Autor Wątek: Mod nad modami  (Przeczytany 63858 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #135 dnia: Marca 16, 2009, 17:56:51 »
Pan_B - UltraPack 1.6 to zbiór właściwie wszystkich modów dostępnych nie tylko na AAA (np z forów rosyjskich, które z Jollym też się nie lubią). Dla kogoś rozpoczynającego zabawę z modami - świetna rzecz. Mr Jolly jakkolwiek zjednoczył pod swoimi skrzydłami środowisko moderów i wiele należy mu zawdzięczać, to prowadzi bardzo dziwną i niezrozumiałą (często wręcz obrzydliwą - przeglądanie i kasowanie PM, bany za nieprawomyślne w/w) politykę. Zraził tym do siebie już wielu ...
Wódka to śmierć, ale polski lotnik śmierci się nie boi...

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #136 dnia: Marca 16, 2009, 22:36:09 »
Drodzy koledzy. (że pozwolę sobie na taką poufałość) Nie inaczej robię jak tylko wpisuje i kopiiuje i nie wiem co jeszcze robię właśnie taki kod (J3ll0M0ld) jaki podaje jurekt49. Kod kopiuje się lub wpisuje tylko do "M" czyli J3ll0M i nic dalej się nie da wpisać.  Usuwałem już "M" zamiast "0" wpisywałem "o" lub "O".Tyle ile mi przyszło do głowy zrobiłem.
Coś tam wydukałem po angielsku do administratora ale przyszła do mnie zwrotna informacja o jakimś błędzie że wiadomość nie może być dostarczona. O i tyle.
Kolego Panie_B! Trzeba czytać uważnie, bo rejestracja jest banalnie prosta!
Wpisujesz w pola od góry kolejno: Username, e-mail, hasło, potwierdzasz hasło.
W następnym polu Authorization Code wklejasz J3ll0M0ld  ,a w polu Confirmation Code wpisujesz 6 znaków, ktore widać w obrazku powyżej. W tym polu da się wpisać tylko 6 znaków. Podejrzewam, że tu próbowałeś wpisać w.w kod J3ll0M0ld, rzeczywiście się tam nie mieści  :003:
Ot, cała filozofia. Powodzenia :012:
Prawdziwy programista wiesza się razem z programem ...

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #137 dnia: Marca 20, 2009, 19:39:35 »
Witam. Mam pytanie odnośnie UltraPack-a 1.6. Z tego co widać na stronce tych modów wynika, że zawiera m.in. P-24, którego nie można zainstalować na UI 1.1(Właśnie chodzi mi o ten samolot). Mam zainstalowany UI 1.1, czy warto z niego zrezygnować i pobrać UltraPack 1.6? I jak ma się sprawa zgodności zawartych w nim modów w stosunku do tych z AAA forum (bo jest tu więcej dostępnych samolotów)?

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #138 dnia: Marca 20, 2009, 20:47:27 »
Witam. Mam pytanie odnośnie UltraPack-a 1.6. Z tego co widać na stronce tych modów wynika, że zawiera m.in. P-24, którego nie można zainstalować na UI 1.1(Właśnie chodzi mi o ten samolot). Mam zainstalowany UI 1.1, czy warto z niego zrezygnować i pobrać UltraPack 1.6? I jak ma się sprawa zgodności zawartych w nim modów w stosunku do tych z AAA forum (bo jest tu więcej dostępnych samolotów)?
Warto "przejść" na U@P v 1.6 - więcej map, więcej maszyn, więcej obiektów, więcej "ciekawostek" :001:
Zgodności z UI v1.1 nie ma żadnej - inna "architektura katalogów" - trzeba zainstalować na "czysty" 4.08.
Niestety, mapa Kt_channel (wymarzony BoB), nie zapisuje i "nie uruchamia" misji, jest "trafiona". Działa tylko w SuperModzie (AAA/UI).
Jest jeszcze kilka innych błędów (np brak kilku folderów na skiny itp), DGen nie działa z "nowościami", nie ma jeszcze plików do DCG - ale to samo dotyczy UI.
W plikach weapons_ru.properties są wpisy dot. PZL37 i Fw-190 G8 :001:
Mnie "namówił" Ranwers :001: i zapraszam Go piwo - jak przyjedzie do Olsztyna :564:
Leszek

Krzychu05

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #139 dnia: Marca 20, 2009, 22:02:15 »
Dobra, no to jedziemy...

Mam iłka 1946 nigdy nie modowanego w wersji 4.08m.

Ściągnąłem Ultr@ moda V1.5 w rozszerzeniu 7.z, i pobrałem program do jego rozpakowywania.

Skopiowałem wszystkie pliki z katalogu iłka do innego katalogu na innej partycji.

