Autor Wątek: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.  (Przeczytany 105369 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #210 dnia: Grudnia 19, 2007, 07:22:09 »
Gratulacje dla świerzo(świeżo) upieczonego Tatusia
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2007, 07:40:37 wysłana przez Kos »
11:05 PM

Cysiu

  • Gość
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #211 dnia: Grudnia 19, 2007, 19:33:59 »
Ja mam takie pytanie: gdzie panowie latają bo z dniem jutrzejszym zaczynam zgłębiać tajniki latania na samolotach teraźniejszych. Mam już doświadczenie w lataniu na samolotach z lat 1939 - 1945 i samolotach cywilnych z Flight Simulator 2004 więc nauka powinna iść tym szybciej. Jak tylko opanuje sterowanie samolotem który spokojnie wyciąga ponad mach to myślę że mogę spróbować swoich sił z wami. Z regularnym lataniem nie ma problemu ale na razie nie jestem w stanie określić dokładnego samolotu.

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #212 dnia: Grudnia 19, 2007, 20:25:22 »
Przedewszystkim aby móc latać z nami potrzebujesz LockOn 1.02, dodatek Flaming Cliffs podnoszący Locka do 1.1 i dodatek 1.12a do zassania tu: http://www.virtual-jabog32.de/index.php?section=downloads&subcat=17 Dodatkowo mile widziany internet :karpik i niski Ping.
11:05 PM

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #213 dnia: Grudnia 19, 2007, 21:25:34 »
Serwer już działa.

A info o lotach jest tutaj: http://www.il2forum.pl/index.php/topic,9858.0.html

Cysiu

  • Gość
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #214 dnia: Grudnia 19, 2007, 22:16:49 »
Może moje pytanie jest dziwne ale wystarczy że będę miał to co jest na tej stronce http://www.virtual-jabog32.de/index.php?section=downloads&subcat=17 czy w ten dodatek Flaming Cliffs muszę się sam zaopatrzyć?

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #215 dnia: Grudnia 19, 2007, 22:31:34 »
Witam
To są  patche  podnoszące FC do wersji 1.12 b na takiej wersji latamy on-line.
Ty jeżeli masz "gołego " Lock On-a  /czytaj  1.02/ to potrzebujesz najpierw tego http://www.il2forum.pl/index.php/topic,9611.0.html :-)
a potem tego :
http://lockon.co.uk/index.php  :-)  ok. 15 $

PS. Poczytaj cały wątek o  LO  to wyjaśni się tobie wszystko  . :-)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2007, 22:40:09 wysłana przez castor »

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Cysiu

  • Gość
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #216 dnia: Grudnia 19, 2007, 23:36:16 »
A nie dałoby się tak troszkę taniej? Bo 15$ to jednak trochę dużo kasy po przeliczeniu na złotówki. A bardzo chętnie polatam z Polakami.
 Zastanów się najpierw kogo obchodzą twoje wynurzenia na temat preferencji z kim chcesz latać on-line, ale sknerzysz. Może zacznij spacerować "w realu", wyjdzie taniej. / boski logos
« Ostatnia zmiana: Grudnia 19, 2007, 23:57:51 wysłana przez qrdl »

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #217 dnia: Grudnia 19, 2007, 23:44:53 »
Jeśli uważasz że 40 zł to za dużo to... lepiej poszukaj sobie innego hobby.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline castor

  • *
  • Lonewolf
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #218 dnia: Grudnia 19, 2007, 23:50:03 »
Za to "troszkę taniej" to co  masz na myśli??? Wyrzuć te myśli robaczywe  z głowy, bo jeden tutaj już był co zadawał takie pytania  /chodziło o starszą wersję LO/ :-) . http://www.il2forum.pl/index.php/topic,6727.0.html

i5 12600K
27LG GL850-B
RTX 4080 Phantom GS
VR HP Reverb G2
TH Warthog
Lecimy z konkretami – rzekł dowódca skrzydła, patrząc na Mavericki

