Autor Wątek: Jak odnaleźć wybrane miejsce w FSX?  (Przeczytany 4822 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

solmyr

  • Gość
Odp: Jak odnaleźć wybrane miejsce w FSX?
« Odpowiedź #15 dnia: Listopada 04, 2007, 12:52:17 »
Dokladnie mialem ten sam problem jak vowthyn opisuje. Rowniez kiedy zobaczylem na necie screeny i filmiki z Tile proxy, to sie mocno napalilem.  :020: Na ktoryms forum znalazlem konfiguracje, wszystko to wkleilem tam gdzie trzeba i .... klops.  :005:
Najpierw b. dlugo sciagaly sie tereny i z tego co widzialem, Tile proxy nie mogl sciagnac niektorych elementow.(tzn z tego co wyczytalem w czasie sciagania, tam jest jakis level obrazkow ktore sciaga -przyblizenia? i jak nie moze sciaganac to podnosi o jeden w gore i proboje ponownie i tak do skutku.)
W kazdym razie po sciagnieciu i w koncu odpaleniu MS X, doznalem rozczarowania. Jakies lipne textury dopiero na duzej wysokosci jakos to wygladalo. Dokladnie ja u vowthyna.  :015:
Wie ktos w czym rzecz?

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Jak odnaleźć wybrane miejsce w FSX?
« Odpowiedź #16 dnia: Listopada 04, 2007, 13:14:50 »
Jedyne do czego doszedłem (wyczytałem na jakimś forum, i sprawdziłem w praktyce) to to, że w trakcie wczytywania scenerii, nawet jak wszystko leci sprawnie po szybkim, nieobciążonym łączu (przy dobrych wiatrach mam u siebie 12Mbit) w pewnym momencie Zarówno Google, jak i Virtual Earth banuje czasowo adres IP za zbyt dużą liczbę połączeń, czy ilość ściągniętych danych, jakoś tak. Efekt jest taki, że żadna sceneria nie wczyta się w całości, bo już po kilku procentach w oknie TileProxy widzimy serię komunikatów "timeout reached". Ta przypadłość jednak powoduje powstawanie czarnych dziur na obszarze scenerii (możemy w trakcie wczytywania spokojnie zamknąć TileProxy - FSX się uruchomi), ale nie powinna mieć wpływu na już wczytane fragmenty, które powinny być wyświetlane poprawnie. Tymczasem z dużej wysokości wyraźnie widać szczegóły wczytanego terenu, ale tak, jak pisałem, na żadnej sensownej wysokości polatać się nie da. Jedyne, co przychodzi mi do głowy (zaznaczam że to moje zgadywanie, nie wiem nawet czy to w ten sposób działa) to możliwość, że TileProxy wczytuje po kolei tekstury terenu dla różnych wartości zoom (odpowiadających różnym wysokościom - podobnie jest w Google Earth - jak zmieniamy powiększenie wczytuje się nowy zestaw tekstur odpowiedni dla danego zoom, z większą ilością szczegółów) i że ten ban w pewnym momencie powoduje, że mamy wczytane tekstury dla najmniejszego zoom, a jak schodzimy niżej, to są one jakoś przeskalowane z braku dostępu do tych bardziej szczegółowych, które wczytałyby się, gdyby połączenie nie zostało przerwane. Innego pomysłu nie mam, bo zastosowałem się do wszystkich poleceń i ustawień sugerowanych w manualu do TP.

solmyr

  • Gość
Odp: Jak odnaleźć wybrane miejsce w FSX?
« Odpowiedź #17 dnia: Listopada 04, 2007, 13:38:40 »
No brzmi to rozsadnie co mowiszale jak w takim razie wytlumaczyc, ze u jednych wszystko chodzi cacy a u innych nie. Powiedzmy, ze mnie Google earth zbanowal, za sciaganie danych a innych w takim razie nie zbanowal? Moze gdzies w konfiguracji Tile proxy uda sie ustawic ilosc polaczen z serwerem, tak zeby laczyl sie raz i sciagal wszystko co potrzebuje ?

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Jak odnaleźć wybrane miejsce w FSX?
« Odpowiedź #18 dnia: Listopada 04, 2007, 13:44:46 »
Najprawdopodobniej tak, tylko nie dogrzebałem się do informacji co i gdzie przestawić, żeby było ok.