne poinformowaliby przed premierą o tak drastycznej zmianie, lub podali to jako przyczynę kolejnego przesunięcia terminu wydania.
Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę. Nie śledzę forum DCS. ;)
DCS/FSX/AC/pCARS

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #498 dnia: Lipca 01, 2008, 08:22:55 »
Tam niema co śledzić :) ostatnio i tak się nic nie dzieje.
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #499 dnia: Lipca 01, 2008, 11:32:02 »
Slabe FPS to chyba efekt tego, ze filmik nagrywany jest przez FRAPS. Pamietajcie, ze to wersja beta - jeszcze nie zooptymalizowana. Nad przezroczystoscia drzew jeszcze popracuje TekaTeka.

Nie ulega watpliwosci, ze trzeba bedzie rozbudowac sprzety. Najlepiej bedzie kupic MOCNY dwurdzeniowy procesor i duzo  RAMu. Mocny Procesor dwurdzeniowy jest potrzebny poniewaz symulator bedzie wykorzystywal tylko jeden rdzen, ale pamietajcie o takich rzeczach jak TIR! Do obslugi tego urzadzenia jak i kontrolerow wlasciwie potrzebny bedzie drugi rdzen.

@Kosi
Pedaly akurat to mus, nawet bardziej niezbedny niz TrackIR4Pro. Wszyscy testerzy to zgodnie mowia.


Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #500 dnia: Lipca 01, 2008, 11:47:50 »
Wazne bedzie miec duzo RAMu. Nikt nie potrzebuje kompa za 3000 euro zeby mogl grac Black Shark. Prosze nie panikowac przed wyjsciem gry :)

Polecam 2 GB RAM - ale dzisiaj to wlasciwie juz trzeba to miec do kazdej gry :D

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #501 dnia: Lipca 01, 2008, 11:51:27 »

@Kosi
Pedaly akurat to mus, nawet bardziej niezbedny niz TrackIR4Pro. Wszyscy testerzy to zgodnie mowia.


Jednym będą potrzebne innym nie. Nie jest to element bezpośrednio wpływajacy na ilośc FPSów w grze. A o tracku nic nie wspominaj, bo mój chyba zakończył bieg :(... co za tydzień :(
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #502 dnia: Lipca 01, 2008, 12:23:13 »
Uuu! Przykro mi to slyszec... :( Kabel przerwany? Juz dawno na to zrocilem uwage. Projektant dal plame. Po pierwsze kabel powinien byc grubszy i najlepiej zwiniety w spirale (jak kable od sluchawki w telefonach przewodowych, albo porzadnych sluchawkach do HIFI).

Co do pedalow, to chodzilo mi ze sa potrzebne, ale nie koniecznie od CH. Ja wykorzystam zwykle od kierownicy DFP.

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #503 dnia: Lipca 01, 2008, 21:36:56 »

John Cool

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #504 dnia: Lipca 01, 2008, 22:19:12 »
Doprawdy, nie mogłem się doczekać tego nowego Geparda :118:

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #505 dnia: Lipca 06, 2008, 20:46:26 »
Niech ktoś tu wrzuci jakiś granat bo zwała w temacie jest straszna :005:
11:05 PM

Offline Sundowner

  • *
  • Chasing the sunset
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #506 dnia: Lipca 06, 2008, 23:01:27 »


No, teraz sio, do czasu aż coś na prawdę będzie sie dziać, jakiś leak bety, demo, zawieszenie prac itp.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #507 dnia: Lipca 08, 2008, 08:02:29 »
Black Shark wyszedł!!!

http://www.mobile.iplay.pl/black,shark,gra,na,komorke,198.html

 :118: :118: :118:

Czyżby kolejna wyssana z hmmm... palca data premiery?

http://www.gry-online.pl/s016.asp?ID=6664

||**Boberros**||

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #508 dnia: Lipca 08, 2008, 10:43:03 »
Taa, tam co kilka miesięcy przesuwają date, we wrześniu podadzą, że w grudniu, a w grudniu, że w marcu itd. :D

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #509 dnia: Lipca 08, 2008, 18:51:00 »
Pytałem się ponownie pana z Pilots.pl i stwierdził, że na pewno gra zostanie wypuszczona w tym roku i jego zdaniem ta zwłoka to tylko chwyt marketingowy.
Moim zdaniem DCS widzi to tak-
Klient który czeka na coś od 2lat nie bezie się zastanawiał czy wydać to 200zł na BS tylko od razu go kupi.