Autor Wątek: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)  (Przeczytany 133437 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #615 dnia: Lipca 16, 2008, 19:59:40 »

Panowie mam wrażenie, że nim wyjdzie DCS to rozmowy w tym temacie będą się toczyć na setnej stronie hehehehehehe

Zgadzam się całkowicie  :) Ja jeszcze pewien czas temu traktowałem ten temat jako ciekawostkę, a teraz ilekroć pojawi się nowy post to lecę sprawdzić czy to może już?
Myślę, że podobnie jak wszystkim Kolegom przejadł mi się już trochę zarówno Iłek jak i nawet LOFC (trochę go ożywili tym Tomkiem, ale z tym kokpitem to jakoś dziwacznie się lata). Bardzo chętnie wsiadłbym dla odmiany do śmigłowca i się gdzieś w zwisie zaczaił na jakiegoś tanka ;)
Ja już z nudów odpalam sobie Target Korea w Targetware, żeby polatać na Migu-15 (to jest takie moje małe marzenie - Sim na w miarę przyzwoitym silniczku o wojnie w Korei). Zastanawiałem się nawet kiedyś, czemu Oleg na to nie wpadł? Większość samolotów z tamtego okresu ma, wystarczyłoby dorobić ze 2-3 mapy i 2 samoloty (Mig i Sabre) i tchnąć jeszcze raz trochę życia w Iłka. Ale ja się na robieniu simów nie znam, może to za dużo roboty...Nie wiem.
Wiertłolotem w każdym razie chętnie polatam jak tylko będzie dostępny, no i jak mój sprzęt to wytrzyma  :)

~S~

Booze

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #616 dnia: Lipca 16, 2008, 20:00:43 »
Ale wtedy obiekty naziemne znajdowałyby się pod niezniszczalnym "parasolem". Jak rozwalić z powietrza czołg, który wjechałby do takiego lasu? Chyba nie trzeba aż tak bardzo kombinować, skoro w innych simach dało się to inaczej rozwiązać?

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #617 dnia: Lipca 16, 2008, 20:04:12 »
To zrobić ten niewidoczny obiekt zniszczalny (segmentowo). albo niech będzie niekolizyjny dla środków bojowych. I tak w rzeczywistości nie oświetlisz takiego celu laserem. Pozostaje użycie bomb, rakiet lub działka.
« Ostatnia zmiana: Lipca 16, 2008, 20:14:09 wysłana przez poko24 »

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #618 dnia: Lipca 16, 2008, 20:13:46 »
To zrobić ten niewidoczny obiekt zniszczalny (segmentowo). I tak w rzeczywistości nie oświetlisz takiego celu laserem. Pozostaje użycie bomb, rakiet lub działka.
Czołgu nie oświetlę laserem? Przecież najprostszy sposób na cele opancerzone to Wichry, a one naprowadzają się przy pomocy wiązki laserowej. Zastanawia mnie co decyduje o tym, że jeden obiekt jest "twardy" a inny "przezroczysty"? Dlaczego właściwie te drzewa są przezroczyste, i jaki to ma wpływ na engine gry (odciąża kompa czy jak?) Gdyby już posiłkować się takimi kombinowanymi metodami to chyba lepiej powstawiać takie pionowe niezniszczalne "szpilki" odpowiedniej wysokości w pień obiektu udającego drzewo. tylko po co dublować obiekty, skoro samo drzewo zapewne mogłoby powodować kolizję.

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #619 dnia: Lipca 16, 2008, 20:15:57 »
Szpilki... o prawie zerowej grubości (1 px?)? Też dobre, bo rozwiązuje problem, gdy jedno drzewo stoi poza grupą. Ciekawe jakby to obciązało procka?

A o tej wiązce to chodziło mi, że nie oświetlisz celu w gęstym lesie.

Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #620 dnia: Lipca 16, 2008, 23:27:07 »
Ja jeszcze pewien czas temu traktowałem ten temat jako ciekawostkę, a teraz ilekroć pojawi się nowy post to lecę sprawdzić czy to może już?

Same here ;). Oczywiście, od kiedy dowiedziałem się, że Su-27 i MiG-29 są w planach, już wiedziałem, że kiedy tylko wyjdą to zniknę na kilka(dziesiąt) dni :-P, ale od jakiegoś czasu zauważyłem, że czekam nawet na Ka-50. Możliwość polatania czymś innym niż Falcon :-P odwzorowanym z taką dbałością o realizm jest kusząca.

