Ale co sprostowałeś?
To, że te które miały być póżniejsze były jednak wcześniejsze i w dodatku na wcześniejszych wariantach też.
Otóz nie, zabudowywali po biuletynach.W stroju.
W stroju to zabudowywano dodatkowe wyrzutniki. Podstawowym wariantem był taki ich układ który występuje na dwusterze, póżniej dodano parę przednich a następnie na części samolotów dodatkowo jeszcze w dolnej tylnej części kadłuba.
Nie, to nie te same stacje ,choć bebechy prawie takie same , a jak wiemy -prawie robi ogromną róznice. Vide zdjęcia czeskich Su-7 z SPS em.
Stacja z Su-7 i ta z wczesnych Su-17 to ta sama stacja, mało tego to ta sama stacja co w MiG-21 w zasobniku SM. Jedyna różnica to zmienione oprofilowanie pylonu stacji ponieważ w Su-7 była ona mocowana bezpośrednio do skrzydła a w Su-17 do belki.
Praktycznie wymiary kadłuba jako kanału gazowego są takie same od Su-7 do Su-22M4 .To pochylenie to kosmetyka. W wyposażeniu radio-elektronicznym w ciągu Su-7- Su-22M3 były zainstalowane praktycznie te same graty. Jedyna różnicą jak dla mnie ,to Syrena -3 na Su-7 ,SPO-10 na Su-17-Su-22M3 pierwszych wersji ,i zabudowa SPO-15 na ostatnich seriach Su-22M3
Różnica w długości kadłuba pomiędzy Su-7 a Su-17/Su-17M to dokładnie 200 mm, od wersji M2 doszło dodatkowe 200 mm. Prawie to samo ale jak wiemy prawie robi dużą różnicę. Dopiero wtedy pochylono kadłub w dół. Czy to jest kosmetyka?. Cóż jeżeli kosmetyką nazwać przypudrowanie pryszcza, to tutaj go po prostu wyciśnięto. Graty są zupełnie inne, przynajmniej te elektroniczne. Inne celowniki od ASP-5 poprzez ASP-7 do ASP-17, inne typy radiostacji, transponderów, wyskościomierzy, radiokompasów, różne typy układów radionawigacji, układów pomiaru odległości do celu, inne autopiloty...............etc. W kazdym wariancie były znaczne zmiany w stosunku do poprzednika inaczej ten samolot nie utrzymałby się tak długo w produkcji. Na Su-7 zabudowana była stacja SPO-2 czyli taka sama jak na wczesnych generacjach MiG-21. Na Su-17/M/M2 były to stacje SPO-10/SPO-10M, natomiast specjalnie dla Su-17M3 zbudowano SPO-15 i był on pierwszym radzieckim samolotem z tym ustrojstwem. Stacja ta montowana była od początku produkcji wide zdjęcie na 7 stronie tego wątku przedstawiające wczesnoseryjny samolot z niskim usterzeniem. SPO-10M była owszem montowana na M3 ale na eksport dla Węgier i Iraku czyli Su-22M3. Występowała też na pierwszej eksportowej wersji tego samolotu czyli ubożuchnym Su-22M.