Rozpakowałem Ultr@ Moda do folderu z grą, nadpisując pliki.

Przy pomocy programu JSGME aktywowałem kilka modów i włączyłem iła. Pełen radochy zobaczyłem, że włączył się piękny ekran i pisało wczytywanie: 5%. Poleciałem do kibla, wróciłem a tu przykra niespodzianka. Nie ma uruchomionego żadnego iła. No nic, włączam jeszcze raz, po czym odkrywam przykrą prawdę, że po kilkunastu sekundach gra się wyłącza i wita mnie przebrzydły pulpit ((przez cały czas jest te 5%).

Dezaktywowałem wszystkie mody (walnąłem je na lewą stronę okna programu), ale nic to nie pomogło.

I co mam teraz zrobić ?!?







Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #140 dnia: Marca 20, 2009, 23:10:20 »
Mnie "namówił" Ranwers :001: i zapraszam Go piwo - jak przyjedzie do Olsztyna :564:

Oj - daleko...  :005:
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Krzychu05

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #141 dnia: Marca 21, 2009, 08:20:12 »
Ok, znalazłem coś takiego:

(Drugi post)


http://il2ultrapack.net46.net/index.php/topic,11.0.html


Mam dokładnie taki problem, doczytałem się, że trzeba znaleźć w jakichś dwóch plikach jakąś różniącą się linijkę, ale... dalej nie rozumiem. Przetłumaczy mi to ktoś?

Offline srk76

  • *
  • =PFT=Sroka76
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #142 dnia: Marca 21, 2009, 11:55:46 »
Musisz porównać te dwa pliki , otwierasz ten .rc wordem lub notatnikiem oraz główny katalog gry i sprawdzasz
czy w jednym i drugim są takie same pliczki jeśli w pliku .rc istnieje taki którego nie ma w głównym katalogu odhaczasz go w w taki sposób jak pokazane - \ . Wtedy będzie nieaktywny.
Nie jestem pewien czy to o to chodzi bo sam tego nie robiłem , latam na modzie z AAA ale zasłyszałem powyższe na TS od chłopaków co lataja na UP.

Z tego co widzę w ostatnim poście tego linka jest tam do ściągnięcia dll który to naprawia sam. Pewnie go trzeba wrzucić w główny katalog.

Krzychu05

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #143 dnia: Marca 21, 2009, 12:54:57 »
Łehehe, nie pomogło...

A czy przyczyną tego może być to, że nie zainstalowałem tego patcha 4.09b przed instalacją Ultr@ Moda? Jak tak, to wrzućcie błagam was jakiegoś linka do tego patcha.


Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #144 dnia: Marca 21, 2009, 19:02:47 »
Pozdrawiam.
 

Krzychu05

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #145 dnia: Marca 22, 2009, 13:00:36 »
Super, działa! Dzięki z link z patchem.

Miło się zdziwiłem, jak wsiadłem do B-29 i zobaczyłem kokpit. Myślałem, że będzie z He-111. Szkoda tylko, że ten gościu (bombardier?) taki płaski.

Co prawda ładuje się pół godziny, no ale gra się nie tnie.

Offline Ranwers

  • *
  • Wizzard
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #146 dnia: Marca 22, 2009, 13:30:49 »
Szkoda tylko, że ten gościu (bombardier?) taki płaski.

Możesz to rozwinąć ?
.       __!__
.____o(''''')o____.
          " " "
Forum to miejsce spotkań ludzi, którzy mają "zryty palnik" w pewnych kwestiach i do tego dobrze im z tym

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #147 dnia: Marca 22, 2009, 13:41:33 »
Możesz to rozwinąć ?

:D :D :D Dobre, dobre :D

Krzychu05

  • Gość
Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #148 dnia: Marca 22, 2009, 15:34:02 »
No, że nie wypukły  :002:
Chodzi o to, że wygląda trochę tak, jak wycięty z painta, a nie jak np. leżący strzelec w He-111.

Nie czepiam się, super ten mod, ale zauważyłem jeszcze jedną sypatyczną rzecz:

RWD-8 nie dotyka kołami ziemi  :003:

Za to jak zobaczyłem Spitfire Mk.I, to się prawie nie posikałem, a jak się nim rozwaliłem o ziemię, to już wogóle zbierałem szczękę, piękny efekt!

Odp: Mod nad modami
« Odpowiedź #149 dnia: Marca 22, 2009, 16:56:52 »
Tej a w sumie ja też mam pytanie.

Odnośnie Ultrapacka.

Czy ten Cant Z1007 to jest Twój, Ranwers, czy to zupełnie inny model?
I ponoć jest tam Sea Hurricane. Pytanie brzmi: czy z działającym hakiem?