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #219 dnia: Grudnia 20, 2007, 15:42:44 »
Nie ma w tej chwili na rynku drugiego symulatora, który oferowałby tak korzystny stosunek ceny do oferowanej jakości (no może WoP 1939 bo jest za darmo, ale graficznie od LOFC dzielą go lata świetlne). Za 60 zeta (LO + FC) (albo taniej, bo podstawkę i za 12 widziałem na allegro) dostajemy symulator z najlepszą obecnie grafiką spośród symulatorów bojowych, prawdopodobnie najlepszym modelem lotu, sporym wyborem dostępnych samolotów i uzbrojenia i ogromną grywalnością, z perspektywami na jeszcze długie polatanie w sieci.  Wystarczy popatrzeć na biedaków, którzy za każdy dodatek do Fajnego Bubla muszą bulić ponad 100PLN, jeśli chcą polatać w sieci, bo każda kolejna wersja jest niekompatybilna z poprzednią (paskudna strategia marketingowa). O Flight Simulatorze to już w ogóle nie ma co wspominać, bo samo doprowadzenie wersji pudełkowej do stanu używalności (czyli zakup dodatków poprawiających tekstury, drogi, rozmieszczenie obiektów czy mesh) to ciężkie pieniądze. W tej sytuacji narzekanie że LOFC jest drogi jest kpiną. Jeżeli stać Cię na sprzęt, na którym da się sensownie latać w Lockona (minimum to dość dobry komp + dość dobry joy, a najlepiej Hotas i Tir/FT, choć oczywiście bez tego sobie ludzie też radzą) to nie ma bata, żeby nie było Cię stać na samą grę (pisze to niepracujący student nieposiadający zamożnych rodziców). Symulator to nie jest zabawka na miesiąc (jak duża część gier dostępnych na rynku za dużo większe pieniądze) tylko coś, w co wchodzi się conajmniej na kilka miesięcy (na tym forum są ludzie, którzy latają już w LO kilka lat). To tyle w kwestiach finansowych.

Mav - czy jest szansa na ruszenie dzisiaj z nową misją? Pytam, bo serwer stanie o 19, nie wiem czy odpalać starą misję, czy jest szansa na uchylenie rąbka tajemnicy.

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #220 dnia: Grudnia 20, 2007, 16:41:31 »
Po namyśle...
A nie dałoby się tak troszkę taniej?

W sumie to dałoby. Znajdź osobę, której LOFC się znudził i odkup od niej. A jak nie znajdziesz, to zastanów się dlaczego ;-)

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #221 dnia: Grudnia 20, 2007, 18:22:35 »
Melduje się na dzisiejsze loty :)
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #222 dnia: Grudnia 21, 2007, 00:50:02 »

Mav - czy jest szansa na ruszenie dzisiaj z nową misją? Pytam, bo serwer stanie o 19, nie wiem czy odpalać starą misję, czy jest szansa na uchylenie rąbka tajemnicy.

Wiem że każdy ma prawo w obecnej sytuacji do niecierpliwości. W międzyczasie kiedy oczekiwałem na odpowiedź MAv-a wysmażyłem coś na szybko, co wspólnieśmy uradzili na temat zasad i takich tam.
 Oto mała lektura- czyli to co wydaje się być ważne. Ponieważ nie mam na szybko pomysła żeby wrzucać to na jakiś "Rapidsh..shit" więc postaram się wkleić jako tekst z oryginalnie "wypoconego" pliku w treść posta- stąd tez szata graficzna i czcionka będzie jednakowa . W razie potrzeby mogę wysłać do zainteresowanych mailem w pdf ie czy w czym sie podoba.

===================================================

KAMPANIA  SIECIOWA FLAMING CLIFFS





1.  RYS POLITYCZNY.

Uwaga: Wszelkie opisane tutaj wydarzenia są czysto fikcyjne. Jakiekolwiek podobieństwo do wydarzeń politycznych z którejkolwiek z  dekad 20 wieku jest oczywiście przypadkowe . Scenariusz będący tłem tej kampanii mimo iż rozgrywał się będzie z założenia w latach 80 tych, jest tylko zlepkiem wydarzeń niekiedy podobnych do tych które miały lub mają miejsce w rzeczywistości. Zamiarem naszym nie było bawienie się w tworzenie wirtualnej polityki a jedynie stworzenie jakiegoś  tła dla miłej zabawy.
Za wszelkie przejawy braku fachowości i  niedociągnięcia na tym polu jak i też w którymkolwiek miejscu tego przedsięwzięcia przepraszamy z góry. Nie jesteśmy politykami, wojskowymi , pilotami ani żadnymi fachowcami w którejkolwiek z istotnych dziedzin z których wiedza mogłaby  posłużyć przy budowie tej rozgrywki. A my nie czujemy się na siłach żeby uszczęśliwić wszystkich naraz.


