Mała galeryjka jest na stronie wystawy, ale w sumie latadeł w niej jak na lekarstwo:
http://kadex.kz/gallery/Wracając jeszcze do tego Su-27UBM2 to można przy okazji zauważyć że maszyna ma pod skrzydłami aż 4 belki podwieszeń (zamiast standardowo 3 jak w większości zwykłych Flankerów), na modłę najnowszych rozwiązań stosowanych w modyfikacjach dwumiejscowych Suchojów oferowanych przez IAPO i KnAAPO. Nie jest to takie proste, zważywszy na konieczną przebudowę skrzydeł, dźwigarów i innych elementów siłowych.
Wygląda na to że zakłady remontowe w Baranowiczach oferują całkiem kompleksowy remont i modernizację, ciekawe czy są to ich własne rozwiązania czy współpracują z producentami rosyjskimi?
Co śmieszniejsze, wygląda na to że ów Su-27UBM2 o numerze taktycznym
53 chyba nie jest jedyną zmodernizowaną Suczką, kilka postów wcześniej wklejona jest
50... o zgrozo również z większą ilością belek (sic!) a sam post jest sprzed ponad pół roku. Ile to rzeczy człowiek może kompletnie przegapić... Wygląda więc na to że faktycznie modernizacja jest już od jakiegoś czasu w toku i zmodernizowanych kazachskich maszyn jest więcej niż pojedynczy egzemplarz wystawiony na KADEX 2010.
