Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63795 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #105 dnia: Stycznia 20, 2009, 08:19:55 »
Wreszcie (z bólami) ściągnąłem moda ze strony AAA zainstalowałem (to już bez problemów). Wsiadam w Bf-109 F4 i dźwięk jest, kokpit jest, panna na obrazku jest tylko chciałbym zapytać:
Czy u wszystkich kabel (prawdopodobnie od Revi) zasłania poziom amunicji w działku (nie patrząc przez celownik - bardzo a patrząc przez celownik - jeszcze bardziej)? Da się to jakoś zmienić?
Krzyż celownika też wydaje się być nisko - zupełnie jakby w kabinie zasiadał ktoś mizernego wzrostu. Może jest jakiś sposób by zmienić tą "pozycję głowy" by wygodniej patrzeć przez celownik a kabel nie zasłaniał wskaźników [jak dla mnie mógłby od biedy zniknąć].

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #106 dnia: Stycznia 21, 2009, 23:29:38 »
Cześć.Ja mam Ultr@packa 1.5 i mam z nim tego typu problemy:

http://img177.imageshack.us/my.php?image=52277963tg6.png

Przy próbie wejścia na niektóre serwery np:BOB1940 albo Okinawa_1945 na HL
wyskakują mi tego typu błędy.Jak temu zaradzić.Dzięki.

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #107 dnia: Stycznia 22, 2009, 15:36:10 »
Te dwa serwery potrzebują dodatkowo jeszcze osobnych map (tak mi się wydaje) , BoB raczej na pewno.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #108 dnia: Stycznia 22, 2009, 16:15:15 »
Tak wiem ,ale nie w tym rzecz.
Ultr@pack zawiera wszystkie mody jakie dotychczas się ukazały w tym także dodatkowe mapy.

http://il2ultrapack.net46.net/index.php

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #109 dnia: Stycznia 22, 2009, 17:19:06 »
Tak wiem ,ale nie w tym rzecz.
Ultr@pack zawiera wszystkie mody jakie dotychczas się ukazały w tym także dodatkowe mapy.
Nie jest to prawda.  :010:
A wejście na HLu na serwer Okinawa 1945 wymaga oprócz mapy LAL_Okinawa również modu LAL_Hangar.
Prawdziwy programista wiesza się razem z programem ...

kakol

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #110 dnia: Stycznia 29, 2009, 11:45:18 »
Wracając do mojego probelmu z Timeout=1.
Sprawa się wyjaśniła - wyrzuciłem pakiet bezpieczeństwa (antywirus, firewall i coś tam jeszcze) i wszystko wróciło do normy. Blokował pewnie firewall, ale co, jak i gdzie - nie doszedłem.
W pewnym sensie jest to kolejny kłopot z Vistą 64, bo ten sam pakiet (CA Security Suit) na XP (oczywiście w odpowiedniej wersji) żadnych kłopotów nigdy nie sprawiał.
Tak więc mod nad modami działa ok razem ze swoim switcherem.

Mazi

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #111 dnia: Lutego 01, 2009, 17:45:05 »
Wczoraj ukazała się nowa wersja ubermoda AAA: Unified Installer version 1.1
7x 250mb + 1x 27mb

Link do tematu na forum AAA
http://allaircraftarcade.com/forum/viewtopic.php?t=11860

Offline Sorbifer

  • *
  • OstBlock. Tu i Teraz.
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #112 dnia: Lutego 02, 2009, 15:38:23 »
Ktoś już zasiorbał tego ubermoda 1.1? Mi ni jak się ta sztuczka nie udaje... Wygląda to, jakby cały świat zciągał ww. pliki... Może ktoś wrzuci tego wielkoluda na rapida?
Sorbifer.
OstBlock.
Kiepsky.

Mazi

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #113 dnia: Lutego 02, 2009, 16:24:44 »
Ja mam części 1,2 i 8 - ściągnąłem zanim padło alternatywne źródło.
Z AAA nie da rady pobrać - przerywa połączenia.
Pokazał się torrent z całością:  http://www.thestormbringers.com/burn/AAA%20UI%201.1.zip

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #114 dnia: Lutego 02, 2009, 21:15:24 »
Witam!
Nabyłem ostatnio Iłka 1946 (DVD) w wersji polskiej, który przy instalacji twierdzi, że jest wersją 4.08m. Z wrodzonej podejrzliwości zpaczowałem go modem 4.08m zmieniwszy wcześniej język na angielski, a następnie zadałem mu AAA_Moda_1.0. W efekcie tych działań wszystko jest niby OK, poza tym, że w czasie ładowania się gry mam śliczny biały ekran, na którym nie ma nic poza % postępem i numerem wersji gry. Chodzi o ekran zaraz po uruchomieniu gry. Nie jest to może specjalnie dokuczliwe, ale może ktoś zna rozwiązanie??

Offline Lewy

  • *
  • Prowadzę, nie piję
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #115 dnia: Lutego 02, 2009, 22:03:01 »
Zmień sobie OpenGL na DirectX i wszystko będzie grało.

Offline Piniol

  • JG300
  • *
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #116 dnia: Lutego 03, 2009, 01:55:41 »
To chyba nie jest mądre rozwiązanie grać na dx.

Offline traun

  • *
  • CM, RoF, CoD
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #117 dnia: Lutego 03, 2009, 07:46:19 »
Payek--> mądrze jest kombinować, ale niemądrze przekombinować. Podstawowa wersja PL jest rzeczywiście  4.08.
Wystarczy na nią wrzucać megamoda mapy pododawać jak ci jakiś do czegoś będzie brakować np. BOBa pododawać samoloty, których tam nie ma np. P-24, Bf E1 i można śmigać aż miło.....
Pozdrawiam chłopaków z EKG
GG 4834952

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #118 dnia: Lutego 03, 2009, 09:30:32 »
Miałbym takie pytanie.
Pobrałem moda z AAA 1.1, lecz mam zainstalowanegą wersję 1.0. Czy przed instalacją nowego musze usunąć stary, czy też pliki zostaną nadpisane gdy wybiore instalację?
Pozdrawiam.
 

Offline Lewy

  • *
  • Prowadzę, nie piję
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #119 dnia: Lutego 03, 2009, 09:33:52 »
To chyba nie jest mądre rozwiązanie grać na dx.

A to niby dlaczego? Ja gram na DX i nie mam problemów.