Rok 1988

Polityczna odwilż w Związku Radzieckim spowodowała falę zamieszek w republikach radzieckich. Napięta sytuacja na Ukrainie groziła lokalnym konfliktem. Zamach stanu w Kijowie wiosną 1987 roku nieomal postawił na głowie dotychczasowy porządek w tej części Europy. Wydarzenia ukraińskie z wiosny 1987 na chwilę obecną spowodowały, że perspektywa suwerenności ukraińskiej stała się nieunikniona. Problem pozostałych na jej terenie wojsk radzieckich stopniowo przestawał być najbardziej palący . O ile w większości wojska te opuściły praktycznie cały obszar Ukrainy, tak proces ten  na Krymie przebiegał stosunkowo powoli . Nie bez znaczenia pozostał problem Floty Czarnomorskiej w tym głównie baz marynarki wojennej  na Krymie z całą infrastrukturą i zapleczem, Ostatecznie Moskwa postawiła ultimatum iż wycofa się z Krymu , jednakże wraz z Flotą i to nie wcześniej niż w 1993 roku. Na to Kijów nie chciał w żaden sposób przystać. Rozmowy utkwiły w martwym punkcie Ogłoszenie suwerenności stało się kwestią czasu. Mimo tego nadspodziewanie szybko podjęto działania mające na celu włączenie Ukrainy w strukturę NATO.

           Bliskość NATO zachęciła również Gruzję do podjęcia kroków  mających na celu przyłączenie się do Paktu Północnoatlantyckiego. Problemem pozostał fakt iż Gruzja oficjalnie nadal funkcjonowała jako jedna z republik ZSRR. Co za tym idzie także obecność wojsk radzieckich na Kaukazie i nieustępliwe stanowisko Moskwy w tym zakresie. Jesienne wydarzenia podczas których sprawnie i błyskawicznie obalono rząd spowodowały sytuację niespotykaną. Pomimo podjęcia poważnych kroków zmierzających do uzyskania pełnej suwerenności, wojska ZSRR wkroczyły na północne tereny Gruzji jednakże nie doszło do żadnych działań zbrojnych. Siły zbrojne Gruzji pozostały w dyspozycji nowego rządu. Ten impas trwający ponad pół roku spowodował podjęcie rozmów na osi pomiędzy Kremlem a samozwańczym rządem odrodzonej Gruzji. W ich wyniku tereny gruzińskie na południe od rzeki w miejscowości Gagra stanowiły zgodnie z obietnica Moskwy terytorium suwerennej Gruzji, która zdecydowanie wprowadzała swoje zamierzenia w życie , kierując spojrzenia w kierunku zachodnim.

W październiku Ronald Regan odwiedza Moskwę z wizytą kurtuazyjną, skąd następnie leci do ...Tbilisi. Tam też prowadzone były rozmowy między innymi w sprawie przyłączenia Gruzji do struktur NATO. Kreml odebrał to jako akt ignorancji.
Wizyta Prezydenta USA  została pozytywnie odebrana przez gospodarzy. Regan poparł integralność gruzińskiego państwa, ale podkreślił, że spory z Abchazami i Osetyjczykami - zbuntowanymi gruzińskimi prowincjami, Gruzini muszą rozwiązać sami. Dodał ponadto, że pokojowe rozstrzygnięcie tego sporu będzie warunkiem integracji Gruzji ze strukturami NATO i Zachodu. Regan zasugerował też Gruzinom, by konflikty z Abchazją i Osetią Południową spróbowali rozwiązywać poprzez ONZ. Prezydent USA dał do zrozumienia iż krytykuje poczynania Rosji wspierającej zbuntowane gruzińskie prowincje Abchazję i Osetię Południową, zwłaszcza wkroczenie ich wojsk na północne tereny kraju. Nie padło rozwiązanie problemu bytności radzieckich wojsk na tamtym terenie.

.
Tymczasem na Ukrainie proces  wycofywania wojsk lądowych przebiegł w miarę normalnie. Opóźnił się za to po wizycie Regana w Gruzji oraz po tym jak Kijów ogłosił swoje stanowisko w sprawie floty Czarnomorskiej .


