Od teraz będziemy starać się dopilnowywac aby informacje o lotach były zamieszczane tutaj także.
Dla przypomnienia:
1. Wybór samolotu - na stałe na każdej misji ( wybieram samolot np Mig 29 więc latam nim cały czas podczas każdych kolejnych lotów)
Maszyny do wyboru: USA-F15, A-10
Ukraina MiG 29A, Su 25, Su27
2. Zgłoszenia do lotu muszą być dokładnie przemyślane- a więc: jestem pewien na 100% ,że dam rady polecieć np w następny piatek o 21:00, więc się zgłaszam. Chodzi o to, żeby Mavowi nie zawracać dupy i żeby nie musiał zmieniać scenariusza z godziny na godzinę
3. Zasady- nie trzeba mówić tego chyba setny raz , ale każdy z nas odpowie na każde pytanie na PW czy GG a nawet wyśle wszystko na piśmie.
4. Staramy możliwie najlepiej trzymać się zasad korespondencji radiowej z ATC oraz pomiędzy poszczególnymi pilotami ( najważniejsze :
zwięźle , krótko i na temat to przychodzi każdemu z czasem więc nie ma co się przerażać) .
Kto potrzebuje pomocy w skonfigurowaniu dżojstika , przypisania niezbędnych klawiszy lub innych niezbędnych rzeczy, żeby swobodnie lecieć ten niech to zgłosi przed lotami. Jeśłi zaś potrzeba szczegółowo omówić lub wyjaśnić pewne kwestie związane z zadaniem a nawet samym lotem i obsługą samolotu (jak ktoś jest początkujący) wówczas zorganizuje się dodatkowy kanał na TS-ie gdzie:
I. jeszcze przed odpaleniem silników przejdziemy na ten kanał i nie będziemy przeszkadzac innym.
II. Dopiero jak będzie wszystko "ok", ponownie wskakujemy na kanał ogólny , startujemy i jak trzeba lecimy w rejon treningu/ćwiczeń i tam możemy znów na osobnym kanale swobodniej rozmawiać.
III Po powrocie z ćwiczeń przechodzimy na kanał ogólny żeby kontaktować się z wieżą i lądujemy.
Wieża (ATC) będzie mieć dostęp do kanału treningowego i jeśłi będzie potrzeba wejdzie tam żeby się skontaktować.
Wczoraj przy 4 graczach nawet nie było źle na jednym kanale , nie było "młyna". Jedna para trenowałą na poligonie bombowym , druga przechwytywała przeciwnika i związana była ostrą walką a pomimo to było swobodnie można było się porozumiewać!
5. Niski poziom umiejętności gracza nie dyskredytuje go od uczestnictwa. Co będzie trzeba w tym każdy pomoże ..jak może

Są od tego szkolenia , poligony , treningi , które mogą bez przeszkód odbywac się w ramach oficjalnych lotów (na przykładzie opisanym powyżej)
6. Zapraszamy gorąco operatorów i miłośników grzania 4 literami fotela na wieży lotów jako kontrolerzy ATC
Inne informację prosze na PW czy GG. Odpowiemjak tylko będę na forum
Kontakt prócz mnie z Maverickdanem , Szelmą , Junkersem, Menkiem Tomcatem, Sancho