Autor Wątek: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))  (Przeczytany 38887 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zgredd

  • Gość
Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #15 dnia: Października 23, 2008, 18:47:40 »
some1 -> aż tak źle? :008: Chodzi mi o zarządzanie silnikami, autopilotem itp.

Offline some1

  • Global Moderator
  • *****
Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #16 dnia: Października 28, 2008, 20:05:26 »
Tak mnie naszło że jakby ktoś myslał że polata sobie tym samolotem komfortowo w multiplayer to może mieć problemy. 240 tys. trójkątów w modelu zewnętrznym (dla porównania Orlik ma 25 tys., Iskra 47 tys.) i brak lodów sprawi że 2-3 takie maszyny zabiją każdy komputer. Ale najśmieszniejsze jest to samolot nadal wygląda miejscami kanciasto :D
"It's not a Bug! It's an undocumented feature!"

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #17 dnia: Października 28, 2008, 20:15:54 »
Nie gadaj nawet... Dzisiaj z Kapuletem lecimy z Krakowa do Londynu w nocy właśnie szesnastkami... :121:
11:05 PM

Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #18 dnia: Października 28, 2008, 22:16:21 »
some1, nawet nie jest tak źle. Dołączyłem dziś na jakiś czas do kapuleta i Szelmy (wszyscy lecieliśmy wspomnianym F16) i nie zauważyłem spadku wydajności.

Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #19 dnia: Października 28, 2008, 22:54:42 »
Opinie innych na temat tego dodatku
http://www.viperpits.org/smf/index.php?topic=4165.msg58176#msg58176
Opinie na forum viperpits są podobne do opinii naszych kolegów z małymi wyjątkami.Przykład:
Cytuj
When it is in CAT I it is not too bad, but CAT III configs, it flies like a pig! 
Może Marvin trochę przesadził z tą "pig".

kapulet

  • Gość
Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #20 dnia: Października 28, 2008, 23:46:09 »
Jest OK. Podczas lotu nie spada wydajność, nawet podczas bliskiej odległości. Na lotnisku widać troszkę spadek fps, jak stały obok siebie, ale zaraz po starcie wszystko wróciło do normy.


Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #21 dnia: Października 29, 2008, 18:24:15 »
Mam prośbę i zarazem pytanie. Czy zrobił by ktoś z Was parę numerów bocznych do F-16 :011: Chodzi oczywiście o polskie malowania. Dostępne jest tylko jedno 4040, a do lotów online przydało by się jeszcze parę innych

Tak na szybko i stosując najprymitywniejszą metodę (ale nie mam czasu się z tym grzebać - ciągle walczę z remontem  :573:) numery od 4041 do 4045.



Pliki tutaj http://rapidshare.com/files/158728958/F16PAF.zip.html

To tylko plik jeden plik dla każdego numeru (F-16C_8_T) i "thumbnail" (tylko wstawiłem numer) - pozostałe trzeba sobie skopiować z oryginalnego folderu tekstur (Texture.Polski).

PS. Miłego latania online - chętnie dołączę jak się uporam ze tą remontową dłubaniną.


kapulet

  • Gość
Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #22 dnia: Października 29, 2008, 18:45:28 »
Piękne dzięki :010:

Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #23 dnia: Października 29, 2008, 19:19:37 »
To i ja się przyłączę do podziękowań  :020:

A do lotów jak najbardziej zapraszamy :)

Offline Szelma

  • *
  • Tomcat Tribute
Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #24 dnia: Października 29, 2008, 20:00:42 »
THX Razor :banan
11:05 PM

Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #25 dnia: Października 29, 2008, 22:49:45 »
To jeszcze jedna ode mnie z wczoraj :)


Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #26 dnia: Października 30, 2008, 16:59:21 »
Miałem w pracy chwilę wolnego i poprawiłem nieco te wczorajsze skiny:

- zrobiłem od podstaw nowe cyfry, bardziej kanciaste i tym samym bardziej podobne do tych z rzeczywistych F16;
- kolor cyfr zmieniłem na nieco ciemniejszy (też chyba bliższy oryginałowi);
- samoloty z numerami 4040-4046 (można sobie zmienić ten "defaultowy", aby był identyczny z pozostałymi);
- dla lubiących dalekie przeloty przez Atlantyk dwie maszyny o numerach 4047 i 4048 w wersji z dostawy lotem (zaklejone szachownice i znaki USAF) - może ktoś np. cierpi na bezsenność.  :004:



Pliczek: http://rapidshare.com/files/159038298/F16PAF2.zip.html

Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #27 dnia: Października 30, 2008, 18:02:59 »
Dobra robota Razor :001: Dzięki :010:

qapmax

  • Gość
Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #28 dnia: Listopada 19, 2008, 13:34:53 »
Witam wszystkich. Bardzo fajna strona gratulacje. Mam małe pytanko do Razorblade1967
Właśnie próbowałem dołożyć twojego skina i coś mi nie wychodzi.Udało mi się tylko dołożyć te dwa pliki do Texture.Polski i w sumie chyba będzie działać ale myślałem że będzie można dołożyć wszystkie numery i będzie można wybierać z menu głównego.
Mógłbyś podać krótką instrukcję bo się trochę pogubiłem a tak na marginesie dobra robota.
« Ostatnia zmiana: Listopada 19, 2008, 13:46:39 wysłana przez qapmax »

Odp: Samolot F-16 do FSX (sp2(dx10))
« Odpowiedź #29 dnia: Listopada 19, 2008, 15:42:05 »
Cytuj
DODATKOWE TEKSTURY: główne malowanie samolotu mieści się w folderze texture i odpowiada za nie wpis zatytulowany [fltsim.0] w pliku aircraft.cfg. Kiedy chcemy dodać kolejną teksturę, tworzymy nowy folder o nazwie texture.1 . Jeśli takowy już istnieje, tworzymy texture.2 itd. Zamiast 1 czy 2, możemy wpisać np. texture.lot. Kopiujemy do nowo utworzonego foldera nową teksturę. Następnie otwieramy do edycji plik aircraft.cfg, kopiujemy całą sekcję zatytułowaną [fltsim.0] a następnie wklejamy zaraz za nią. Zmieniamy we wklejonej sekcji następujące rzeczy: zmieniamy tytuł sekcji z [fltsim.0] na [fltsim.1]. Zmieniamy dowolnie title, tak by różnił się od poprzednich wpisów. Za wpisem texture= wpisujemy to, co dodaliśmy w nazwie foldera texture, np. texture=1 albo texture=lot . Do pola atc_airline oraz ui_variation dopisujemy nazwę linii, do której należy tekstura, np. atc_airline=Air France. Zapisujemy plik. Teraz po uruchomieniu FS2002 i wybraniu samolotu, na rozwijanej liście powinniśmy mieć kolejne malowanie.
Z dodawaniem malowań do FSX jest analogicznie.