Tak, tam jest to bezosobowo napisane ale śledzę odpowiedzi Phila Taylora na te pytania od jakiegoś miesiąca i ten "twarzą w twarz" nie chce już tego powtórzyć, tak jak i kilka innych rzeczy, które developer musi za niego gadać swoim klientom.
Dodam jeszcze, że to co tam pisze wyjaśnia tyle, że po przeczytaniu i tak padnie pytnie, "no dobra, ale czemu nie działa u mnie katapulta?" I ktoś musi odpowiedzieć "kup se accela, to zadziała"
No cóż, muszę się nie zgodzić bo to w końcu ja jestem tym "typowym klientem" ("Twoim" też

) dla którego jest to wszystko przeznaczone i nawet nie wiem kto to jest ten cały Phil Taylor (domyślam się, że to ktoś z MS), średnio władam językami obcymi, nie śledzę jakiś stron producentów gier czy twórców dodatków, nie czytam jakiś wywiadów itp. Wiedzę na temat takich kwestii czerpię właśnie z takich krótkich informacji jak przytoczony tutaj "bezosobowy" tekst dotyczący SP2.
A pytania "
dlaczego nie działa u mnie katapulta" będą padały niezależnie od tego jak obszernie problem zostanie opisany i to zarówno w sieci jak i w instrukcjach (papierowych i elektronicznych). Zobacz ile pojawia się tutaj pytań dotyczących różnych symulatorów, których rozwiązaniem jest sięgnięcie do instrukcji gry czy użycie "googli".
A propos: czyżbyś miał pomysł na latanie z "trochę" starszych lotniskowców.

Jako potencjalny klient - popieram

Jeśli któryś developer wypuści śmigłowiec z kilkoma silnikami bazującymi na SDK z Acceleration, może się okazać, że w 'normalnym' FSX SP2 bez Acc ten śmigłowiec nie zadziała.
No i co w tym dziwnego? Jeżeli wyjdzie dodatek wielosilnikowego śmigłowca (z "prawdziwą" obsługą tych silników) to posiadać on będzie odpowiednią informację. W tym przypadku powiedzmy "wymaga FSX wraz z dodatkiem Acceleration" lub "wymaga FSX SP2". Zresztą w tym konkretnym przypadku (śmigłowca) zapewne twórcy i producenci dodatków będą wypuszczać dwie wersje (różnice będą chyba tylko w plikach konfiguracyjnych).
Nie widzę nic dziwnego czy niepokojącego w tym, że jeden płatny dodatek do gry będzie wymagał innego płatnego dodatku (czyli Acceleration). W końcu to rynek rozstrzygnie jakie będą proporcje tych dodatków (to będzie zależało od kwestii popularności Acc), zresztą w większości przypadków i tak nie będzie problemu bo Acceleration "zamieszał" w kwestii lotnictwa pokładowego, niektórych śmigłowców i samolotów wyścigowych - reszta (czyli pewnie 90%) maszyn pozostała bez zmian.