Ja już z nudów odpalam sobie Target Korea w Targetware, żeby polatać na Migu-15 (to jest takie moje małe marzenie - Sim na w miarę przyzwoitym silniczku o wojnie w Korei).

Korea, Wietnam, wojny na Bliskim Wschodzie... jest mnóstwo teatrów działań i maszyn, których twórcy symulatorów praktycznie nie tknęli. Ale jesteśmy bardzo małą, niedochodową społecznością. Pozostaje się cieszyć tym, co dostajemy...

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #621 dnia: Lipca 17, 2008, 13:25:12 »
Ja juz tez jestem bardzo zmeczony tym czekaniem na BS... Nie chce mi sie nawet zagladac na forum ED.

Offline WilkzPolski

  • *
  • Dudek Optic
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #622 dnia: Lipca 17, 2008, 14:43:43 »
Właśnie doczytałem do końca tego wątku od początku do końca, zwiedziłem forum DCS i stwierdziłem coś co na pewno wszyscy wiecie... Oni zrobią to i tak jak zechcą, a my i tak to kupimy.
Ale pocieszę was: Jeśli jest jakiś problem, na pewno jest jakieś rozwiązanie. Więc skoro nie ma rozwiązania, nie ma problemu.
Poczekajmy po prostu.

Offline CF23-BoozerEX

  • *
  • Wherever you are...
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #623 dnia: Lipca 17, 2008, 22:09:59 »

Jeśli jest jakiś problem, na pewno jest jakieś rozwiązanie. Więc skoro nie ma rozwiązania, nie ma problemu.

Dobre  :) Natychmiast spieszę poinformować o tym żonę  ;)

~S~

Booze

Offline Kusch

  • Global Moderator
  • *****
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #624 dnia: Lipca 23, 2008, 08:42:08 »
3 część szóstego "producers note":

http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=31237
"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie"

http://img90.imageshack.us/img90/9643/klmd5.jpg

poko24

  • Gość

poko24

  • Gość
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #626 dnia: Sierpnia 23, 2008, 20:42:19 »
Żadnych komentarzy??? Podobno zamknęli kod źródłowy... kończą wersje językowe... później z mięsiąc wybierania, losowania co wybrać: Steam, StarForce, a może SecureRom... potem produkcja i przygotowania marketingowe do premiery... Czyli może na gwiazdkę będzie ;). I co? Żadnego entuzjazmu z Waszej strony koledzy???

Odnośnie filmu - rzeczywiście dobrze poszła im optymalizacja. FPS bardzo płynny, a przecież Wags wcale nie ma tak wyśrubowanego sprzętu. W dodatku nagrywał to przez FRAPSa...

Offline sanCH0

  • *
  • DCS:BS, LO:FC2
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #627 dnia: Sierpnia 23, 2008, 21:16:29 »
Cytuj
Żadnych komentarzy??? Podobno zamknęli kod źródłowy...

Ja też skończyłem śledzić postęp prac a teraz czekam na produkt końcowy i nie mam zamiaru spekulować do puki dopóki nie dostanę go do rąk  :118:

P.S
A co do wymagań to też się zobaczy po premierze...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 23, 2008, 21:29:01 wysłana przez some1 »
Polish Virtual Air Force - LO:FC 1st FIS Sanch0

Offline KosiMazaki

  • Administrator
  • *****
    • http://www.kg200.il2forum.pl
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #628 dnia: Sierpnia 23, 2008, 21:26:28 »
Najlepszy byłby Securom, ale nie dlatego, że daje się go stosunkowo złamać ale zarówno STEAM jak i SF są strasznie upierdliwe. Cóż obstawiam, że wezmą STEAM.
I/KG200_Doktor  1972-†2006

"Herr Rittmeister wylądował, klasnął w dłonie mówiąc: Donnerwetter! Osiemdziesiąt jest godną szacunku liczbą"

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: DCS - Digital Combat Simulation (Ka-50 Black Shark)
« Odpowiedź #629 dnia: Sierpnia 23, 2008, 21:29:56 »
W tej kwestii obstawałbym przy Starforce jak w FC. Nie darzę tego zabezpieczenia szczególną sympatią, ale akurat w FC nigdy nie stanowił problemu i nie przysporzył mi żadnych kłopotów. Byle tylko płytki nie trzeba było trzymać zawsze w napędzie.