Autor Wątek: Samoloty dla FSX  (Przeczytany 238891 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #150 dnia: Października 12, 2008, 16:55:51 »
Jak będe miał chwile to wrzuce na avsim skina dopasowanego do nowego modelu, troszke fajniejszy jest, a co do VC to przebolejemy...

P.S.Panel docelowy polski niestety musi poczekać, dźwięki jeszcze musze zrobić a nie moge się za nie jakoś zabrać, na razie wstawiłem MFD i FMC od vasFMC, oczywiście Ap nie podpiąłem, trzeba robić więc 2 plany lotów - jeden w FMC a drugi we Flight Plannerze FSa albo w samym KLNie. Szkoda że Grozy z VC nie da się usunąć :005:
Lotnik, skrzydlaty władca świata bez granic, ze śmierci drwi, w twarz się życiu głośno śmieje

kapulet

  • Gość
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #151 dnia: Października 15, 2008, 09:09:43 »
Mooney 201 M20J - super wykonanie, dobry model lotu.



http://www.carenado.com/ecommerce/buscador.php3?categoria=15

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #152 dnia: Października 15, 2008, 19:36:19 »
Parę dni temu PMDG wydało wreszcie MD-11:




Samolot dla tych którzy wiedzą czego chcą, bo ani tani, ani prosty w obsłudze to on nie jest, a można wydać 60 ojro i po paru godzinach rozczarować się że za trudne albo że nuda ;)

Żeby się nie powielać, moje wrażenia po krótkiej zabawie wczoraj:
Cytuj
Co tu dużo pisać można po paru godzinach - duży i skomplikowany samolot z bogatą konfiguracją. To co ma działać na oko działa poprawnie, brakuje tylko troszkę radaru meteo. Graficznie jest umiarkowanie dobrze, niby fajnie ale niektóre tekstury są słabe, na przykład UPS jest brzydko rozmazany na grzbiecie (skutek mapowania kadłuba) a American Airlines wygląda po prostu słabiutko w porównaniu z LDS 767 czy A2A 377, tak jakoś te dwie rzuciły mi się w oczy. No i obudowa tablicy przyrządów mogłaby w VC mieć większą rozdzielczość, w końcu gapię się na nią przez 90% czasu. Może się czepiam ale za jak coś kosztuje 60 euro to można troszkę pomarudzić.

FPS w VC oceniam na oko jako 10, może 20% niższy niż w LDS767X, więc nie jest źle, da się spokojnie latać. Dla posiadaczy słabszego sprzętu są dwie ciekawe opcje - pierwsza wyłącza wszystkie MFD po stronie FO. Druga to mały przycisk który ukrywa wszystkie guziki i światełka na overheadzie w VC zostawiając tylko teksturę tła. Nie zauważyłem żeby jakoś specjalnie to coś zmieniało, ale też na szczęście i bez tych tweaków działa u mnie dobrze. No i oczywiście jest regulacja FPS'ów wyświetlaczy, oddzielnie dla 2D i 3D.

Przyrządy i przyciski są bardzo wyraźne i czytelne. Mi niestety średnio podchodzi ich system przełączania - wolałbym żeby więcej dało się robić kółkiem myszy (jak w VC MD2006), tutaj niestety kółkiem można co najwyżej sterować nastawami autopilota, ale już na przykład pokrętło autobrake wymaga klikania LPM - PPM. MCDU oczywiście klikalne w VC, każdy z trzech unitów działa oddzielnie i mają fajne opóźnienie przy przetwarzaniu danych (w konfiguracji można wybrać czy chce się latać z nowszą 920 czy starszą i wolniejszą 912)

Samolot dzięki FBW lata jak na szynach nawet bez autopilota. Po prostu jak się go ustawi za pomocą sterów, to tak leci dopóki nie przeciągnie  Nie zauważyłem jakichś cyrków po stronie autopilota, ale też nie miałem okazji go specjalnie pomęczyć. Fakt że nieco inna filozofia systemów wymaga przyzwyczajenia, ale w manualu są specjalne sekcje w stylu "autpilot / FMC fo Boeing centric pilots".

Dźwięki jak dla mnie świetne.
http://www.aztec.pl/forum/viewtopic.php?p=74721#74721
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Zgredd

  • Gość
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #153 dnia: Października 16, 2008, 00:53:27 »
Wilco wypuścił  Embraer 170/190 - wersja pod FSX i FS9. Jak można rozpoznać, czy wersja FSX jest natywną?
A co do Wilco - czy ktoś może ma jakieś doświadczenia z tą stajnią? Bo szukam też dobrego Airbusa 320.

Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #154 dnia: Października 16, 2008, 08:23:57 »
Jak można rozpoznać, czy wersja FSX jest natywną?
Niektórzy starają się pomóc i piszą specjalne wątki potem inni je przyklejają w widocznym miejscu, a na końcu jeszcze inni mają to w nosie :008:
http://www.il2forum.pl/index.php?topic=10415.0

Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #155 dnia: Października 16, 2008, 11:27:03 »

Zgredd

  • Gość
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #156 dnia: Października 16, 2008, 14:42:56 »
Zanim oskarżysz kogoś o wtykanie sobie pewnych wątków do nosa przeczytaj uważniej to, o co mi chodzi. Na stronie producenta nie ma żadnej informacji, pozwalającej rozpoznać czy jest to natywna wersja (uwzględniając wątek Lucasa), dlatego dalsze moje pytanie o Wilco - w domyśle o ich politykę reklamowania towaru i np. wciskania do FSX przerabianych maszyn z FS9. No i dalsze pytanie odnośnie Airbusa.
A poza tym info, o pojawieniu się E-170:)
Nadal uważacie, że mam przenieść ten wątek?

Za drugi link dziękuję - przeoczyłem.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #157 dnia: Października 16, 2008, 15:09:58 »
Cytuj
Nadal uważacie, że mam przenieść ten wątek?

A kto tu pisze coś takiego? Natomiast uważamy że zamiast pytać mogłeś łaskawie skorzystać z wyszukiwarki. Podpowiadam: klikamy w to białe okienko obok przycisku szukaj i wpisujemy "Embraer" albo "Wilco" albo "Feelthere" albo dowolną kombinację powyższych.

Wszystkie produkty Wilco starsze niż Embraer 170/190 nie są natywne.
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Zgredd

  • Gość
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #158 dnia: Października 16, 2008, 15:38:29 »
Wszystkie produkty Wilco starsze niż Embraer 170/190 nie są natywne.

Dzięki, jednak są życzliwi ludzie.
(tej informacji np. nie znalazłbym używając guziczka 'szukaj' :020:)

Offline Vulg

  • *
  • Stalker
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #159 dnia: Października 21, 2008, 20:10:31 »
http://www.justflight.com/microsoftc152.asp

Stary płatny model, ale wyeksportowany do FSX (natywny) i za darmo, więc nie ma co wybrzydzać.

Czy tylko ja mam problem z zainstalowaniem tego samolotu, czy to problem szerzej znany? Najnormalniej w świecie wysypuje mi się instalator. A może czas na re-instalację windy  :008:
If a zombie isn't fun to shoot, is it really a zombie?
Kropki

Zgredd

  • Gość
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #160 dnia: Października 21, 2008, 23:18:18 »
U mnie po cierpliwym obejrzeniu wszystkich reklamówek działa wszystko prawidłowo.

kapulet

  • Gość
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #161 dnia: Października 22, 2008, 07:55:02 »
Skopiuj fsx.exe do osobnego folderu na pulpicie i zainstaluj samolot w tym folderze. Potem przenieś wszystkie pliki ręcznie do FS-a.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #162 dnia: Października 22, 2008, 19:32:51 »
Parę godzin temu został wydany:




http://www.aerosoft.com/cgi-local/re/iboshop.cgi?showd,,10285

Na screenach i filmikach prezentuje się świetnie. Sądząc z manuala raczej przeciętnie, zwłaszcza biorąc pod uwagę ile czasu upłynęło i ile obiecanek można było na jego temat przeczytać. Jak znam życie pewnie zaraz Sundowner zacznie się bawić w "znajdź 10 różnic pomiędzy tym samolotem a prawdziwym", chłopaki z 13WELT w "znajdź 10 rzeczy których w tym samolocie nie ma a były w Falconie 4.0 10 lat temu", ja zaś w "znajdź 10 rzeczy które postarałbyś się zrobić lepiej gdybyś sam robił ten samolot". Póki co już mam jedną, 680MB instalator który po rozpakowaniu pewnie zajmie z parę GB, ściągający się z prędkością 40KBps bo nie wpadli na to żeby 60 różnych malowań zrobić w opcji do pobrania dla zainteresowanych, a w główną paczkę wrzucić tylko kilka najpopularniejszych.

Ale póki co ładniejszego F-16 w żadnej grze nie ma a przecież latamy dla grafy, nie?  :021:
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

empeck

  • Gość
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #163 dnia: Października 22, 2008, 19:38:27 »
Do bani. Obiekt który robi za skondensowaną parę wodną powinien mieć wyłączonego speculara i blooma :P

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samoloty dla FSX
« Odpowiedź #164 dnia: Października 22, 2008, 19:42:12 »
Prawda.

A, jeszcze mi się zapomniało, filmik z którejśtam bety: http://video.aerosoft.com/F-16-099O.wmv
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"