Pierwsze dostawy broni dla Gruzji.

październik – listopad 1988
Tymczasem z końcem listopada po pierwszych poważnych zapewnieniach ze strony NATO o gotowości włączenia Gruzji w swoje szeregi   rząd NIemiec podjął decyzję o  bezpłatnym przekazaniu dla Gruzji „pewnej ilości amunicji” .  Moskwa wyraźnie zaniepokojona tym faktem natychmiast zaczęła upatrywać zagrożenia ze strony  Gruzji wobec zbuntowanych republik – Abchazji i  Osetii. Obawy okazały się słuszne. Coraz bardziej napięta sytuacja nie przedstawiała się zbyt jaskrawo dla stacjonujących w Gruzji wojsk w północnej strefie okupacyjnej. Od dłuższego czasu skutecznie blokowane trasy dojazdowe dla dostaw zaopatrzenia radzieckich baz  zmuszały rząd radziecki do podjęcia szybkich decyzji. Dotychczasowa pomoc i wsparcie dla zbuntowanych republik gruzińskich zaczęło nabierać bardziej zdecydowanych kształtów.
Wspomniane dostawy broni z Niemiec – o czym w ogóle rząd radziecki początkowo nie miał pojęcia – w rzeczywistości  były pokaźną dostawą broni od NATO dostarczaną za pośrednictwem Niemiec. Pakt  NATO widział w Gruzji solidnego sojusznika swoich interesów w tym rejonie.
Dostarczony sprzęt w głównej mierze stanowiła broń prosowiecka  będąca dotychczas w dyspozycji byłych państw byłego bloku wschodniego – w głównej mierze byłego NRD.


Rok 1989

Ukraina w NATO-luty 1989
Ukraina stała się oficjalnie członkiem NATO. Od tej pory została najbardziej wysuniętym na wschód państwem Paktu. Układ sił w basenie Morza Czarnego w chwili przyjęcia Ukrainy do tej organizacji został diametralnie zmieniony. W tej chwili  Rosja bezpośrednio graniczy z NATO - wskim  państwem.
Problem floty Czarnomorskiej rozwiązany został dość niepomyślnie dla ZSRR. Zatrzymała ona wprawdzie  lotniskowiec  klasy Kuzniecov w dość opłakanym stanie, wraz z kilkoma niszczycielami oraz kutrami rakietowymi. Ukraina zaś pozostała nadal w posiadaniu dość liczebnej floty w tym dużych okrętów.
Jeśli chodzi o lotnictwo to w rejonie M. Czarnego na Krymie ukraińskie siły dysponowały w momencie przystąpienia do NATO dość niewielkimi siłami
Lotnictwo   myśliwskie  złożone z  jednego  pułku.  W praktyce  była  to  duża  eskadra mająca na wyposażeniu 12 MiG-ów  29A  oraz 6 Su27. Lotnictwo szturmowe dysponowało jedynie kilkunastoma w nienajlepszym stanie maszynami szturmowymi typów Su 25, Su 17.
 
Tymczasem dalsze dostawy broni  dla  Gruzji - rozciągnięte w czasie trwają nadal.


SIŁY STABILIZACYJNE NATO

10  wrzesień 1989 r
Na specjalnie zwołanej w dniu 8 września 1989 roku tajnej konferencji w Sewastopolu  z udziałem sekretarza Obrony NATO oraz przedstawicieli Kolegium Szefów Połączonych Szefów Sztabów  powstają specjalne wydzielone siły szybkiego reagowania , których zadaniem ma być szybkie reagowanie w rejonie Morza Czarnego na wszelkiego rodzaju konflikty zbrojne zagrażające interesom Państw NATO.  Siły te są odpowiedzialne terytorialnie za cały obszar podległy NATO w rejonie Morza Czarnego ,od Ukrainy aż po Turcję .
Skupiający  dość znaczne siły lądowe i powietrzne Ukrainy , Turcji i USA stał się poważnym hamulcem dla Rosji w jej planowanych poczynaniach. Oficjalnie zapowiadane przybycie w głównej mierze lotnictwa USAFE oraz innych sił powietrznych europejskiego NATO są jako tymczasowe ćwiczenia sojuszników NATO.
Jak trzeba będzie , to będzie continued :004:



2.  ZAŁOŻENIA I ZASADY.


ZBIÓR ZASAD:
Poniższe zasady stworzone zostały na potrzeby wirtualnej kampanii online w celu wyeliminowania ewentualnych niedomówień i pretensji. Przestrzeganie ich powinno z założenia zapewnić sprawną organizację rozgrywki , utrzymywanie odpowiedniej dyscypliny pośród uczestników oraz stworzenie dobrego klimatu. Wszelkie niesprecyzowane w poniższych zasadach wątpliwości należy zgłaszać twórcom  . Łamanie zasad – zwłaszcza tyczących się zachowania pilotów podczas misji w powietrzu i na ziemi będą karane , najpierw przez dowódców eskadr a w przypadku nagminnego ich łamania konsekwencje będą surowsze i wiązać się będą z zastosowaniem kar przez organizatorów z wykluczeniem z rozgrywki włącznie.



I. Zasady ogólne
1.Wybieramy samolot tylko i wyłącznie wskazany w briefingu (szukamy samolotu z przypisanym nam w odprawie numerem bocznym- jeśli tak będzie przewidywał brief)

2. Bezwzględnie nie zmieniamy uzbrojenia w opcji „payload”!. Założenia tej rozgrywki , jak wspomniano mówią iż wydarzenia dzieją się w okresie lat 80 tych. Założono więc brak uzbrojenia powietrze – powietrze w postaci rakiet R-77 , R-27 -ET i –EM, oraz rakiet AIM 120 AMRAAM.   

3. włączamy światła kołowania zanim odpalimy silniki

4. Nie ruszamy się z miejsca nim nie dostaniemy na cokolwiek pozwolenia od dowódcy lub „wieży”

5. Kołowanie po taxi – odbywa się z prędkością bezpieczną to jest umownie ograniczoną do max 40 km/h (lub ok. 15-20 kts)

6. Odstępy pomiędzy samolotami bezpieczne – minimum 50  metrów (niekontrolowane kolizje spowodowane ew. przypadkowymi tzw. „lagami sieciowymi”)

7. Startujemy z tego krańca pasa w jakim kierunku przyjęty został start. Przed kołowaniem więc należy upewnić się gdzie znajduje się dany koniec pasa względem naszej pozycji. Pomocna będzie znajomość macierzystego lotniska. Ponadto o wyborze krańca pasa do startu zadecyduje ATC

8. Od startu do zatrzymania się na miejscu parkingowym podlegamy prowadzącemu
      starając się wykonać bezwzględnie każde jego polecenie lub rozkaz.

9. O każdym zagrożeniu meldujemy prowadzącemu nie podejmując bez jego wiedzy 
żadnych samodzielnych czynności , chyba że każda dodatkowa zwłoka groziłaby   niebezpieczeństwem naszym lub prowadzącego

10. Atak na cele powietrzne lub naziemne wykonujemy na rozkaz prowadzącego meldując w zwięzły sposób o wyborze celu , sposobie przeprowadzenia ataku (rodzaj pocisku A-A, lub bomb itd.)

11. Radar włączamy tylko na polecenie i za zgodą prowadzącego. Nie używamy radaru do trzymania się w formacji! (konsekwencje takiego postępowanie to „sianie” wiązką fal elektromagnetycznych po Beriozie prowadzącego, druga sprawa- łatwo może się palec na spuście „omsknąć” co oznacza sąd wojenny i w konsekwencji... „czapa” (w najlepszym przypadku kilkudziesięcioletnie wczasy na Syberii- dotyczy strony RED)

12. Przez cały czas staramy się być za prowadzącym – (nie oznacza to ,że mamy na siłę tworzyć zwartą formację jak w grupie akrobacyjnej, lecz starać się utrzymać z nim kontakt). 

13. Lądowanie odbywa się w kierunku zgodnym ze ścieżką ILS. (Chyba że okoliczności szczególne to uniemożliwią )

14. Jeżeli brak jest przeciwwskazań – w zależności od eskadry- lądowanie może odbywać się w parze –prowadzący –skrzydłowy, nigdy we trzy samoloty jednocześnie!!!- to nie pokazy lotnicze!a o zaśmiecenie połowy pasa szczątkami samolotów nie jest nikomu potrzebne.

15. Każdorazowo pytamy o pozwolenie do lądowania- robi to przeważnie prowadzący meldując do ATC o tym czy ląduje sam , czy ze skrzydłowym.

16. Jeśli z różnych względów brak jest operatora ATC, wówczas należy upewnić się czy pas jest wolny i można bezpiecznie wykonać manewr. O zamiarze meldować na kanale przypisanym do danego lotniska .Meldować o posadzeniu maszyny i o zwolnieniu pasa. Jeśli nastąpi doszczętne rozbicie naszej maszyny podczas lądowania i ponosimy wirtualny zgon nie musimy nic meldować -bo nie żyjemy.

17. Pierwszeństwo lądowania mają maszyny uszkodzone, z niskim poziomem paliwa.

18. W przypadku oczekiwania na swoją kolej do lądowania , bezwzględnie przestrzegamy wskazówek kontrolera ATC co do kierunku w którym wykonamy krąg, pułapu i prędkości! (Szczególne przepisy dot. oczekiwania oraz innych procedur mają zastosowanie priorytetowe. Jeśli ktoś zechce takowe opracować- będą mile widziane )

19. Czas na ponowne przezbrojenie maszyny na ziemi po wylądowaniu jest również ściśle określony i zależny od typu samolotu/konfiguracji uzbrojenia.

20. Ponowny start maszyny po zatankowaniu/przezbrojeniu może odbyć się tylko i wyłącznie w przypadku jeśli samolot nie odniósł żadnych uszkodzeń. (Czas minimalny na ponowne zatankowanie maszyny (na ziemi) jest zależny od rodzaju samolotu i należy go bezwzględnie przestrzegać .
zaimplementowane w grze „naprawianie się” uszkodzonych samolotów w trakcie postoju na lotnisku jest śmieszne w kontekście potrzebnego do tego czasu i opcja ta nie będzie w kampanii wykorzystywana.)

21. Po wylądowaniu jesteśmy w dyspozycji dowódcy NSD (naziemne stanowisko dowodzenia). To on decyduje o tym czy samolot , który wylądował , wystartuje ponownie, czy pilot (gracz)  wystartuje ponownie inną  maszyną . Oznacza to ,że nie podejmujemy żadnych działań na własną rękę. Wykonujemy polecenia dowódcy NSD lub dowódcy eskadry.

22. W „korespondencji radiowej” nie robimy bałaganu- tj. mówimy krótko , zwięźle i na temat. (sposób i organizację komunikacji oraz łączności omówią przepisy szczególne- jak wyżej w pkt 18- jeśli ktoś bardziej kompetentny zechce się podjąć)
                               
       
II. Ponowny udział w misji*


23. Gracze, którzy zostali zestrzeleni, mogą ponownie dołączyć się do misji. Zajmują slot z samolotem który będzie z góry wskazany w briefie „wystawiony” w ramach samolotu (pary dyżurnej) jego zadaniem będzie pozostawać w gotowości na pasie w dyspozycji NSD i czekać na rozkaz  do przechwycenia ewentualnego wrogiego obiektu w obszarze powietrznym w obrębie lotniska. W przypadku samolotów szturmowych gracze ci zaś będą wyznaczenia do obsadzenia ewentualnej „drugiej fali” ataku. Nie oznacza to jednak, że w przypadku , kiedy gracz zostanie katapultowany , natychmiast ponownie podłącza się do serwera, wybiera samolot i od razu z klapkami na oczach zasuwa sam coś atakować! Będzie zmuszony czekać na zorganizowanie się odpowiedniej grupy osób (ewentualnie pary) i dopiero za zgoda NSD ponownie wyruszyć przeprowadzić atak. Jeśli takiej potrzeby nie będzie i dowódca operacji nie będzie widział potrzeby wysłać do boju kolejnej pary  (fali) szturmowców, wówczas tacy gracze będą musieli liczyć się z tym że nie wystartują.

Kampania nie przewiduje wykorzystania opcji „Permit crash recovery”. Należy podłączyć się ponownie do serwera i wybrać odpowiedni samolot i czekać na rozkazy „ z góry”.

* na chwilę obecną przyjmujemy opcję z lotem karnym zgodnie z propozycją Maverickdana


III. Udział w rozgrywce
-   Do wzięcia udziału w rozgrywce potrzebne są:
·   komputer pozwalający w sposób możliwie sprawny używać symulator LO FC
·   łącze internetowe pozwalające na bezproblemowe podłaczenie się do serwera i rozgrywkę 
·   oczywiście zainstalowany dodatek Flaming Cliffs ver 1.12
·   w miarę sprawny dżojstik- z naciskiem na "sprawny"
·   mikrofon , do tego najlepiej słuchawki- obie rzeczy sprawne!
·   zainstalowany program Teamspeak 2
·   prócz chęci także chwile czasu – przeważnie nieco ponad godzinkę  wieczorem mniej więcej około 2 razy w tygodniu ( to może się w praktyce oczywiście zmieniać)

-   Do udziału  woficjalnych lotach potrzebne są ponadto umiejętności w zakresie:
·   samodzielnego odpalenia maszyny
·   wystartowania i wylądowania w jednym kawałku
·   ogólnego pojęcia do czego służy maszyna na której się lata
·   umiejętności sprecyzowania co do wyboru maszyny na jakiej chcemy latać. (w praktyce latanie na tylko jednym typie maszyny może się nie sprawdzić z uwagi na brak potrzebnej frekwencji na każdy lot. Stąd będzie zapewne potrzeba być bardziej elastycznym po to by móc od czasu do czasu zasiąść za sterami innej maszyny. Choć prawdę mówiąc wąska specjalizacja jest lepsza niż elastycznośc z rozwalaniu każdej maszyny którą potrafi się jako tako używać :020:)

Brak umiejętności wyżej wskazanych nie dyskredytuje potencjalnego zainteresowanego. Wszelkie braki opisanych umiejętności pomożemy nadrobić poza oficjalnymi lotami.


===================================================

Jeśli są jakieś uwagi to zgłaszać. Nalepiej żeby nie było  :118:
Obecne formy marnowania czasu: FC, ArmA, czasem FSX
Zapraszam:  http://pvrt.dbv.pl/news.php

Offline vowthyn

  • *
  • dziecko RoF'a
Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #223 dnia: Grudnia 21, 2007, 01:32:15 »
Napracowaliście się panowie, brawo. Oby gracze uszanowali wysiłek włożony w skonstruowanie kampanii i zachowywali się zgodnie z ustalonymi zasadami.

Cytuj
Jeśli są jakieś uwagi to zgłaszać. Nalepiej żeby nie było  118

Mam kilka  :118: , o jednej sprawie już rozmawialiśmy. Co z tym nieszczęsnym RCVR? Dostanę jakieś specjalne zwolnienie z tego punktu regulaminu? A jeśli tak, to jak zapobiec, by pozostali gracze z tego nie korzystali, jak nie będzie zablokowane?

Cytuj
2. Bezwzględnie nie zmieniamy uzbrojenia w opcji „payload”!. Założenia tej rozgrywki , jak wspomniano mówią iż wydarzenia dzieją się w okresie lat 80 tych. Założono więc brak uzbrojenia powietrze – powietrze w postaci rakiet R-77 , R-27 -ET i –EM, oraz rakiet AIM 120 AMRAAM.

Kto decyduje o payloadzie? W zasadzie interesuje mnie to tylko w odniesieniu do Ropucha, bo tam wybór zabawek jest duży i często zależy od indywidualnych preferencji pilota (i oczywiście od rodzaju zadania, ale tak czy siak ustalenie tego na sztywno dla maszyn szturmowych może być niezbyt dobrym pomysłem). Jeśli chodzi o myśliwce, to wydaje mi się że nie powinno być problemu.

Kiedy będą się odbywać loty karne, i kto tego będzie pilnował?

Odp: Latanie "As real" - ostateczna mobilizacja.
« Odpowiedź #224 dnia: Grudnia 21, 2007, 12:41:54 »
Ja jestem za tym aby każdy mógł sobie zmieniać payload jak chce oczywiście biorąc pod uwagę zakazane rakiety. Ja latam Migiem 29 i tam podstawa to termika a takiej R27ER nie odpalę przez "5" dlatego wole zabierać R27T. No ale w razie czego i tak się podporządkuje :)
Polish Virtual Air Force-LO:FC  1st FIS Spec